Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Resultaterne/stillingerne i dag, er da godt nok ikke gået vores vej. Ikke ét so far. 

Haha genialt TobyLFCTobyLfc skrev:Ifølge tv3+ 'eksperterne', kan Tottenham bliver det nye United.

Verden er smask fuld af hyklere....
Tak for lige at minde mig på hvor grøn jeg er, Thommo. 

Mon ikke odds er faldet imorgen, men lige i dette øjeblik giver bet365 odds 2,5 på OB sejr mod RFC
G-A-V-E odds, umiddelbart var 1,45 mere passende, vel er Festersen vist ude, men RFC har nærmest alle "ude".....Og hvis der nu kommer Keller, Borring jokes og nedladende kommentarer om Keller, må i forstå jeg suk´er, jeg har læst en del på bold.dk, ingen er bare lidt på et ordentligt niveau, nærmere meget pinligt niveau, vist nærmest på niveau med det Keller har gjort, og som naturligvis sker adskillige gange dagligt i Danmark.

Tror sgu at Higuain risikere en længere karantæne for hans helt vildt voldsomme reaktioner ved udvisningen imod Udinese. Han ser jo ud til både at skubbe og true dommeren efterfølgende. Har sgu sjældent set en så aggressiv opførsel overfor både med og modspillere.
Kloppite
Det er da godt du ikke tjener penge på tips på oddset.Thommo skrev:Mon ikke odds er faldet imorgen, men lige i dette øjeblik giver bet365 odds 2,5 på OB sejr mod RFCG-A-V-E odds, umiddelbart var 1,45 mere passende, vel er Festersen vist ude, men RFC har nærmest alle "ude".....Og hvis der nu kommer Keller, Borring jokes og nedladende kommentarer om Keller, må i forstå jeg suk´er, jeg har læst en del på bold.dk, ingen er bare lidt på et ordentligt niveau, nærmere meget pinligt niveau, vist nærmest på niveau med det Keller har gjort, og som naturligvis sker adskillige gange dagligt i Danmark.

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
STORT TILLYKKE til Leicester!!
7 point og 6 kampe tilbage - Det glipper ikke!!
7 point og 6 kampe tilbage - Det glipper ikke!!
Vi SMADRER det PIShold !
Sgu noget sørgeligt fodbold man bliver engelsk mester på i år.
Kæft de får hug i CL næste år. Og England går desværre nok hen og mister den 4. CL plads.
Kæft de får hug i CL næste år. Og England går desværre nok hen og mister den 4. CL plads.
Tjah, kan jeg rede det med at skrive at det var for at jinx´e, da jeg holder med det lokale holdRedRedRed skrev:Det er da godt du ikke tjener penge på tips på oddset.Thommo skrev:Mon ikke odds er faldet imorgen, men lige i dette øjeblik giver bet365 odds 2,5 på OB sejr mod RFCG-A-V-E odds, umiddelbart var 1,45 mere passende, vel er Festersen vist ude, men RFC har nærmest alle "ude".....Og hvis der nu kommer Keller, Borring jokes og nedladende kommentarer om Keller, må i forstå jeg suk´er, jeg har læst en del på bold.dk, ingen er bare lidt på et ordentligt niveau, nærmere meget pinligt niveau, vist nærmest på niveau med det Keller har gjort, og som naturligvis sker adskillige gange dagligt i Danmark.

Usædvanligt at hjemmeholdet (Barcelona) spiller i udebanetrøjer 

CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Hvorfor gør de det?Champen skrev:Usædvanligt at hjemmeholdet (Barcelona) spiller i udebanetrøjer
We need a new Fowler...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvordan var El Ninos scoring?
Nå, så han lige fra - måske - helt til - måske - skurk...
Kluntet "tackling"
Nå, så han lige fra - måske - helt til - måske - skurk...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Han fik en stikning ind i feltet, og sparkede den køligt imellem benene på ter stegen!Johnny Football skrev:Hvordan var El Ninos scoring?
Nå, så han lige fra - måske - helt til - måske - skurk...Kluntet "tackling"
Ind og lave en kasse imod Barcelona & bagefter ud i bad efter 35 minutter, sådan skal det være!

CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0