Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 05. mar, 2016 17:59

Pointtab (jaja, de var begge to tæt på at smide endnu flere points ... ) til både Stoke og Soton. Nu skal vi kendevores besøgelsestid og tage et godt hop opad i tabellen :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. mar, 2016 18:00

nrg skrev:
Oomph242 skrev:
Der mangler karakterstyrke og ledertyper på det mandskab.
Den sang kender vi:).
Der er heller ikke meget karakterstyrke over Aston Villa...

Samt Liverpool:). Desværre!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 06. mar, 2016 18:52

Fedt med nederlag til scumchester
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 06. mar, 2016 18:58

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 09. mar, 2016 20:13

Kom så Zlatan Ibrahimovic! SLÅ de "bus-børn", og ja Chel($)ea skal frem af banen, med 1-2 resultatet i første kamp.

Guus Hiddins har en STOR opgave foran sig, hvis det glipper i dag... som jeg har på fornemmelsen, selvom det bliver hektisk og afgjort i ordinær spilletid. Stor sejr til PSG ville da pynte selvom de engelske hold vil godt og vel være ude af europærisk mestrende fodbold for i år minus Man C... :aliboronz8:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 45

Indlæg af F1rm1no » onsdag, 09. mar, 2016 21:15

DAGGER! skrev:Kom så Zlatan Ibrahimovic! SLÅ de "bus-børn", og ja Chel($)ea skal frem af banen, med 1-2 resultatet i første kamp.

Guus Hiddins har en STOR opgave foran sig, hvis det glipper i dag... som jeg har på fornemmelsen, selvom det bliver hektisk og afgjort i ordinær spilletid. Stor sejr til PSG ville da pynte selvom de engelske hold vil godt og vel være ude af europærisk mestrende fodbold for i år minus Man C... :aliboronz8:
Hvad skulle vi få ud af at Chelsea ryger ud.. Tværtimod håber jeg de vinder så vi kan få point til England

Men det gør de så ikke :wall:
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » onsdag, 09. mar, 2016 22:14

Jeg elsker Zlatan, og kan på ingen måde holde med Chelsea... Det er mit andet hadehold efter scum. De er og har siden Russermilliarderne rullede ind været det ubetinget mindst sympatiske foretagende i engelsk fodbold efter min ydmyge mening...
Og så har jeg i øvrigt intet imod, at Costa blev skadet. Jeg er ellers aldrig skadefro, når det går galt med skader, men i hans tilfælde kan jeg ikke lade være med at sidde og smile for mig selv. :lol:
Senest rettet af Niche onsdag, 09. mar, 2016 22:18, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 09. mar, 2016 22:15

F1rm1no skrev:
DAGGER! skrev:Kom så Zlatan Ibrahimovic! SLÅ de "bus-børn", og ja Chel($)ea skal frem af banen, med 1-2 resultatet i første kamp.

Hvad skulle vi få ud af at Chelsea ryger ud.. Tværtimod håber jeg de vinder så vi kan få point til England

Men det gør de så ikke :wall:

CHL- PSG og hvem ellers Zlatan blev synderen på, at de engelske hold er næppe gode nok til at være i top-10 Europa.. Man C er eneste håb, hvis man ser med Neutral seer, men det kan man næppe med Chelsea, Arsenal og SPECIELT Manchester United... Man C er vel betegnes videre, som har 3-1 i den første kamp mod de ukrainere. Dog klarer de sig næppe mod Bayern, Barca eller Real Madrid.

.. PSG er derudover hammer stærke, der noget power og stabilitet over dem. Om de vinder er svært og sige - men de er klart "gode underdogs" til ChL titlen. :army8:

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 09. mar, 2016 22:22

Fabregas er gået et niveau eller 900 ned i denne sæson. Er du gal han er ringe.

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 10. mar, 2016 08:23

Robbie_God_Fowler skrev:Fabregas er gået et niveau eller 900 ned i denne sæson. Er du gal han er ringe.
Sad og vurderede hans niveau ift. sidste sæson, hvor han lavede mange assists. Jeg talte det til 657 niveauer under. :aliboronz2:
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 10. mar, 2016 19:34

er det bare mig eller minder aubameyang HELT vildt om Suarez, like en 90% suarez?

fuck mand køb ham koste hvad det vil. smid 65 mil i dont care
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 10. mar, 2016 20:36

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spur ... -pl-og-el/

Det er godt med dig Posh Spice! :aliboronz2:

Decideret pinligt at stille med sådan et hold. Ikke sært, at engelsk fodbold snart mister pladsen i CL, med attituder som denne.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 10. mar, 2016 20:38

Så røg Tottenham Hotspurs langt ud af EL - pga flot Reus spil ! GAL han er god ... Rent målmagiker, og vildt at tænke på Dortmund kun ligger nr 2 i bundesligaen med 58 points i 25 kampe... kun Bayern er bedre med 63. points. Det er en vild liga alligevel :oops: :roll:

Og Tottenham har nok PL i hovedet for alvor.. De kan vinde den titel for første gang i meget langtid... MEN de er næppe bedre end Leicester som spiller forrygende so far ! suveræn 1. plads end til nu. :aliboronz8:

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » torsdag, 10. mar, 2016 20:39

Wormie skrev:er det bare mig eller minder aubameyang HELT vildt om Suarez, like en 90% suarez?

fuck mand køb ham koste hvad det vil. smid 65 mil i dont care
Han er vild, men personligt vil jeg hellere have Reus... Han er imø et niveau over, og spiller kant, hvilket vi mangler mere end en CF...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 12. mar, 2016 17:55

Giver direkte rødt ikke normalt tre dages karantæne i PL?

I så fald, så er Mané ude for Stoke, når vi møder dem.
Kloppite

Besvar