Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
England? Jeg mindes ikke, at de har haft en dårligere trup. Den minder mest af alt noget, som kunne være repræsenteret hos Southampton og derunder.
Fan af Manchester United
Og synes heller ikke man kan kalde det en overraskelse hvis Tyskland vinder EM.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det ligger til Frankrig. De har kvalitet og unge sultne spillere. Tyskland kommer også langt. Måske Belgien kan overraske. De har i hvert fald kvalitet.
England har en meget ringe trup. Det er det dårligste hold jeg har set dem stille op med i 20 år. De er svage på den centrale midtbane, hvor de reelt kun har Dele Alli, som har en smule klasse. På angriber positionen er de også dårligt kørende, hvilket understreges af, at Vardy og en uprøvet Rashford er med. Deres centrale forsvar oser heller ikke af klasse.
England har en meget ringe trup. Det er det dårligste hold jeg har set dem stille op med i 20 år. De er svage på den centrale midtbane, hvor de reelt kun har Dele Alli, som har en smule klasse. På angriber positionen er de også dårligt kørende, hvilket understreges af, at Vardy og en uprøvet Rashford er med. Deres centrale forsvar oser heller ikke af klasse.
-
- Alder: 37
-------------------Hart
Clyne------Stones------Cahill------Rose
-----------Henderson----Alli
Sturridge-------Barkley------Sterling
------------------Kane
Jeg ville stille sådan her, hvis jeg var Hodgson. Høj kvalitet hele vejen rundt i mine øjne.
------------------Kane
Jeg ville stille sådan her, hvis jeg var Hodgson. Høj kvalitet hele vejen rundt i mine øjne.
Min anke mod denne opstilling er at de mangler folk på midten med større defensive kvaliteter, men det vil være seværdigt. De fem midtbanespillere er bedst fremad.Tom_Jorsal skrev:-------------------Hart
------------------Kane
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Belgien har da kvalitet med de to Spurs-makkere Alderweireld og Vertonghen i midterforsvaret. De to skal helst være på klar, da Kompany og Lombaerts ikke er med. På backerne har de længe manglet topspillere. På midtbanen har Dembélé også været god for Spurs. Derudover har de Nainggolan, Witsel og Fellaini. Meget forskellige spillere. De Bruyne er fremragende, og har ikke slidt sig op grundet sin lange skadespause. Det kan måske blive en fordel. Hazard sluttede en ellers elendig sæson godt af. Carrasco har også haft succes med Atletico. I angrebet er de ikke godt stillet. Origi er lige kommet tilbage. Benteke har ikke fået meget spilletid. Lukaku er faldet med sit hold, og har været i målkrise. De skal måske ligefrem sætte deres lid til Batshuayi. Det ser ikke entydigt positivt ud for Belgien.Hr. Drejer skrev:Det ligger til Frankrig. De har kvalitet og unge sultne spillere. Tyskland kommer også langt. Måske Belgien kan overraske. De har i hvert fald kvalitet.
Kane har da masser af kvalitet. Han er endda vant til at spille sammen med Alli og Dier, som også har haft en god sæson. Men ja. De tre Spurs-folk har ringe international erfaring.
Sturridge er også en klasseangriber. Han skal "bare" undgå skader. Det bliver interessant at se, hvordan Roy blander kortene i angrebet.
-
AJ:
Jeg skriver da også at Belgien har kvalitet. Men jeg tvivler på Englands kvalitet. Nuvel de har da gode spillere, men sammenlignet med andre store lande, blegner England en hel del imho.
Jeg skriver da også at Belgien har kvalitet. Men jeg tvivler på Englands kvalitet. Nuvel de har da gode spillere, men sammenlignet med andre store lande, blegner England en hel del imho.
Jeg kan godt se, at min formulering mht. Belgien var misvisende. Jeg mente, at jeg da godt kan se, at Belgien har kvalitet, men at jeg samtidig finder, at de er overvurderede. De har problemer med skader og formsvage spillere.Hr. Drejer skrev:AJ:
-
-
Ikke mere rosé til AllanShore.AllanShore skrev:Og så har Belgien ingen, der kan stå en dør.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Coutinho hattrick mod Haiti, her i blandt 2 rigtig flotte mål 

Justice for the 96! <3
-
Hvis Coutinho fortsætter sit gode spil under Copa America, så frygter jeg han ryger inden næste sæson. Storklubberne vil forsøge at hente ham, og her tænker jeg på Barca, PSG og Real Madrid.
Han har kontrakt med os i yderligere 4 år, så jeg tvivler meget på, at vi sælger ham. Og hvis vi gør, så bliver der tale om et rekordsalg.Hr. Drejer skrev:Hvis Coutinho fortsætter sit gode spil under Copa America, så frygter jeg han ryger inden næste sæson. Storklubberne vil forsøge at hente ham, og her tænker jeg på Barca, PSG og Real Madrid.
Kloppite
-
Det samme var tilfældet med Suarez. Han havde også 3-4 år tilbage i sin kontrakt.texy skrev:Han har kontrakt med os i yderligere 4 år, så jeg tvivler meget på, at vi sælger ham. Og hvis vi gør, så bliver der tale om et rekordsalg.Hr. Drejer skrev:Hvis Coutinho fortsætter sit gode spil under Copa America, så frygter jeg han ryger inden næste sæson. Storklubberne vil forsøge at hente ham, og her tænker jeg på Barca, PSG og Real Madrid.
-
Men med en frikøbsklausul. På 75 millioner.Hr. Drejer skrev:Det samme var tilfældet med Suarez. Han havde også 3-4 år tilbage i sin kontrakt.texy skrev:Han har kontrakt med os i yderligere 4 år, så jeg tvivler meget på, at vi sælger ham. Og hvis vi gør, så bliver der tale om et rekordsalg.Hr. Drejer skrev:Hvis Coutinho fortsætter sit gode spil under Copa America, så frygter jeg han ryger inden næste sæson. Storklubberne vil forsøge at hente ham, og her tænker jeg på Barca, PSG og Real Madrid.
Og hvis det er den slags beløb, vi står til at blive budt for Coutinho, så er jeg ærligt talt ikke længere sikker på, at vi ikke skal sælge ham.