Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg er så imponeret af de blå og Conte. De får så meget ud af relativt lidt. Eller måske fødes stjerner. Taktik, forsvarsspil og strategi i absolut verdensklasse
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, og han er i Chelsea i næste sæson. Conte's taktiske færdigheder og russerens mange penge. Giftig kombination.
Island 

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Bellamy_fever
England sutter stadig 

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Holder stadig med England, selvom de ikke er gode.
Indtil nu den bedste dag ved dette EM. Klisterkongerne fra Spanien fik sig en over snuden, og er fortjent ude, og Island foran 2-1 mod et af de kedeligste hold i turneringen. Hvor vil det dog være suverænt med en Nordatlantisk sejr over England... 

Jeg er ligeglad med at der er Liverpool-spillere på holdet. Jeg holder med underhunden og verdens fedeste fans!Niche skrev:Indtil nu den bedste dag ved dette EM. Klisterkongerne fra Spanien fik sig en over snuden, og er fortjent ude, og Island foran 2-1 mod et af de kedeligste hold i turneringen. Hvor vil det dog være suverænt med en Nordatlantisk sejr over England...
Og hvad i alverden skulle det ændre tempo og balancemæssigt at sætte Wilshere ind? 

"We're not racist, we only hate the mancs"
100% enig... Det er den største sensation i EM's historie, hvis Island vinder, og så er jeg personligt noget så ligeglad med om det er verdens bedste spillere, der står overfor hinanden. Det her er meget større end Tyskland mod Spanien eller lignende. Desuden beviser de små nationer i den grad deres berettigelse, med præstationer som denne.Jesper skrev:Jeg er ligeglad med at der er Liverpool-spillere på holdet. Jeg holder med underhunden og verdens fedeste fans!Niche skrev:Indtil nu den bedste dag ved dette EM. Klisterkongerne fra Spanien fik sig en over snuden, og er fortjent ude, og Island foran 2-1 mod et af de kedeligste hold i turneringen. Hvor vil det dog være suverænt med en Nordatlantisk sejr over England...
Rooney er helt væk centralt. Wilshere som indskifter, selvom han har spillet utroligt lidt i denne sæson. Og nu tre angribere, hvoraf to af de tre spiller out of position. Hodgson viser sig som det geni vi ved han er.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nåhja, og så Kane som tager af alle dødbolde..
Rooney er vel nærmest igennem en historisk nedsmeltning
De stak vel for dybt under hans sidste hårtransplantation...Jesper skrev:Rooney er vel nærmest igennem en historisk nedsmeltning
Hvis de da overhoved mødte modstand...Niche skrev:De stak vel for dybt under hans sidste hårtransplantation...Jesper skrev:Rooney er vel nærmest igennem en historisk nedsmeltning
Hvad er det islændingene brøler i takt? Det lyder SÅ fedt!