Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Ha ha Boro 2-1.
Jajajajaja 2-1 Boro!!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Stop med at jinxe!!! 

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hvor det flasker sig idag!!!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Fack!!! Kom nu hold fast Boro!!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Kan vi mon håndtere disse flotte gaver.......jeg håber det.......det bliver sgu spændende.....
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
Highspeed skrev:Kan vi mon håndtere disse flotte gaver.......jeg håber det.......det bliver sgu spændende.....
Det SKAL vi, COME ON REDS!!! <3
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Sådan Dele Alli!!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Sådan Harry kane!!!!
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Alle de andre klubber giver os en gave... håber at vi tager i mod den...
Justice for the 96! <3
Ville være typisk Liverpool ikke at tage i mod den...Sivi skrev:Alle de andre klubber giver os en gave... håber at vi tager i mod den...
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Nemlig...YNWA! skrev:Ville være typisk Liverpool ikke at tage i mod den...Sivi skrev:Alle de andre klubber giver os en gave... håber at vi tager i mod den...
Justice for the 96! <3
Jeg tør nærmest ikke se kampen. Men nu jeg endelig har mulighed for at se en mandagskamp, så bør jeg gøre det. Kan mine nerver holde til det?Sivi skrev:Nemlig...YNWA! skrev:Ville være typisk Liverpool ikke at tage i mod den...Sivi skrev:Alle de andre klubber giver os en gave... håber at vi tager i mod den...