Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 12. okt, 2016 07:58

I mine øjne er Danmarks problem ikke kvaliteten af spillerne. I hvert fald ikke sammenlignet med et hold som Montenegro. For mig er det store problem Hareide's taktiske setup / filosofi med 3 midterforsvarere og derudover 2 backs som wingbacks. Da Sepp havde succes med den opstilling i 80erne var det fordi han brugte deciderede offensive spillere som Arnesen og Berggren som wingbacks.

Når man så i eksempelvis udekampen imod Polen samtidig smider Kvist ind på midten, så er der dælme ikke plads til meget kreativitet i offensiven. For selvom Højbjerg er en udmærket spilfordeler, så er han jo ikke en kreatør.

Jeg tror ikke, at Hareide får succes med at åbne kompakte forsvar, så længe han spiller med et 5-mandsforsvar.
Kloppite

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 12. okt, 2016 08:28

...og så er der også den der med mentaliteten. Udtalelser som "Ja, det var selvfølgelig ok, at tabe til Polen, fordi de er den stærkeste modstander i gruppen" (red: løst husket) Det er bare ikke i orden, at have den holdning på et landshold. Der skal man sgu bande og svovle over et hvert nederlag og ikke mene at det er ok, fordi de har et par spillere på højeste niveau.

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » fredag, 14. okt, 2016 22:10

Allan får de sidste 12-15 min for Herta mod Dortmund. Sendes på Eurosport 2

Edit: Dortmund scorede til 1-1 minuttet efter. Emre Mor tilkæmper sig et frispark med 5 min igen, men temperamentet løber endnu engang af med ham. Resultere i direkte rødt kort for at skubbe Herta spilleren omkuld. (Falder lidt let, men dumt at give dommeren mulighed for at dømme det)
YNWA..!

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » fredag, 14. okt, 2016 23:24

Dieks skrev:Allan får de sidste 12-15 min for Herta mod Dortmund. Sendes på Eurosport 2

Edit: Dortmund scorede til 1-1 minuttet efter. Emre Mor tilkæmper sig et frispark med 5 min igen, men temperamentet løber endnu engang af med ham. Resultere i direkte rødt kort for at skubbe Herta spilleren omkuld. (Falder lidt let, men dumt at give dommeren mulighed for at dømme det)
Det er fandme et lille rødt kort, han smider sig utrolig nemt, han er jo dobbelt så stor som Emre Mor.
Justice for the 96! <3

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » lørdag, 15. okt, 2016 03:23

Sivi skrev:
Dieks skrev:Allan får de sidste 12-15 min for Herta mod Dortmund. Sendes på Eurosport 2

Det er fandme et lille rødt kort, han smider sig utrolig nemt, han er jo dobbelt så stor som Emre Mor.
Ja det sagde kommentatoren også. Det klæder ikke nogen at falde sådan. ;)
YNWA..!

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » lørdag, 15. okt, 2016 13:28

Er det bare mig, eller vises Man C - Everton ikke? Alt i alt må denne kamp da være mere interessant end WBA - Tottenham.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 15. okt, 2016 13:39

Hvordan kan Carsten Werge sidde og melde ud, at Chelsea også skal til at bruge nogle penge. Der er handlet ind for over en milliard kroner i sommers på Alonso, Kante, Batshyui og Luiz.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 15. okt, 2016 16:58

Joe Allen med 2 mål mere for Stoke! Hva sker der lige!? :lol: :clap:

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 15. okt, 2016 17:02

Robbie_God_Fowler skrev:Hvordan kan Carsten Werge sidde og melde ud, at Chelsea også skal til at bruge nogle penge. Der er handlet ind for over en milliard kroner i sommers på Alonso, Kante, Batshyui og Luiz.
Han skulle vel bare have omformuleret sig lidt. For de har stadig brug for deciderede klasseindkøb. Ovenstående er rigtig gode spillere, men ikke nogle, som for alvor vil rykke dem.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 15. okt, 2016 17:53

Jeg hader Tottenham næsten lige så meget som United..... :wall: :wall: :wall: :wall:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 15. okt, 2016 17:57

YNWA! skrev:Jeg hader Tottenham næsten lige så meget som United..... :wall: :wall: :wall: :wall:
Ach, du lieber... Det er da ikke fysisk muligt?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 15. okt, 2016 18:00

YNWA! skrev:Jeg hader Tottenham næsten lige så meget som United..... :wall: :wall: :wall: :wall:
Men der bliver trods alt smidt en del point i dag fra både Spurs, Everton, City (og Leicester, selvom jeg aldrig har troet på dem i år).

Synes næsten det er værre med Arsenal. De formår ALTID at være heldige til sidst. Senest mod Hull, tror jeg det var, hvor de får foræret et røv uretfærdigt mål, dybt inde i overtiden. Hader dem så meget.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 15. okt, 2016 18:03

Slår vi united med 3 så ligger vi nr 1 :) delt' etter ved bare at vinde
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 15. okt, 2016 18:06

Wormie skrev:Slår vi united med 3 så ligger vi nr 1 :) delt' etter ved bare at vinde
Sgu det sikreste bet, jeg har set i år! :P

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » søndag, 16. okt, 2016 09:43

RedRedRed skrev:
Men der bliver trods alt smidt en del point i dag fra både Spurs, Everton, City (og Leicester, selvom jeg aldrig har troet på dem i år).

Synes næsten det er værre med Arsenal. De formår ALTID at være heldige til sidst. Senest mod Hull, tror jeg det var, hvor de får foræret et røv uretfærdigt mål, dybt inde i overtiden. Hader dem så meget.
Bare rolig de smider det hele i februar/marts.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar