Hr. Drejer skrev:Gini er en intelligent spiller, som laver mange dybde løb, som er med til at skabe plads for fab four. Hans sene løb ind i feltet minder mig om Scholes i sine velmagtsdage. Han lukker mange gange hullet efter Can, når han stormer op ad banen, og gør rummene på midten mindre, som er med til at give modstanderen mindre plads at spille på.
Hans kombinationsspil er også helt klart bedre end Hendo og Can. Førstnævnte spiller meget ofte bolden ud til siden eller bagud, hvor Gini meget ofte forsøger at finde offensive løsninger. Han er jo opdraget i den hollandske fodboldskole.
Can kan nogle gange miste koncentrationen, men det sker (næsten) aldrig for Gini. Han er altid utrolig fokuseret på hans arbejdsopgaver, hvilket vi også så i går mod Spartak, hvor han spillede en god kamp.
Jeg har tit og ofte ros hans taktiske egenskaber. Ud over at det kommer konkret til syne i hans løb (som næsten ikke åbner rum for modstanderen på midten), så kommer det også til syne i hans offensive aktioner.
Som vi så mod Spartak, så er Gini bedst, når hans arbejdsopgave er klart defineret. For mit vedkommende, så er Gini mere sikker på midten end Can og Hendo.
Gini er bestemt en dygtig spiller. Mit problem er at han vel i sin tid i Liverpool har spillet 30% gode kampe, 30% jævne kampe, 30% anonyme kampe, og 10% dårlige kampe. (Anonyme, som i, han som sådan ikke laver noget dumt eller er skyld i fejl, men at han så absolut heller ikke bidrager med noget)
Det syntes jeg slet ikke er godt nok. Gini er rigtig god, når det kører for os, men går modstanderne til ham og er generelt aggressive, så fungerer Gini slet ikke - (det er der så generelt mange af vores spillere der ikke rigtigt gør, men Gini er imø blandt de værste her) Syntes han var Outstanding (For at citere vores forrige træner) i kampen igår imod Spartak og det vil jeg utrolig gerne se mere af. Can var også Outstanding igår - og jeg tror faktisk at de to supplerer hinanden rigtig godt på midtbanen. Jeg vil næsten tro, at mange af de kampe Gini har haft, hvor han har spillet rigtig godt, har været med Can som kollega på midten og ikke Hendo.