Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » lørdag, 14. jun, 2008 19:29

CYNWAL skrev:@Nando:
Det handler jo også om at lave de taktiske justeringer på det tidspunkt man mener der er behov for noget nyt, og det kan man ikke komme uden om, at Aragones gør.

...og er der ikke ved at komme lidt temperament og bid i tacklingerne? Det lugter skønt af flere kort
Ja ja, og det skal han da også have fuld kredit for, men synes bare det er en satsning, specielt med henblik på at en spiller kan blive skadet..

Haha.. Du flyver måske op ad sofaen hver gang der er en lidt voldsom tackling og skriger "RØØØØØØØØØØØØØDT, MAND!" :D
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. jun, 2008 19:32

Jeg kan godt nøjes med 2 x gult - BARE DET ER TIL SAMME SPILLER :mrgreen:

EDIT: Det er sidste gang jeg oddser på noget så åndsvagt. Det er fa.... for lamt at sidde og heppe på, at én eller anden går over stregen, eller laver en nødbremse.
Senest rettet af Cynwal lørdag, 14. jun, 2008 19:35, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » lørdag, 14. jun, 2008 19:33

Martin VP skrev:Jeg kan allerede nu afsløre, at Spanien ikke bliver mestre. For at blive det, skal man kunne forsvare, men det kan Spanien ikke. Anført af superklovnen Ramos er Spaniens forsvar til grin. Det giver dermed også sig selv, at jeg ikke er enig af din vurdering, DD, af Ramos som en af de bedste i første halveg. Han skulle i øvrigt også have haft et gult for hans ynkelige film i første halveg.

Og er der ellers nogen, som har bemærket den bekymrende lave dommerstandard ved denne slutrunde? Det straffe som Spanien skulle have haft i slutningen af første halveg fåes ikke meget størrre. Derudover er Italien blevet snydt to gange på absurde offside kendelser. Det er noget som afgør kampe, og det er ikke godt nok det dommerne præsterer. Jeg tror snart, jeg er for videoafgørelser. Måske med en NFL-model hvor hvert hold kan bestride en dommer kendelse max tre gange i hver kamp?
Er enig i, at det spanske forsvar ikke har fungeret specielt godt, i hvert fald i 1. halvleg, men Ramos er en klar undtagelse og hans offensive kvaliteter taler for sig selv!

Men osse enig i, at Spanien nok ikke bli'r mestre, men det skyldes udelukkende ineffektiviteten foran mål, hvor de simpelthen - i hvert fald i dag og osse ved tidligere slutrunder - bare ikke er resolutte nok, men gerne liiige skal nå en pasning mere, inden bolden sendes mod mål.
Lidt som vi somme tider ser hos Arsenal, hvor manhelst skal gå bolden ind over målstregen.

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 19:36

DD skrev:
Martin VP skrev:Jeg kan allerede nu afsløre, at Spanien ikke bliver mestre. For at blive det, skal man kunne forsvare, men det kan Spanien ikke. Anført af superklovnen Ramos er Spaniens forsvar til grin. Det giver dermed også sig selv, at jeg ikke er enig af din vurdering, DD, af Ramos som en af de bedste i første halveg. Han skulle i øvrigt også have haft et gult for hans ynkelige film i første halveg.

Og er der ellers nogen, som har bemærket den bekymrende lave dommerstandard ved denne slutrunde? Det straffe som Spanien skulle have haft i slutningen af første halveg fåes ikke meget størrre. Derudover er Italien blevet snydt to gange på absurde offside kendelser. Det er noget som afgør kampe, og det er ikke godt nok det dommerne præsterer. Jeg tror snart, jeg er for videoafgørelser. Måske med en NFL-model hvor hvert hold kan bestride en dommer kendelse max tre gange i hver kamp?
Er enig i, at det spanske forsvar ikke har fungeret specielt godt, i hvert fald i 1. halvleg, men Ramos er en klar undtagelse og hans offensive kvaliteter taler for sig selv!
Men osse enig i, at Spanien nok ikke bli'r mestre, men det skyldes udelukkende ineffektiviteten foran mål, hvor de simpelthen - i hvert fald i dag og osse ved tidligere slutrunder - bare ikke er resolutte nok, men gerne liiige skal nå en pasning mere, inden bolden sendes mod mål.
Lidt som vi somme tider ser hos Arsenal, hvor manhelst skal gå bolden ind over målstregen.
Synes ikk hans defensive kvaliteter er noget at prale af da
Billede

Brugeravatar
Balthazar

Indlæg af Balthazar » lørdag, 14. jun, 2008 19:49

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Og sådan lød det i en stue i det østlige Aalborg for gost ½ minut siden :D :D :D
Senest rettet af Balthazar lørdag, 14. jun, 2008 19:50, rettet i alt 1 gang.
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
John Barnes
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » lørdag, 14. jun, 2008 19:50

Han er så FUCKING giftig Villa :shock:
Senest rettet af John Barnes lørdag, 14. jun, 2008 19:52, rettet i alt 1 gang.
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 14. jun, 2008 19:50

Og denne gang er det Pepe han render ud og krammer først! Det lugter af et skift til Liverpool! :D

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » lørdag, 14. jun, 2008 19:50

Han er bare ikke god nok

Brugeravatar
zerlang7

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 19:51

Nicoen skrev:Og denne gang er det Pepe han render ud og krammer først! Det lugter af et skift til Liverpool! :D
den fik jeg sku ikk med i farten ?
Billede

Brugeravatar
zerlang7

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 19:51

Nando skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Og sådan lød det i en stue i det østlige Aalborg for gost ½ minut siden :D :D :D
Hva giver den i gen sådan en ?
Billede

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 14. jun, 2008 19:52

hansilivlykke skrev:Han er bare ikke god nok
Enig. Han har 90 minutter at score i, og så scorer han først til sidst. Hvad skal vi bruge det til?

;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. jun, 2008 19:53

YEEEEES! Bedre afslutning på kampen kunne man ikke få. :lol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 14. jun, 2008 19:53

zerlang7 skrev:
Nicoen skrev:Og denne gang er det Pepe han render ud og krammer først! Det lugter af et skift til Liverpool! :D
Den er god nok, Reina stormer ud og de krammer. :D

Brugeravatar
Balthazar

Indlæg af Balthazar » lørdag, 14. jun, 2008 19:53

zerlang7 skrev:
Nando skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Hva giver den i gen sådan en ?
Havde bare spansk sejr til odds 1.61, men havde jo sat 700 på det.. Så 1127 kr :D

Brugeravatar
zerlang7

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 14. jun, 2008 19:54

Nicoen skrev:
zerlang7 skrev:
Den er god nok, Reina stormer ud og de krammer. :D
Han har skrevet under :D
Billede

Besvar