Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » torsdag, 27. apr, 2017 22:36

Det er godt nok det mest intetsigende og lidt intense Manchester derby i mands minde.... United har bare sat 8 i forsvaret og City dominerer men kan ikke finde vej igennem... Martial spiller praktisk talt venstre back det er dog ufatteligt ! Gud hvor er det dog kedeligt at se Mourinhos hold spille !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

jensemand

Indlæg af jensemand » torsdag, 27. apr, 2017 22:44

2 gule kort på 30 sekunder af Hr. Albue det er satme imponerende :D
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. apr, 2017 22:46

Han fik da direkte rødt, ikk'? Men så dumt af ham.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 27. apr, 2017 22:51

Jo direkte rødt. så 3 dages karantæne.

Classsic united dog, spiller 11 man forsvarsbold

Lad os håbe spurs og arsenal tager sig sammen mod dem

Spurs kan allerede i næst sidste runde have tabt mesterskabet og lægger sig ned.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 27. apr, 2017 22:59

Skidt resultat, om end ikke det værste scenarie.

Manchester United kan nu selv afgøre top 4.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. apr, 2017 23:01

Mourinho kan sit kram. Han kan finde ud af at spille til nul. Flot arbejde, men ikke kønt. Han fik hvad han kom efter. Det var ellers denne her kamp, som var den største mulighed for at Man U kunne tabe. Vi kan risikere at Spurs og Arsenal intet har at spille for, når de møder Man U.

Vi må håbe at Chelsea taber på Goodison i weekenden, og Spurs og Arsenal spiller uafgjort, så ville de to have noget at spille for når de møder Man U.
Senest rettet af Hr. Drejer torsdag, 27. apr, 2017 23:14, rettet i alt 1 gang.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 27. apr, 2017 23:03

Nu gør det altså rigtig ondt, at vi ikke bare fik det ene point imod Palace...

Omvendt, så er tredjepladsen stadig lidt i spil for os, hvis vi ellers kan få skruet hovederne ordentlig på og vinde de resterende kampe.

Puha, hvor er den her top 4 kamp spændende. Men det er jo reelt den spænding, som vi lever for. Og i det mindste er vi med i kampen i denne sæson.
Kloppite

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 27. apr, 2017 23:05

Tillykke United - flot forsvaret. Er sikker på, at Mou er stolt.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 27. apr, 2017 23:18

Som Junker og Jacobsen sagde, så skal Manure spille Europa League i midtugen af de svære kampe og de forventer dermed, at Manure stiller med en del reserver til de PL-kampe. De tror stadig på, at vi napper top 4 med enten to uafgjorte og to sejre (Junker) eller fire sejre (Jacobsen).
Senest rettet af Kasper88 torsdag, 27. apr, 2017 23:19, rettet i alt 2 gange.
Corner taken quickly...

jensemand

Indlæg af jensemand » torsdag, 27. apr, 2017 23:18

Hr. Drejer skrev:Han fik da direkte rødt, ikk'? Men så dumt af ham.
Jo det har du da ret i men det er jo endnu mere imponerende. Så fik han et gult og et rødt på 30 sekunder det er satme ikke ofte man ser.

Det er noget pis at city ikke vandt, og gud hvor er mit had til Mourinho blusset op. Jeg ved han er mega resultatorienteret, men han gør det på den mest kedelige og usympatiske måde man overhovedet kan og gud hvor ville jeg kede mig hvis det var Liverpool. Ikke at vi har spillet prangende de sidste par måneder, men vi er da mere spændende end det der... ville satme hellere se et marathon med snegle end kampen i dag...

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 28. apr, 2017 00:10

Wormie skrev:Jo direkte rødt. så 3 dages karantæne.
Jeg mener at det hans andet røde kort i sæsonen, i så fald får han 4 dages karantæne.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 28. apr, 2017 06:45

texy skrev:Nu gør det altså rigtig ondt, at vi ikke bare fik det ene point imod Palace...

Omvendt, så er tredjepladsen stadig lidt i spil for os, hvis vi ellers kan få skruet hovederne ordentlig på og vinde de resterende kampe.

Puha, hvor er den her top 4 kamp spændende. Men det er jo reelt den spænding, som vi lever for. Og i det mindste er vi med i kampen i denne sæson.
Jeg tror fuldt og fast på at det er op til os selv. Vi har bedre målscore end Arsenal og Scum. Og United skal møde både Arsenal og Tottenham, endda med to EL-kampe ind i mellem Arsenal-kampen. Tottenham har Arsenal, som de da om nogen gerne vil slå. Vi skal "bare" vinde vores egne kampe. Og det der lille bare, det vil nok blive det største problem i sidste ende.
Jeg er et eller andet sted "ligeglad" med CL lige nu, for vi har intet at gøre i turneringen pt. Men den turnering er nøglen til et succesfuldt transfervindue og selvfølgelig er der også mønt, der ligger forude at venter. Og så er en top 4 i så stor konkurrence et tegn på, at vi vitterligt er en topklub igen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » fredag, 28. apr, 2017 09:47

Jesper skrev:
texy skrev:Nu gør det altså rigtig ondt, at vi ikke bare fik det ene point imod Palace...

Jeg tror fuldt og fast på at det er op til os selv. Vi har bedre målscore end Arsenal og Scum. Og United skal møde både Arsenal og Tottenham, endda med to EL-kampe ind i mellem Arsenal-kampen. Tottenham har Arsenal, som de da om nogen gerne vil slå. Vi skal "bare" vinde vores egne kampe. Og det der lille bare, det vil nok blive det største problem i sidste ende.
Jeg er et eller andet sted "ligeglad" med CL lige nu, for vi har intet at gøre i turneringen pt. Men den turnering er nøglen til et succesfuldt transfervindue og selvfølgelig er der også mønt, der ligger forude at venter. Og så er en top 4 i så stor konkurrence et tegn på, at vi vitterligt er en topklub igen.
Jeg forstår ikke kommentaren om at vi ikke hører hjemme i CL pt. Det synes jeg da man gør når man kommer i top fire over 38 kampe og så endda uden at tabe til top 10. Hvis vi lommer i Champions League i næste sæson tror jeg vil kommer til at klare os bedre end de fleste nok forventer.
Billede

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 28. apr, 2017 10:45

Spazzjack skrev:
Jesper skrev:

Jeg forstår ikke kommentaren om at vi ikke hører hjemme i CL pt. Det synes jeg da man gør når man kommer i top fire over 38 kampe og så endda uden at tabe til top 10. Hvis vi lommer i Champions League i næste sæson tror jeg vil kommer til at klare os bedre end de fleste nok forventer.
Fordi jeg synes vores niveau er alt for lavt. Det er de andre engelske hold også. Jo, de og os hører hjemme der, men vi er ikke konkurrencedygtige.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 28. apr, 2017 10:53

Wormie skrev:Jo direkte rødt. så 3 dages karantæne.

Classsic united dog, spiller 11 man forsvarsbold

Lad os håbe spurs og arsenal tager sig sammen mod dem

Spurs kan allerede i næst sidste runde have tabt mesterskabet og lægger sig ned.
Nu ligger det bare ikke til engelske hold at ligge sig ned, så der er ikke nogle, der får noget foræret, er jeg sikker på - heller ikke os selv.

Besvar