Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 15. maj, 2017 19:23

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Feyenoord mestre på et hattrick af Kuyt. Kan det blive smukkere :)
Det er mlg stadig en gåde, hvorfor vi solgte Kuyt. BR må have følt sig truet...
Såvidt jeg er informeret, var det Kuyt der gerne vil væk. Han trængte vel til luftforandring og orkede ikke igen en ny træner.
Dernæst var BR ikke truet af Dirk´en, mystisk tese :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » mandag, 15. maj, 2017 22:37

Godt Watford..
Gider ikke at Chelsea skal være op til 20 point bedre end Liverpool..
Lige nu kan vi 'nøjes' med 15....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 15. maj, 2017 22:46

Hold kæft hvor er Cleverly en ringe fodboldspiller. Magen til ligegyldig boldflytter skal man lede længe efter. Absurd ringe!

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 15. maj, 2017 23:52

Robbie_God_Fowler skrev:Hold kæft hvor er Cleverly en ringe fodboldspiller. Magen til ligegyldig boldflytter skal man lede længe efter. Absurd ringe!
Han er bedre end Henderson - bare spørg united fans!

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 16. maj, 2017 02:36

Til jer, der i øvrigt ikke forstod min kritik af Conte, hvilket i er fuldt berettiget til, så var han ude for få dage siden og udtale, at han mente Pochettino havde en fordel ved at have været i Spurs længere tid end han selv i Chelsea. Hvad har han så ikke selv, med det enorme checkhæfte, han fik stukket i hånden af Roman til at købe ind for i sommers?
Det er sådanne udtalelser der gør, at jeg holder fast ved ikke helt at have den samme respekt for ham som jer andre. Han burde passe sit eget og ikke stikke til kollegaer. Han gør det ikke på samme åbenlyse måde som Mourinho, men han gør det på en underspillet måde, ser det desværre ud til.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » tirsdag, 16. maj, 2017 02:44

Kasper88 skrev:Til jer, der i øvrigt ikke forstod min kritik af Conte, hvilket i er fuldt berettiget til, så var han ude for få dage siden og udtale, at han mente Pochettino havde en fordel ved at have været i Spurs længere tid end han selv i Chelsea. Hvad har han så ikke selv, med det enorme checkhæfte, han fik stukket i hånden af Roman til at købe ind for i sommers?
Det er sådanne udtalelser der gør, at jeg holder fast ved ikke helt at have den samme respekt for ham som jer andre. Han burde passe sit eget og ikke stikke til kollegaer. Han gør det ikke på samme åbenlyse måde som Mourinho, men han gør det på en underspillet måde, ser det desværre ud til.
Har du et link? Kunne være rart at se konteksten.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 16. maj, 2017 10:50

Surf skrev:
Kasper88 skrev:Til jer, der i øvrigt ikke forstod min kritik af Conte, hvilket i er fuldt berettiget til, så var han ude for få dage siden og udtale, at han mente Pochettino havde en fordel ved at have været i Spurs længere tid end han selv i Chelsea. Hvad har han så ikke selv, med det enorme checkhæfte, han fik stukket i hånden af Roman til at købe ind for i sommers?
Har du et link? Kunne være rart at se konteksten.
http://www.skysports.com/football/news/ ... -tottenham

Det eneste jeg lige kunne finde

Jeg synes tilgengæld ikke at han siger noget forkert.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 16. maj, 2017 13:42

Jeg mener, at det var det her, for jeg mener, at interviewet var til the Guardian:

https://www.theguardian.com/football/20 ... age-ititle

Og i øvrigt faldt det heller ikke i god jord hos Pochettino, som senere var ude og udtale sig om Contes udtalelser, men i følge dette link, var de udtalelser fra Pochettino foretaget til the S**, så den oprindelige kilde, vil jeg ikke linke til:

http://www.hitc.com/en-gb/2017/05/14/ma ... -comments/

Uanset kontekst så forstår jeg ikke, hvad sådanne udtalelser skal til for. Om det er for at sætte sig selv og sine bedrifter i et endnu bedre lys, det er det sikkert, men igen, hvad skal det til for. Det er sådan noget, Mourinho kunne finde på, men som Conte burde holde sig for god til.

Men hans hårtransplantation den kan man satme ikke sætte en finger på. :army7:
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 16. maj, 2017 17:39

Det ville ikke være helt skidt, hvis Lee Cattermole slukker Arsenals top 4 jagt her til aften i det 96. minut. På et oplæg fra Borini, der med en rabona spiller Cattermole fri i dybden.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. maj, 2017 17:41

Robbie_God_Fowler skrev:Det ville ikke være helt skidt, hvis Lee Cattermole slukker Arsenals top 4 jagt her til aften i det 96. minut. På et oplæg fra Borini, der med en rabona spiller Cattermole fri i dybden.
....og så vågnede du op med "kosten" i hånden og "tapetklister" på maven
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 16. maj, 2017 18:02

Cynwal skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Det ville ikke være helt skidt, hvis Lee Cattermole slukker Arsenals top 4 jagt her til aften i det 96. minut. På et oplæg fra Borini, der med en rabona spiller Cattermole fri i dybden.
Hvis det er det der skal til for at det sker, så tager jeg gerne en for holdet!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » tirsdag, 16. maj, 2017 20:43

Jeg havde gerne lånt min kone ud til nogle enlige sjæle, hvis jeg var forsikret om at både Arsenal og City taber iaften :violin: :lol:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. maj, 2017 20:47

Hagman skrev:Jeg havde gerne lånt min kone ud til nogle enlige sjæle, hvis jeg var forsikret om at både Arsenal og City taber iaften :violin: :lol:
...og din kone har sagt, at hun vil også gerne :D ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. maj, 2017 20:51

Så er der dømt DONG-bold - John Faxe har lige sagt Steve Bould 2-3 gange :lol:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 16. maj, 2017 20:51

Cynwal skrev:
Cirka sådan ville H.C.A nok have formuleret det, men i er jo også fra samme "hood"
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar