Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » mandag, 13. jun, 2016 22:29

Og det kom så nu. :)

Brugeravatar
Champen
Alder: 34

Indlæg af Champen » mandag, 13. jun, 2016 22:30

RedRedRed skrev:Det må snart være Origi-tid....
Og det blev det! Med ny frisure!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København

Indlæg af Surf » mandag, 13. jun, 2016 22:36

Origi virker i spillehumør. Jeg tror han bliver rigtig rigtig god for os i næste sæson.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » mandag, 13. jun, 2016 22:49

Surf skrev:Origi virker i spillehumør. Jeg tror han bliver rigtig rigtig god for os i næste sæson.
Han skal vist lige træne sine hovedstød.. 2 store missede chancer nu..

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 13. jun, 2016 23:12

Chiellini og Bonucci er begge en nydelse at se spille. Forsvarsspil i sin reneste form. Derudover har jeg et ømt punkt for Buffon, der i en alder af 38 år udviser så stor spilleglæde og respekt for spillet og dets dyder.

Wilmots er efterhånden ved at vise sig som en træner med megen lidt taktisk forståelse. Hvordan han kan finde på at spille med så lidt bredde mod Conte's 3-5-2 er mig en gåde. En Carrasco eller Mertens kunne have gjort ondt i frimærkerne. I stedet spiller man De Bruyne på kanten for at give plads til Fellaini.

nordjysk redman

Indlæg af nordjysk redman » mandag, 13. jun, 2016 23:48

PL bliver godt nok vild i den kommende sæson med alle de klasse trænere Conte er et geni

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 13. jun, 2016 23:50

Jeg plejer altid at sige til mig selv, at trænerne sgu nok ved, hvad de laver. Men Wilmots træffer nogle mærkelige valg. Som texy siger hvorfor så ikke spille med Alderweireld og Vertonghen i midten. Og med Dembélé foran dem for den sags skyld. Fellaini bidrager jo ikke med noget.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 14. jun, 2016 11:41

Wilmots må have penge på, at bonghår når X antal landskampe i karrieren. Eneste logiske forklaring.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 14. jun, 2016 12:06

Det er jo helt grotesk så lidt, man kan få ud af så stjernespækket et mandskab. Startpladserne til specielt Fellaini, Witsel og Lukaku er jo hovedløse, når man kigger på, hvem de har siddende på bænken. Hvorfor flytter man rundt på De Bruyne for at få plads til Fellaini, når man har kanter som Carrasco og Mertens siddende på bænken? Hvorfor spiller både Witsel, Fellaini og Nainggolan, når man nemt kunne tage en af dem ud og sætte Dembelé ind i stedet?

For mig at se, så ville Belgien da så absolut være bedre stillet i offensive således:

Origi
Hazard - De Bruyne - Carrasco/Mertens
Nainggolan - Dembele

Decideret selvdestruktivt at insistere på at gøre plads til Witsel og Fellaini, der tilbyder uendelig lidt. Og så er det selvfølgelig helt indiskutabelt, at Vertonghen og Alderweireld skal spille sammen i midterforsvaret.
Liverpool Football Klopp

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » tirsdag, 14. jun, 2016 14:04

Der er intet, der kan lave om på mine oprindelige præferencer, som Italiens nationalsang før kampstart......før en slutrunde er der normalt mindst 5-6 hold, jeg hellere vil have til at hæve trofæet.
I 2012 havde jeg f.eks. både England, Tyskland og Spanien højere på min ønskeseddel, men når "Il Canto degli Italiani" gjaldede gennem luften, røg jeg uundgåeligt over på den azurblå banehalvdel - og det samme gjaldt i går!

Og så spillede de jo faktisk den bedste kamp under EM indtil videre.......selvom de vel navnemæssigt/indiduelt aldrig har set svagere ud på papiret :dontknow:
Så meget igen-igen for den evindelige snak om at kunne tiltrække verdensstjerner eller ej - en sublim, disciplineret, taktisk kalkuleret holdpræstation kan bære et mandskab meget langt. Conte og Bonucci med den bedste indsats hhv. udenfor og på banen....kæmpe respekt :clap: :clap: :clap:

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

AJ

Indlæg af AJ » tirsdag, 14. jun, 2016 14:17

Larry Dillman skrev:Når "Il Canto degli Italiani" gjaldede gennem luften, røg jeg uundgåeligt over på den azurblå banehalvdel.
Gejsten må da også være i top, når man slutter nationalsangen af med at synge ordene:

"Stringiamci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò! Sì!"

som ifølge Wiki oversættes til:

"Let us join in a cohort,
We are ready to die.
We are ready to die,
Italy has called! Yes!"

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 14. jun, 2016 15:16

Russerne er simpelthen for vilde. På dagens pressemøde kommenterer landstræneren og Dzuyba på uroligheder og påstår, at engelsk presse har malet et billede af englænderne som engle, og konfrontationen har været 50/50. De mener, at det er blevet kørt op, og det handler om at få Rusland frataget sig sit værtskab i 2018. Alt imens deres politikere forsvarer og nærmest hylder deres fans' angreb på uskyldige mennesker.

Nok kan man forvente, at der fra diverse lande rejser en slagsbror med eller to, men det er jo fuldkommen forrykt, at så mange russere er taget derned udelukkende for at tæve englænderne så meget som muligt. I nogle af videoerne ligner det jo deciderede mordforsøg med 10 mand, der står og tramper en i forvejen bevidstløs mand i hovedet.

Rusland er altså noget for sig...
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. jun, 2016 16:06

Både England og Rusland burde være smidt ud, VM afholdelsen burde også tages for Rusland. De østeuropæiske hooligans er jo nærmest para-militære styrker. De træner kampsport, gade slagsmål og våbenbrug. Jeg mindes at jeg så en dokumentar ifm. sidste EM, og fremgik det. Hvorimod englænderne er fuldemands hooligans. Men det ændrer ikke ved at de skulle være smidt ud.

Men lodtrækningen til VM var sikkert fikset. Blatter har jo nævnt hvordan det kunne gøres, bl.a. Ved at putte en af kuglerne i køleskab, så kan man mærke hvilken som er kold, når man stikker hånden i bowlen. Jeg har efterhånden mistet tron på en korruptionsfri sport.

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 15. jun, 2016 10:12

Vi møder hele sidste sæsons Top 3 samt Chelsea inden for de første 5 runder:

http://www.premierleague.com/en-gb/news ... -list.html

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 15. jun, 2016 10:51

Hr. Drejer skrev:Både England og Rusland burde være smidt ud, VM afholdelsen burde også tages for Rusland. De østeuropæiske hooligans er jo nærmest para-militære styrker. De træner kampsport, gade slagsmål og våbenbrug. Jeg mindes at jeg så en dokumentar ifm. sidste EM, og fremgik det. Hvorimod englænderne er fuldemands hooligans. Men det ændrer ikke ved at de skulle være smidt ud.

Men lodtrækningen til VM var sikkert fikset. Blatter har jo nævnt hvordan det kunne gøres, bl.a. Ved at putte en af kuglerne i køleskab, så kan man mærke hvilken som er kold, når man stikker hånden i bowlen. Jeg har efterhånden mistet tron på en korruptionsfri sport.
Skal England smides ud, fordi deres fans bliver angrebet? De blev sågar angrebet af russerne igen i går, mens de holdte fest med waliserne.
Liverpool Football Klopp

Besvar