Det er nogle absurde holdninger ja, men der er jo tosser i alle fanbaser så lad os nu ikke stryge alle over en kam. På RAWK er der rimelig enighed hos mange at bluemoon desuden netop er en side for medløberne og ikke for den almindelige City fan hvis man kan sige det sådan. Så det er klart hvis det er 14-18 årige knægte der sidder og gejler hinanden op fordi deres prinsesser har fået røg i øjnene så kan det jo hurtigt køre lidt af sporetWormie skrev:Tog lige et kig på Manchester cities forum, holy shit hvad sker der i manchester..
80% af deres fans tror at deres hold tabte pga deres bus havde fået revner i et par ruder og derfor kunne holdet ikke præstere.
(der er ca 3000 posts i det topic med bussen)
folk argumentere for hvilken traumatisk episode det må have været og at kampen skulle være aflyst og der skulle have været psykologhjælp til spillerne
Der er faktisk en del af dem som mener at politiet var med på planen om at smadre bussen og at bus chaufføren skulle have trukket på speederen for at køre så mange liverpool fans ned som muligt og så sagt han ikke kunne se noget pga røg.
Det jo direkte sindsygt nogle af de kommentar man kan læse på det forum.
jeg tror aldrig jeg har set en så deluded fanbase.
De ønsker at liverpool fans skal dø men de mener også at man ikke skal have lov og skabe en "hostile" stemning når modstanderne kommer på besøg.
Jeg tror virkelig at cities penge er steget deres medløberfans til hoved.
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/threa ... 1/page-308
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hvor jeg dog krydser fingre for, at Man C vinder mesterskabet i dag, som det absolut tyder på her med 2-0 i pausen. Kunne så bare godt ønske mig, at spillerne tog et par dages kampdruk oven på et mesterskab, ligesom i gamle dage

Vi SMADRER det PIShold !
nå nå nu føre united 3-2
Håber de sætter KDB på banen. og der bliver gået til den. og han får en lille skade sammen med david silva
meget fint at vi kunne spare spillere og tage dem ud efter 60 min osv.
alle city spillerne untagen kdb får fuld tid i en hård kamp 6 timer senere end os.
Håber de sætter KDB på banen. og der bliver gået til den. og han får en lille skade sammen med david silva

meget fint at vi kunne spare spillere og tage dem ud efter 60 min osv.
alle city spillerne untagen kdb får fuld tid i en hård kamp 6 timer senere end os.
Senest rettet af Scherwin lørdag, 07. apr, 2018 19:58, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
City har investeret 8 spillere i den her kamp, som også blev brugt i CL. Og nu får moralen en ordentlig en på siden af hovedet. Det kan vise sig at være lige så godt.Cynwal skrev:Hvor jeg dog krydser fingre for, at Man C vinder mesterskabet i dag, som det absolut tyder på her med 2-0 i pausen. Kunne så bare godt ønske mig, at spillerne tog et par dages kampdruk oven på et mesterskab, ligesom i gamle dage![]()
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Om ikke andet, så gavner det ikke Man City's selvtillid med 2 nederlag i streg. Og nu skal de bruge kræfter (og De Bruyne) på at jagte sig ud af en slags ydmygelse.
Kloppite
præcis. og nu kommer de 2 sidste ind.Jesper skrev:City har investeret 8 spillere i den her kamp, som også blev brugt i CL. Og nu får moralen en ordentlig en på siden af hovedet. Det kan vise sig at være lige så godt.Cynwal skrev:Hvor jeg dog krydser fingre for, at Man C vinder mesterskabet i dag, som det absolut tyder på her med 2-0 i pausen. Kunne så bare godt ønske mig, at spillerne tog et par dages kampdruk oven på et mesterskab, ligesom i gamle dage![]()
De skal kæmpe i 90 min og det er hårdt!
Om ikke andet, så har vi 5 timers mere hviletid end City til på tirsdag 

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
hvordan fanden kan dommeren misse VERDENS største straffespark
jeg har aldrig nogensinde i mit liv set er større straffespark og så bliver det ikke dømt
omfg. håbløst jeg er næsten sur lige nu
jeg har aldrig nogensinde i mit liv set er større straffespark og så bliver det ikke dømt
Senest rettet af Scherwin lørdag, 07. apr, 2018 20:07, rettet i alt 1 gang.
Så blev City sgu lige snydt for straffe
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Vanvittigt at City ikke får straffe og Young ikke får rødt der. Må indrømme at jeg havde et lille håb om, at Agüero blev småskadet i situationen.
Det er da helt vildt. Det er jo bindegalt! Det virker næsten korruptWormie skrev:hvordan fanden kan dommeren misse VERDENS største straffespark
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er vanvittigt - dommerne i PL er direkte til grin!
...det må man da kunne se nu
...det må man da kunne se nu

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Jeg tror ikke, at man må bruge den slags ord her på forum, som jeg synes bedst beskriver Ashley Young.
Kæmpe straffe!!
Kæmpe straffe!!
Kloppite