Det må vidst være et definitions spørgsmål og ligge i øjnene på beskuerenRobbie_God_Fowler skrev:Opspillet er i særklasse.Emmy skrev:Hvad var der vanvittigt over det?Robbie_God_Fowler skrev:Vanvittigt mål. Overblik, timing og koldblodighed!
Hvor er Busquet i øvrigt vanvittig god.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Fremragende mål, som Abdul Sule helt sikkert ikke kunne have deltaget i. Men nogle beskuere foretrækker jo mål, som han lavede.
Fan af Manchester United
-
Per Frimann er ikke enig i den vurderingAllanShore skrev:Fremragende mål, som Abdul Sule helt sikkert ikke kunne have deltaget i. Men nogle beskuere foretrækker jo mål, som han lavede.

Det glæder mig, at Man City vandt i Ukraine her til aften. Det betyder, at de med al sandsynlighed kan se frem til flere europæiske kampe på deres program. Samtidig sikrer det England nogle brugbare koefficientpoint i forhold til ikke at miste den fjerde CL-plads til Italien.
Det glæder mig også, at kampen var i Ukraine. På den måde bør vi ikke være specielt meget dårligere stillet, selvom vi først spiller vores EL-kamp 24 timer senere.
Og så glædede det mig at se, at selvom Man City vandt en flot udesejr, så viser de masser af små svagheder, som kan udnyttes på en god dag. Især Ottamendi ser jeg som en svaghed. For ikke så længe siden omtalte Bischoff ham som en "væltepeter" forstået på den måde, at han (som vores egen Sakho) ofte går meget satset ind i nærkampe og ender med at ligge på jorden og være sat ud af spil. Det så man flere gange i aften også. Yaya scorer et fremragende mål, men han arbejder meget lidt, mens Fernando (der arbejder flot) ikke ser videre pasningssikker ud.
Med den rette indstilling og en taktik, der ikke er læst af Pellegrini (og i mine øjne er hans taktiske evner ikke hans force), så kan vi altså godt tage den titel på søndag. Hold da op, hvor jeg glæder mig.
Det glæder mig også, at kampen var i Ukraine. På den måde bør vi ikke være specielt meget dårligere stillet, selvom vi først spiller vores EL-kamp 24 timer senere.
Og så glædede det mig at se, at selvom Man City vandt en flot udesejr, så viser de masser af små svagheder, som kan udnyttes på en god dag. Især Ottamendi ser jeg som en svaghed. For ikke så længe siden omtalte Bischoff ham som en "væltepeter" forstået på den måde, at han (som vores egen Sakho) ofte går meget satset ind i nærkampe og ender med at ligge på jorden og være sat ud af spil. Det så man flere gange i aften også. Yaya scorer et fremragende mål, men han arbejder meget lidt, mens Fernando (der arbejder flot) ikke ser videre pasningssikker ud.
Med den rette indstilling og en taktik, der ikke er læst af Pellegrini (og i mine øjne er hans taktiske evner ikke hans force), så kan vi altså godt tage den titel på søndag. Hold da op, hvor jeg glæder mig.
Kloppite
Heldigt Mikkel Andersen snuppede det straffe og det er fedt der er spænding i kampen men det bliver der ikke ved med at være hvis ikke ham Rømer for en ordentlig opsang eller bliver flået ud i pausen for han er godt nok presset af atmosfæren eller et eller andet for han har godt nok været skandaløst ringe.. Selv efter FCM standard.. Jøsses hvor spiller han dårligt har sjældent set noget lignende i professionel fodbold.. Men kom så FCM !!
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Rømers præstation mindede mig om Søren Coldings møde med Henry. Det var fra starten af en meget ulige kamp. Rømer halsede også efter Depay hele kampen.
Men når en spiller bliver ydmyget gennem en hel kamp, er det aldrig spillerens egen skyld. Det er ALTID trænerens. Og Thorup er lige så taktisk velfunderet som en 5 årige, hvilket blev bevist af hans ledelse af U21. Rygtet går at Fischer ofte grinte af Thorups taktiske dispositioner, hvilket kostede Fischer i ny og næ. Thorup skulle have taget Rømer ud, da han opdagede sin fejl, men nej han beholdt ham inde til flere ydmygelser. Thorup er bare ringe rent taktisk.
Men når en spiller bliver ydmyget gennem en hel kamp, er det aldrig spillerens egen skyld. Det er ALTID trænerens. Og Thorup er lige så taktisk velfunderet som en 5 årige, hvilket blev bevist af hans ledelse af U21. Rygtet går at Fischer ofte grinte af Thorups taktiske dispositioner, hvilket kostede Fischer i ny og næ. Thorup skulle have taget Rømer ud, da han opdagede sin fejl, men nej han beholdt ham inde til flere ydmygelser. Thorup er bare ringe rent taktisk.
Muligt, men for mig mindede det om Asbjørn Sennels møde med Luis Garcia, mens Luis stadig spillede i Barca. Det var for mig den største tørren røv på en back jeg har set, dog var Rømer tæt på det samme forleden.Hr. Drejer skrev:Rømers præstation mindede mig om Søren Coldings møde med Henry. Det var fra starten af en meget ulige kamp. Rømer halsede også efter Depay hele kampen.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Varela har problemer i dag. 

Han spiller ikke hele kampen. Men hvorfor presser Arse ikke noget mere på? De skal da bare mose de unge urutinerede scums fra første fløjtHr. Drejer skrev:Varela har problemer i dag.
-
Ja. De virker til ikke at være klar. Barca kampen sidder måske i benene og i hovederne.
Det er da helt ufatteligt ringe af Arsenal. Sølle sølle forsvarsspil
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Enig. Ham rashford bliver så over hyped snart. Det er egentlig bare Arsenal der ik kn dække op. Der er ikke rigtig noget specielt ved ham
Justice for the 96! <3
-
Ja, det er ikke specielt at score 4 mål på halvanden halvleg som 18 årig. Selvfølgelig er det da ekstraordinært, uanset hvordan målene bliver scoret.
-
Men det fortælle stadig intet om hans kvaliteter. Federico Macheda scorede også en del mål for Man U i 2008/09, og det vandt de skabet for (foran os). I dag spiller han vist nok i Cardiff.Robbie_God_Fowler skrev:Ja, det er ikke specielt at score 4 mål på halvanden halvleg som 18 årig. Selvfølgelig er det da ekstraordinært, uanset hvordan målene bliver scoret.
Modstanden i midtugen og idag har ikke været optimalt. Han spiller fint, meeeen lad os nu se, inden vi fælder dom. Måske biver han det næste store, måske ikke.
Bare pisse frustrerende, når Man Utd tvinges ud i at spille med en eller anden ukendt ung knægt, at han så får succes med det samme.Robbie_God_Fowler skrev:Ja, det er ikke specielt at score 4 mål på halvanden halvleg som 18 årig. Selvfølgelig er det da ekstraordinært, uanset hvordan målene bliver scoret.
Det minder mig om dengang i 2009, hvor de blev tvunget ud i at bruge en ung og ukendt spiller ved navn Macheda og vupti, så vandt han 2 PL kampe i streg for dem med sine to scoringer. Forbandet irriterende, da de to mål gav dem lige præcis de 4 point, som gav dem mesterskabet i stedet for os.
Aaaarrrggghhh!!! Hvorfor skulle jeg pludselig komme i tanke om det... Kom nu Arsenal.
EDIT: Drejer fik sørme samme tanke et splitsekund før mig

Kloppite