Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
@texy:
Ja, det irriterer mig stadig. Pisse uretfærdigt!
Ja, det irriterer mig stadig. Pisse uretfærdigt!
-
Det fortæller ikke historien, hvorvidt han klarer cuttet på højeste niveau. Der er vi helt enige. Men målene vidner om spilforståelse og placeringsevne, hvilket i så tidlig en alder er imponerende. Men ja, der er lang vej igen, men det er ikke den mest interessante vinkel for nyhedsmedierne, hvorfor de nok ikke vælger at gå den vej.Hr. Drejer skrev:Men det fortælle stadig intet om hans kvaliteter. Federico Macheda scorede også en del mål for Man U i 2008/09, og det vandt de skabet for (foran os). I dag spiller han vist nok i Cardiff.Robbie_God_Fowler skrev:Ja, det er ikke specielt at score 4 mål på halvanden halvleg som 18 årig. Selvfølgelig er det da ekstraordinært, uanset hvordan målene bliver scoret.
Modstanden i midtugen og idag har ikke været optimalt. Han spiller fint, meeeen lad os nu se, inden vi fælder dom. Måske biver han det næste store, måske ikke.
Og der var han så i aktion igen.
-
Skal vi rette fokus mod Arsenal, så er dette bare en typisk sæson for dem.
Det hele ligger for deres fødder, og så er de igang med at pisse det hele væk. Det er slående, hvordan holdet i hver sæson rammer en periode, hvor de er fuldstændig tappet for selvtillid. Og i den periode arbejder holdet ikke hårdt nok for at bryde den dårlige periode.
Det hele ligger for deres fødder, og så er de igang med at pisse det hele væk. Det er slående, hvordan holdet i hver sæson rammer en periode, hvor de er fuldstændig tappet for selvtillid. Og i den periode arbejder holdet ikke hårdt nok for at bryde den dårlige periode.
Håber egenligt lidt på en Manure sejr, skræmmende nok! De kan ikke nå de forreste og det vil betyde at Leicester har 5 point ned til dem.
Jeg håber de taber, vi er kun 3 point efter dem. Det skal hentes.Icipher skrev:Håber egenligt lidt på en Manure sejr, skræmmende nok! De kan ikke nå de forreste og det vil betyde at Leicester har 5 point ned til dem.
Helt enig, det lorte hold skal sku ikke vindeOomph242 skrev:Jeg håber de taber, vi er kun 3 point efter dem. Det skal hentes.Icipher skrev:Håber egenligt lidt på en Manure sejr, skræmmende nok! De kan ikke nå de forreste og det vil betyde at Leicester har 5 point ned til dem.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Den store møller knækkede også helt sammen af grin i studietSurf skrev:WTF? Haha.
"We're not racist, we only hate the mancs"
De farveblinde som jeg, har godt svært ved at se forskel på Leicesterspillernes trøje pg Schmeichels målmandstrøje. Formoder ikke de er ens, men sjældent at farveforskellen er så minimal.
We need a new Fowler...
Endelig en rationel forklaring på Leicesters foreløbige 1. plads.nikand skrev:De farveblinde som jeg, har godt svært ved at se forskel på Leicesterspillernes trøje pg Schmeichels målmandstrøje. Formoder ikke de er ens, men sjældent at farveforskellen er så minimal.
Ja, alle kan tage med hænder uden problemer. Fik så at vide at spiller i lilla!AJ skrev:Endelig en rationel forklaring på Leicesters foreløbige 1. plads.nikand skrev:De farveblinde som jeg, har godt svært ved at se forskel på Leicesterspillernes trøje pg Schmeichels målmandstrøje. Formoder ikke de er ens, men sjældent at farveforskellen er så minimal.
We need a new Fowler...
-
-
Pinlig attitude mange af Arsenals spillere udviser. Det har været billedet siden deres nederlag til Barcelona. Det er pinligt med tanke på at titlen virkelig er indenfor rækkevidde i år.
Der mangler karakterstyrke og ledertyper på det mandskab.
Der mangler karakterstyrke og ledertyper på det mandskab.
Den sang kender vi:).Der mangler karakterstyrke og ledertyper på det mandskab.