Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Fup
Heksem skrev:Indtil videre synes jeg det har været et tamt EM - rent spille mæssigt. Der har været for få oplagte muligheder, hvor det faktisk kun e Tyskerne der har spillet ordentligt fodbold - måske endda på en noget billig baggrund. Polen virker indtil nu som det svageste mandskab.
Super kamp af Podolski, Frings og Lahm.
Noget andet bemærkelsesværdigt - 3 ud af de 4 kampe, har det været de røde mod de hvide

Vi ser det godt nok ret forskelligt, Heksem. Jeg gik selvvalgt glip af Kroatien-Østrig, men har set de øvrige tre kampe og bortset fra åbningskampen, synes jeg der er en kraftig tendens til målsøgende og underholdende spil. Og jeg er heller ikke enig i vurderingen af Polen - de er betydeligt bedre end tyrkerne og havde de muligheden, tror jeg at de kunne spille mindst lige op med Tjekkiet og besejre Schweiz. Portugal har da i øvrigt osse spillet flot fodbold - selvom det altid bør trække ned, at de har Tude-Cristina på holdet.
Man ser selvfølgelig forskelligt på det, og i et land med 5 millioner potentielle trænere er der ligeså mange forskellige meninger, men jeg føler nu at jeg bliver godt underholdt - men det bliver jeg nok ikke i morgen når Grækenland spiller....!
-
veffe
jens fup skrev:Heksem skrev:Indtil videre synes jeg det har været et tamt EM - rent spille mæssigt. Der har været for få oplagte muligheder, hvor det faktisk kun e Tyskerne der har spillet ordentligt fodbold - måske endda på en noget billig baggrund. Polen virker indtil nu som det svageste mandskab.
Super kamp af Podolski, Frings og Lahm.
Noget andet bemærkelsesværdigt - 3 ud af de 4 kampe, har det været de røde mod de hvide

Vi ser det godt nok ret forskelligt, Heksem. Jeg gik selvvalgt glip af Kroatien-Østrig, men har set de øvrige tre kampe og bortset fra åbningskampen, synes jeg der er en kraftig tendens til målsøgende og underholdende spil. Og jeg er heller ikke enig i vurderingen af Polen - de er betydeligt bedre end tyrkerne og havde de muligheden, tror jeg at de kunne spille mindst lige op med Tjekkiet og besejre Schweiz. Portugal har da i øvrigt osse spillet flot fodbold - selvom det altid bør trække ned, at de har Tude-Cristina på holdet.
Man ser selvfølgelig forskelligt på det, og i et land med 5 millioner potentielle trænere er der ligeså mange forskellige meninger, men jeg føler nu at jeg bliver godt underholdt - men det bliver jeg nok ikke i morgen når Grækenland spiller....!
Jeg er på linie med Fup.
-Synes vi har set noget ok bold, med hold der har søgt chancer, istedet for at fedte bolden frem og tilbage på midten.
-Portugal spillede godt og burde ha vundet større, og Tyskerne spillede utrolig godt i 1 halveg, mens 2 var lidt mere henholdende.
Podolskinhar indtil videre været bedste mand imo.
Og så var Polen klasser bedre end Tyrkerne der var enormt skuffende.
-Østrig og Schweiz havde begge fortjent bedre skæbner, da de prøvede at komme frem og kun sort uheld i begge kampe gjorde at de ikke fik scoret.
Og hvordan kan Struhdal mene at der ikke var straffe til Kroatien

er en gåde, der var tykt straffe
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
veffe skrev:

Fordi han er strudal, og dermed ikke specielt klog

Verden er smask fuld af hyklere....
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 34
Thommo skrev:veffe skrev:

Men voldcool .. Shit, det er fedt han er kommentator

-
veffe
Og bedst som man egentlig har været ganske fornøjet over kampene, dukker en total kedelig 1 halveg af Rumænien-Frankrig op
Ingen af holdende ser ud til at gide, og jeg havde ellers set frem til denne kamp, da jeg troede at det kunne blive en super kamp, men 2 offensive hold.
Jeg tog fejl.
-
Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Har oddset en ordentlig sum penge på X/2 resultat og så har jeg også oddset en ordentlig sum penge på 0-2 måltips. Den sidste er så lidt mere urealistisk eftersom der står 0-0 ved pausen, men alt kan ske. Ind med Gomis, så sker der noget

-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 32
veffe skrev:Og bedst som man egentlig har været ganske fornøjet over kampene, dukker en total kedelig 1 halveg af Rumænien-Frankrig op
Ingen af holdende ser ud til at gide, og jeg havde ellers set frem til denne kamp, da jeg troede at det kunne blive en super kamp, men 2 offensive hold.
Jeg tog fejl.
Jeg ser ikke kampen, men ud fra det du siger så må man håbe at Italien-Holland blir død spændene som den forhåbentlig gør.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » mandag, 09. jun, 2008 19:10
En rigtig herre tackling på Ribery!
Virker til der er mere tænding på her efter pausen
-
Fup
veffe skrev:Og bedst som man egentlig har været ganske fornøjet over kampene, dukker en total kedelig 1 halveg af Rumænien-Frankrig op
Jeg tog fejl.
Har det på samme måde, og gruer for de fremtidige kampe i denne gruppe, og at de kvalificerede hold i puljen kan risikere at møde Grækenland i kvartfinalen....
Lad os nu for h*lvede få et mål, og jeg er pt. bedøvende ligeglad med hvem der scorer... Nej, gu' er jeg ej!! Scorer rumænerne, spiller de resten af kampen med en gul mur lige uden for eget felt!
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Thommo skrev:veffe skrev:

Så er jeg heller ikke særlig klog, for kunne altså heller ikke se noget straffe der. Ja der bliver gået hårdt på kroateren, men ikke hårdt nok til et straffe.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Det er fordi han er strudal han ikke er klog, ikke pga han ikke kunne se straffet. Men dig og mark var nok de 2 eneste der ikke kunne se det så

det var tæt på gigantisk

Verden er smask fuld af hyklere....
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Synes også det har været lidt blandede bolscher. Portugal og Tyskland har været de eneste der virkelig underholder. Frankrig, Tjekkiet og Kroatien har skuffet gevaldigt indtil videre. Lad os håbe slusserne åbnes lidt. Glæder mig til at se Spanien ihvertfald.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
jens fup skrev:veffe skrev:Og bedst som man egentlig har været ganske fornøjet over kampene, dukker en total kedelig 1 halveg af Rumænien-Frankrig op
Jeg tog fejl.
Har det på samme måde, og gruer for de fremtidige kampe i denne gruppe, og at de kvalificerede hold i puljen kan risikere at møde Grækenland i kvartfinalen....
Lad os nu for h*lvede få et mål, og jeg er pt. bedøvende ligeglad med hvem der scorer... Nej, gu' er jeg ej!!
Scorer rumænerne, spiller de resten af kampen med en gul mur lige uden for eget felt!
Det gør de da i forvejen. 9 mand på den sidste tredjedel og når frøerne så angriber med 3-4 mand, så er det sgu håbløst.
En røv elendig kamp. Jeg fatter ikke at franskerne ikke satser noget mere på sejren. Nu venter 2 kampe mod Italien og Holland og det kan sagtens blive til nederlag. 3 point i dag ville være et godt udgangspunkt. Men fair nok, forhåbentlig ryger de ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Fup
Du har ikke engang uret, Emmy.
Sidder og ærgrer mig over 3 ting:
1: At det ikke er Herbert Fandel, der er dommer - så blev den her ynk fløjtet af før tid!
2: At man ikke kan give minuspoint - ingen af holdende fortjener noget efter i dag.
3: Jeg har lige smidt 90 minutter, som jeg ikke får tilbage!
-
veffe
Mambo skrev:Thommo skrev:veffe skrev:

Så er jeg heller ikke særlig klog, for kunne altså heller ikke se noget straffe der. Ja der bliver gået hårdt på kroateren, men ikke hårdt nok til et straffe.
Du mener med andre ord ikke at, når man sparker en modstander ned i dfeltet at der er straffe
I det tilfælde kan jeg godt forstå at Sagnol brokkede sig over at dommeren dømte frispark til Mutu og gav ham gult i 2 halveg af Rum-Fra kampen.
--------
Næste kamp må gerne blive uafgort, helst med masser af mål, men ikke ubetinget.
-Jeg forventer ingen festfyrværkeri af en kamp, så jeg kan kun blive positiv overrasket.
Og så skal live betting igen tages i brug

(forhåbentlig med samme succes som sidst, hvor kontoen blev betragtelig forøget.