Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » lørdag, 14. jun, 2008 02:52

Alex Brockins skrev:Uh-ha, det er dejligt fodbold, Holland spiller. Hvorfor spiller vi ikke sådan?
Jeg tror desværre de snubler på vejen. Det samme skete for Tjekkiet sidst. De var slutrundens bedste hold, men lige pludselig gik det galt. Det samme sker nok denne gang. Og sikkert mod et dårligere hold i en tæt kamp hvor hollænderne er kørt lidt trætte efter lutter storkampe. Men som Jens Fup skriver, så er de allerede ved at være den moralske vinder. Selv deres videre skæbne kan ikke tage fra dem er det er meget imponerende at lammetæve hold som Italien og Frankrig på den måde. Jeg synes også Van Tasten fortjener det. Han var noget helt specielt som fodboldspiller. Dette vil virkelig pynte på karrieren.

Pt ville semifinaler mellem Tyskland, Spanien, Portugal og Holland være at foretrække. Grækenland, Rumænien, og med neutrale øjne (ikke mine) Sverige for deres kedelige spil samt Italien og Frankrig for deres uinspirerede spil kan godt sige farvel og tak før semierne.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » lørdag, 14. jun, 2008 02:56

Styf skrev:Jeg sagde det allerede inden slutrunden. Holland kan blive genrejst som en stor fodboldnation i denne turnering og sammen med Portugal er de vel det bedste bud på en vinder lige nu. Hollan har nu ikke bare slået men fuldstændigt ydmyget og udslettet både verdensmestrene og viceverdensmestrene som højst sandsynligt begge to er færdige i turneringen. Begge hold trænger i den grad til et generationskifte for gennemsnitalderen er alt for høj og spillerne er for mætte. Van Nistelrooy, Engelaar, Robben, van Persie, van der Vaart og så i særdeleshed Kuyt og Sneijder har været helt outstanding og det eneste jeg kan ægre mig over at jeg kom til at tage Robben af mit EM manager hold da jeg ikke troede at han ville blive sin skade kvit til kampen. Holland spiller både underholdene og effektivt. Et utroligt sympatisk hold med fremragende spillere. De er helt dem som jeg holder med ved dette EM.
Jeg synes virkelig du mangler at nævne Van Der Sar her. Han har om nogen været outstanding. Sikke redninger han har lavet. Han skal ikke udelades bare fordi han er ManU-spiller.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 14. jun, 2008 08:08

henrik1 skrev: Jeg synes virkelig du mangler at nævne Van Der Sar her. Han har om nogen været outstanding. Sikke redninger han har lavet. Han skal ikke udelades bare fordi han er ManU-spiller.
Jeg har aldrig været den store Van Der Sar fan, og syntes han blev gjort bedre efter han kom til manc, men i Hollands 2 kampe og ikke mindst i går har han stået helt fantastisk, med flere verdensklasse redninger.

Det virker faktisk som om Kuyt bliver en bedre spiller, når holdet har mange kreative spillere. På papiret er flere af navne større spillere end Kuyt, men han skaber en god balance på holdet med sit arbejds raseri, samtidig med han også bidrager med mål og assist
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 14. jun, 2008 11:27

LFC Søren skrev:Det virker faktisk som om Kuyt bliver en bedre spiller, når holdet har mange kreative spillere. På papiret er flere af navne større spillere end Kuyt, men han skaber en god balance på holdet med sit arbejds raseri, samtidig med han også bidrager med mål og assist
Jeg synes faktisk han også spiller rigtig flot fodbold. Gør meget meget sjældent det forkerte, slår gode afleveringer/stikninger. Ja faktisk har han jo bare gjort det super godt efter min mening!
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. jun, 2008 18:18

Dejligt Fernando - 1-0

Jeg har oddset Torres til at vinde over Villa på den lange til odds 3,5. Så mangler vi bare et rødt kort i denne kamp også, og et ingen røde kort i Rusland - Grækenland, så trækker jeg samlet odds 16,24 :mrgreen:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 18:20

han mangle sku et par mål endnu for mig, hvis den skal gå hjem.
Har ham som topscorer.
Men lækkert med en basse til ham :D

Men man ser da tydelig hvad Villa skal næste sæson, Liverpool.
De virker til at have det rigtig godt med hinanden .
Senest rettet af zerlang7 lørdag, 14. jun, 2008 18:21, rettet i alt 1 gang.
Billede

Brugeravatar
Jordan
Indlæg: 267
Tilmeldt: mandag, 10. mar, 2008 09:52
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jordan » lørdag, 14. jun, 2008 18:21

Skønt at se Torres med en kasse. Det har han fortjent.

@CYNWAL: Du var ikke den eneste der havde Torres som første målscorer :D

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. jun, 2008 18:23

Jeps - det var lige en kasse til Espania den her kamp manglede,
så svenskerne ikke kan blive ved med at spille med 11 mand bag bolden hele tiden.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » lørdag, 14. jun, 2008 18:26

Jag havde ham også som 1. målscorer :)

samtidigt har jeg ham som 1. målscorer kombineret med 3-0 sejr til Spanien til odds 46.. I wish ;) Men skidt Puyol måtte udgå, han var den eneste forsvarer der spillede godt i Spaniens første kamp..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. jun, 2008 18:28

FERNANDO TORRES! :D
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. jun, 2008 18:35

FUCK - og så lige superkrukken af alle! Det er eddermame dårligt dækket op af Spanien. Troede ikke Puyol betød så meget :?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. jun, 2008 18:36

Ad for helvede...Zlatan.

Kom igen Spanien.

Der kunne vidst godt have været dømt straffe. Elmander til Liverpool...? - NEVER!
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 14. jun, 2008 18:48, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » lørdag, 14. jun, 2008 18:48

Jamen, det var da verdens største straffespark :evil:
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 18:51

Nando skrev:Jamen, det var da verdens største straffespark :evil:
Ja jeg synes nu os den var rimelig stor.
Var det ikk ham dommeren vi havde mod Arsenal ude CL ?
Han var jo ikk så glad for de straffe det :P
Billede

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » lørdag, 14. jun, 2008 18:52

CYNWAL skrev:
Ja - man har jo god tid når man ikke behøver at følge med i kampen mere, fordi ens odds er røget ;)

...og hold kæft hvor er Spanien lige blevet snydt for et straffe!
(undskyld - forkert tråd :oops: )
Jeg flytter den lige herover så :)

Ja, den ene kupon er røget, men har også 700 spir på Spanien skal vinde - så sidder stadig på det yderste af sofaen.. Men for fanden mand, Elmander springer jo direkte ind i ryggen på Silva, udan at være i nærheden af bolden, hvordan kan han undgå at dømme den!?!?!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Besvar