Tror mere mullet ville være den rette betegnelse.jørgen lk skrev:Baggio - det jeg elsker ham for er hans straffesparksteknik - mod brasserne i VM-finalen 1994![]()
Var dog knap så fascineret af hans pony-tale, eller hvad man nu skal kalde det.............
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Noget af en landskamp i Århus. Jesper Christiansen er i gang med at slå Thomas Sørensen af
Danmark har jo kæmpeproblemer på målmandsposten med to så uduelige keepere som Sørensen og Christiansen som 1 og 2. Mon ikke man skulle prøve noget andet 

I like my sugar sweet
Har vi ikke en dansk keeper rendende rundt i Liverpool?!Martin VP skrev:Noget af en landskamp i Århus. Jesper Christiansen er i gang med at slå Thomas Sørensen afDanmark har jo kæmpeproblemer på målmandsposten med to så uduelige keepere som Sørensen og Christiansen som 1 og 2. Mon ikke man skulle prøve noget andet
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.
Agger er også helt rundt på gulvet, og nu er Rommedahl blevet anfører
Det er ren Gøg og Gokke.
Agger er også helt rundt på gulvet, og nu er Rommedahl blevet anfører

I like my sugar sweet
Kæft vi suger max. gad Agger snart ville vælge at stoppe med det landsholdspjat, ligesom Carra.
Haha ja vores landshold bliver faktisk mere og mere til grin. Prøv Schemichel eller Andersen for den sags skyld. Han kan vel ikke gøre det dårligere end Christiansen. Jeg tør godt garantere at vi ikke kommer med til EM og Christiansen ikke bliver førstemålmand i den nærmeste fremtid.Martin VP skrev:Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.
Agger er også helt rundt på gulvet, og nu er Rommedahl blevet anførerDet er ren Gøg og Gokke.

Kampen i aften bekræfter bare endnu en gang at landsholdsfodbold ikke er værd at bruge tid på.

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Martin VP skrev:Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.
Agger er også helt rundt på gulvet, og nu er Rommedahl blevet anførerDet er ren Gøg og Gokke.
det kan ikke siges mere rammende!!
men jeg savner nu mølleren, han havde SVINET dem allesammen til! (på nær Unge Agger selvfølgelig

Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Gå nu af Morten..
Jeg nægter at synke så lavet at sætte Stephan Andersen på mål. Godt nok er dette ringe, men der ar altså grænser!
Men stadig ikke så ringe som "sjæfer", nu har han stort set kun lukket l*rt ud i en hel landskamp!Duffman skrev:Jeg nægter at synke så lavet at sætte Stephan Andersen på mål. Godt nok er dette ringe, men der ar altså grænser!
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Mit yndlings/hade tidspunkt i den her kamp er da han lige pludselig siger: "Ja, Rommedahl vil gerne løbe mod ham backen, Finman" ..Rambo skrev:Men stadig ikke så ringe som "sjæfer", nu har han stort set kun lukket l*rt ud i en hel landskamp!Duffman skrev:Jeg nægter at synke så lavet at sætte Stephan Andersen på mål. Godt nok er dette ringe, men der ar altså grænser!

- Alex Brockins
Det er vel ikke overraskende, at et hold med Niklas Jensen og Dennis Rommedahl i startopstillingen taber 0-4 til Irland. At vi så har to så forfærdelige målmænd som Christiansen og Sørensen gør det ikke meget bedre.
Best in the world at everything I do.
Problemerne for landsholdet er vel meget enkelte. Der er for mange FCK'ere i mangel af bedre (de er ikke gode nok til landsholdet men der er ingen alternativer), der er mange spillere som har været skadede eller ikke spiller, mange spillere er ved at være oppe i årene og udover det virker det ikke på nogen måde som om at holdet tror på det mere. Jeg ser potentiale i spillere som Agger, Bendtner, Kahlenberg, Løvenkrands og Tomasson men det er vel stort set også de eneste. Når jeg skriver potentiale mener jeg spillere der virkelig kan gøre en forskel i de vigtige kampe.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Takket være Mike Tullberg i lørdags, har Steffen Rasmussen lukket mindre mål ind i Superligaen, end Stephan Andersen.Styf skrev:Haha ja vores landshold bliver faktisk mere og mere til grin. Prøv Schemichel eller Andersen for den sags skyld. Han kan vel ikke gøre det dårligere end Christiansen. Jeg tør godt garantere at vi ikke kommer med til EM og Christiansen ikke bliver førstemålmand i den nærmeste fremtid.Martin VP skrev:Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.
![]()
Kampen i aften bekræfter bare endnu en gang at landsholdsfodbold ikke er værd at bruge tid på.

Men ja, vores målmænd er til grin, ligesom resten af holdet er det. Men jeg er altså ret sikker på, at Stephan Andersen ikke ville være en forstærkning.
Og så savner jeg Mølby. Hader den jubeloptimist til Michael Schäfer, og jeg er sikker på, at Mølby ville have foldet sig ud idag!
The *** is not yellow, it's chicken