Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 27. dec, 2013 16:34

Cynwal skrev:
AllanShore skrev:"Og dens tilhængere"; der vil jeg mene, at jeg hører ind under.

Lige meget hvad, så er det hvad jeg kan tolke ud fra det indlæg. Om det så ikke er hensigten alligevel at ramme alle tilhængerne ind som dobbeltmoralske, skal jeg ikke kunne sige, men så burde det nok formuleres på anden vis.
Nu skal vi jo være søde mod hinanden her i juletiden, så som en lidt forsinket julegave, får du et duelighedstegn, du kan sy på din spejderjakke:
Billede
Jeg prøver mig lige med retorik à la Hekkem og Thommo;

Klar provokation! Ingen anden mening med det indlæg at fremprovokere et ubehageligt svar fra min side!

Jf. Retningslinjerne, så vil jeg i øvrigt påråbe mig punktet " Provokerende og nedladende adfærd på forum er uønsket.

Jeg føler, at jeg i længere tid har været udsat for netop den slags adfærd, til trods for, at det aldrig har været min intention at dreje diskussionerne over i en sådan retning.

Der må gøres noget ved det trolleri.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. dec, 2013 16:53

Det lød ellers meget smukt:
AllanShore skrev:.......Og jeg har slet ikke noget imod de stikpiller. Ofte sidder man alligevel bare og griner af dem.
...men bliv endelig ved med at vise dit sande ansigt.

Billede
Vi SMADRER det PIShold !

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 27. dec, 2013 17:47

Der er en forskel på stikpiller og provokationer. Intet af det du f.eks. har skrevet rettet mod mig har jeg opfattet som stikpiller.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 27. dec, 2013 17:54

AllanShore skrev:
Cynwal skrev:
AllanShore skrev:"Og dens tilhængere"; der vil jeg mene, at jeg hører ind under.

Lige meget hvad, så er det hvad jeg kan tolke ud fra det indlæg. Om det så ikke er hensigten alligevel at ramme alle tilhængerne ind som dobbeltmoralske, skal jeg ikke kunne sige, men så burde det nok formuleres på anden vis.
Nu skal vi jo være søde mod hinanden her i juletiden, så som en lidt forsinket julegave, får du et duelighedstegn, du kan sy på din spejderjakke:
Billede
Jeg prøver mig lige med retorik à la Hekkem og Thommo;

Klar provokation! Ingen anden mening med det indlæg at fremprovokere et ubehageligt svar fra min side!

Jf. Retningslinjerne, så vil jeg i øvrigt påråbe mig punktet " Provokerende og nedladende adfærd på forum er uønsket.

Jeg føler, at jeg i længere tid har været udsat for netop den slags adfærd, til trods for, at det aldrig har været min intention at dreje diskussionerne over i en sådan retning.

Der må gøres noget ved det trolleri.
Hvis ikke du kan lide lugten i bageriet så gør os alle den tjeneste at smutte.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 27. dec, 2013 18:09

Du er kørt fast i den samme rille.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » fredag, 27. dec, 2013 18:12

AllanShore skrev:Du er kørt fast i den samme rille.
Og jeg bliver i den rille lige indtil du smutter. Gå nu bare væk.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. dec, 2013 18:47

AllanShore skrev:Der er en forskel på stikpiller og provokationer. Intet af det du f.eks. har skrevet rettet mod mig har jeg opfattet som stikpiller.
Så må du jo melde mig til Mugge!
... hvis det vel at mærke skal være dine iagtagelser og opfattelser, som skal være gældende retningsgiver her på dette Liverpool FanClub Danish Branch Forum.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » fredag, 27. dec, 2013 19:17

Det er ved at udvikle sig til en farce det her. Jeg synes efterhånden det er underordnet hvorvidt man mener AllanShore er på den ene eller anden side af grænsen af provokation - jeg synes nemlig det er grænseløst irriterende at vores forums sider skal fyldes med åndsvagt fnidder forårsaget af en man u-fan. Det er slet ikke rettet mod jer LFC'ere, der gider reagerer på hans provokationer på en pæn måde - det mere hele ideen om, at en man u-fans fnidder - troll eller ej - skal have lov at fylde her inde, der er begyndt at gå mig på nerverne.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 27. dec, 2013 20:24

AllanShore: Så længe du har mere travlt med at gejle tomme kommentarer op i stedet for at reagere på de mere saglige svar til dig, så er det sgu svært at opfatte dig som andet end et irritationsmoment.

Ja, der er andre regler for dig. Du er, ret beset, slet ikke velkommen her per definition, og er her udelukkende pga Mugges gode vilje. Så må du sgu leve med at du får en hårdere tur end alle andre herinde. Lev med det eller skrid - men beslut dig. Det der med at pive over reglerne og hvordan du bliver drillet gider jeg SLET ikke at glo på fra en friggin' Man United fan på et Liverpool FC forum.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 31. dec, 2013 01:23

Jeg stjæler lige i min dovenskab dette indlæg andetstedsfra. Det er alligevel en skræmmende statistik. Og Darren Ferguson skulle eftersigende være den manager fra League 2 og opefter, der har siddet 9. længst i sædet, og han er i gang med sin 3. sæson.
They showed a stat on SSN earlier showing Brendon Rodgers and Paul Lambert are the joint 3rd longest serving managers in the league at their respective clubs as they've been there a whopping 18 months :lol:
Fan af Manchester United

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » torsdag, 02. jan, 2014 14:12

Billede

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 03. jan, 2014 16:13

Billede

Januzaj er nu delt 2'er på gulekort for "dives" og han har vel ikke engang spillet 20 kampe endnu.

Billede

og fra i år:
Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 04. jan, 2014 15:44

Hvorfor fanden i helvede er det at alle stjerner nu pludselig er kæmpe Arsenal fans og altid har drømt om at skulle spille for dem?????
Igår var det Paul Podga der udtalte det, og idag er det Jackson Martinez. To klasse spillere. Forpulede lortehold. Uden købet af Özil ville de ligge under Tottenham og Man United.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. jan, 2014 16:51

Wormie skrev:Billede

Januzaj er nu delt 2'er på gulekort for "dives" og han har vel ikke engang spillet 20 kampe endnu.

Billede

og fra i år:
Billede
Det kunne godt nse ud som om, at 3 klubber taler med spillerne om, at det er en god idé at filme, da de sikkert får mere, end det koster af kort og dårlig omtale.
Bale er godt nok storslem for spurs, så måske det retter sig der, nu han er væk.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jan, 2014 17:21

Det her er bare langt ud over patetisk...

http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Ingen-filmer-i-Chelsea

Besvar