Martin VP skrev:Jeg kan allerede nu afsløre, at Spanien ikke bliver mestre. For at blive det, skal man kunne forsvare, men det kan Spanien ikke. Anført af superklovnen Ramos er Spaniens forsvar til grin. Det giver dermed også sig selv, at jeg ikke er enig af din vurdering, DD, af Ramos som en af de bedste i første halveg. Han skulle i øvrigt også have haft et gult for hans ynkelige film i første halveg.
Og er der ellers nogen, som har bemærket den bekymrende lave dommerstandard ved denne slutrunde? Det straffe som Spanien skulle have haft i slutningen af første halveg fåes ikke meget størrre. Derudover er Italien blevet snydt to gange på absurde offside kendelser. Det er noget som afgør kampe, og det er ikke godt nok det dommerne præsterer. Jeg tror snart, jeg er for videoafgørelser. Måske med en NFL-model hvor hvert hold kan bestride en dommer kendelse max tre gange i hver kamp?
Er enig i, at det spanske forsvar ikke har fungeret specielt godt, i hvert fald i 1. halvleg, men Ramos er en klar undtagelse og hans offensive kvaliteter taler for sig selv!
Men osse enig i, at Spanien nok ikke bli'r mestre, men det skyldes udelukkende ineffektiviteten foran mål, hvor de simpelthen - i hvert fald i dag og osse ved tidligere slutrunder - bare ikke er resolutte nok, men gerne liiige skal nå en pasning mere, inden bolden sendes mod mål.
Lidt som vi somme tider ser hos Arsenal, hvor manhelst skal gå bolden ind over målstregen.