Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
I mine øjne er Danmarks problem ikke kvaliteten af spillerne. I hvert fald ikke sammenlignet med et hold som Montenegro. For mig er det store problem Hareide's taktiske setup / filosofi med 3 midterforsvarere og derudover 2 backs som wingbacks. Da Sepp havde succes med den opstilling i 80erne var det fordi han brugte deciderede offensive spillere som Arnesen og Berggren som wingbacks.
Når man så i eksempelvis udekampen imod Polen samtidig smider Kvist ind på midten, så er der dælme ikke plads til meget kreativitet i offensiven. For selvom Højbjerg er en udmærket spilfordeler, så er han jo ikke en kreatør.
Jeg tror ikke, at Hareide får succes med at åbne kompakte forsvar, så længe han spiller med et 5-mandsforsvar.
Når man så i eksempelvis udekampen imod Polen samtidig smider Kvist ind på midten, så er der dælme ikke plads til meget kreativitet i offensiven. For selvom Højbjerg er en udmærket spilfordeler, så er han jo ikke en kreatør.
Jeg tror ikke, at Hareide får succes med at åbne kompakte forsvar, så længe han spiller med et 5-mandsforsvar.
Kloppite
...og så er der også den der med mentaliteten. Udtalelser som "Ja, det var selvfølgelig ok, at tabe til Polen, fordi de er den stærkeste modstander i gruppen" (red: løst husket) Det er bare ikke i orden, at have den holdning på et landshold. Der skal man sgu bande og svovle over et hvert nederlag og ikke mene at det er ok, fordi de har et par spillere på højeste niveau.
Allan får de sidste 12-15 min for Herta mod Dortmund. Sendes på Eurosport 2
Edit: Dortmund scorede til 1-1 minuttet efter. Emre Mor tilkæmper sig et frispark med 5 min igen, men temperamentet løber endnu engang af med ham. Resultere i direkte rødt kort for at skubbe Herta spilleren omkuld. (Falder lidt let, men dumt at give dommeren mulighed for at dømme det)
Edit: Dortmund scorede til 1-1 minuttet efter. Emre Mor tilkæmper sig et frispark med 5 min igen, men temperamentet løber endnu engang af med ham. Resultere i direkte rødt kort for at skubbe Herta spilleren omkuld. (Falder lidt let, men dumt at give dommeren mulighed for at dømme det)
YNWA..!
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Det er fandme et lille rødt kort, han smider sig utrolig nemt, han er jo dobbelt så stor som Emre Mor.Dieks skrev:Allan får de sidste 12-15 min for Herta mod Dortmund. Sendes på Eurosport 2
Justice for the 96! <3
Ja det sagde kommentatoren også. Det klæder ikke nogen at falde sådan.Sivi skrev:Det er fandme et lille rødt kort, han smider sig utrolig nemt, han er jo dobbelt så stor som Emre Mor.Dieks skrev:Allan får de sidste 12-15 min for Herta mod Dortmund. Sendes på Eurosport 2

YNWA..!
Er det bare mig, eller vises Man C - Everton ikke? Alt i alt må denne kamp da være mere interessant end WBA - Tottenham.
-
Hvordan kan Carsten Werge sidde og melde ud, at Chelsea også skal til at bruge nogle penge. Der er handlet ind for over en milliard kroner i sommers på Alonso, Kante, Batshyui og Luiz.
Joe Allen med 2 mål mere for Stoke! Hva sker der lige!?

-
Han skulle vel bare have omformuleret sig lidt. For de har stadig brug for deciderede klasseindkøb. Ovenstående er rigtig gode spillere, men ikke nogle, som for alvor vil rykke dem.Robbie_God_Fowler skrev:Hvordan kan Carsten Werge sidde og melde ud, at Chelsea også skal til at bruge nogle penge. Der er handlet ind for over en milliard kroner i sommers på Alonso, Kante, Batshyui og Luiz.
Fan af Manchester United
Jeg hader Tottenham næsten lige så meget som United.....

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Ach, du lieber... Det er da ikke fysisk muligt?YNWA! skrev:Jeg hader Tottenham næsten lige så meget som United.....![]()
![]()
![]()
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Men der bliver trods alt smidt en del point i dag fra både Spurs, Everton, City (og Leicester, selvom jeg aldrig har troet på dem i år).YNWA! skrev:Jeg hader Tottenham næsten lige så meget som United.....![]()
![]()
![]()
Synes næsten det er værre med Arsenal. De formår ALTID at være heldige til sidst. Senest mod Hull, tror jeg det var, hvor de får foræret et røv uretfærdigt mål, dybt inde i overtiden. Hader dem så meget.
Slår vi united med 3 så ligger vi nr 1
delt' etter ved bare at vinde

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Sgu det sikreste bet, jeg har set i år!Wormie skrev:Slår vi united med 3 så ligger vi nr 1delt' etter ved bare at vinde

Bare rolig de smider det hele i februar/marts.RedRedRed skrev:Men der bliver trods alt smidt en del point i dag fra både Spurs, Everton, City (og Leicester, selvom jeg aldrig har troet på dem i år).YNWA! skrev:Jeg hader Tottenham næsten lige så meget som United.....![]()
![]()
![]()
Synes næsten det er værre med Arsenal. De formår ALTID at være heldige til sidst. Senest mod Hull, tror jeg det var, hvor de får foræret et røv uretfærdigt mål, dybt inde i overtiden. Hader dem så meget.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail