Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » mandag, 29. okt, 2018 21:35

Hr. Drejer skrev:Det er beskæmmende så stor forskel der er på de to hold.
yep, jeg ved ikke hvem andre end os der har chance for at stoppe city.

tror seriøst godt at vi kan regne med at 100 point ikke er nok til at blive mester i år.

34 sejre 3 uafgjorte 1 nederlag.
sådan ca. tror jeg city kommer til at gå igennem seasonen. = 105 point
Senest rettet af Scherwin mandag, 29. okt, 2018 21:41, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 29. okt, 2018 21:36

Og så laver Kane lige en Rommedahl. For h......

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. okt, 2018 21:50

Spurs er på hjemmebane, og de har haft et eneste skud på mål i de første 45 minutter. De har en boldbesiddelse på 35%.

Ud med Moura og ind med Eriksen. Ellers vender de ikke et truende nederlag.

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 29. okt, 2018 22:34

Wormie skrev:
Hr. Drejer skrev:Spurs spil hænger ikke sammen. Sæt Eriksen på banen.
Men Man C er sindssygt stærke. De presser dem bare tilbage hele tiden.
Sådan har det været i 3 år. Eriksen er med 300 % Spurs bedste spiller også selv om der står Kane på folks trøjer.
Korrekt

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. okt, 2018 22:43

Wormie skrev:
Sådan har det været i 3 år. Eriksen er med 300 % Spurs bedste spiller også selv om der står Kane på folks trøjer.
Hvorfor Spurs manager startede med Eriksen og Dele Alli på bænken, er mig en gåde? Nu har de fået Man C lidt på hælene.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 29. okt, 2018 22:47

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:
Hvorfor Spurs manager startede med Eriksen og Dele Alli på bænken, er mig en gåde? Nu har de fået Man C lidt på hælene.
Hvor bruge dine bedste spillere når du kan spare dem til en kamp du rent faktisk kan vinde? :))
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Victor1605 » mandag, 29. okt, 2018 22:58

Det er mig en gåde, at Mendy ikke får et direkte rødt for at slå ud efter Alli. Jeg synes at dommeren har generelt underpræsteret i kampen.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. okt, 2018 23:01

Man C er helt vildt stærke. De har mødt Spurs og os ude, og de har ikke indkasseret et eneste mål. Det er høj klasse.

Spurs var væk den første time. Man C kunne let være gået til pausen 2/3-0. Spurs kommer mere med, da der mangler 30 minutter af kampen, og indskiftningerne hjalp dem. Men jeg er skuffet over deres startopstilling, hvor hverken Dele Alli eller Eriksen var at finde. Det virkede som om at Pochettino har enorm respekt for Man C. Spurs er sat af for en stund.

Vi er tvunget til at vinde på Emirates, hvis vi skal følge med Man C. De har en walk over hjemme mod Soton.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. okt, 2018 23:32

Hr. Drejer skrev:Man C er helt vildt stærke. De har mødt Spurs og os ude, og de har ikke indkasseret et eneste mål. Det er høj klasse.

Spurs var væk den første time. Man C kunne let være gået til pausen 2/3-0. Spurs kommer mere med, da der mangler 30 minutter af kampen, og indskiftningerne hjalp dem. Men jeg er skuffet over deres startopstilling, hvor hverken Dele Alli eller Eriksen var at finde. Det virkede som om at Pochettino har enorm respekt for Man C. Spurs er sat af for en stund.

Vi er tvunget til at vinde på Emirates, hvis vi skal følge med Man C. De har en walk over hjemme mod Soton.
City er skræmmende. Tør slet ikke tænke på hvordan de bliver når De Bruyne kommer op i omdrejninger.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 30. okt, 2018 07:43

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:
Vi har jo hele tiden vist, at de får problemer, hvis de står uden Kane, Eriksen eller for den sags skyld Alli. Lamela var pivringe på den sidste 1/3, og deres 2 tunge midtbanespillere duer ikke offensivt. Klart at Spurs får det svært mod Man City uden de 2 offensive profiler, men jeg mener nu godt, at en uafgjort havde været et fair resultat for så gode var Man City altså heller ikke, og jeg forstår ikke at flere hold ikke går op og angriber dem længere fremme på banen, da det ganske rigtigt er selvmord at stille sig i eget felt med 9 spillere, og da deres defensiv godt kan lave fejl og rystes.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 30. okt, 2018 08:47

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:
De fleste managers, herunder Klopp, sparer nøglespillere i kampe de er sikre på at vinde. Tottenham sparer nøglespillere i kampe de ved de ikke kan vinde :roll: :mrgreen:

Realistisk må vi nok belave os på at City tager titlen. Vores start-ellever matcher deres, men deres bænk er, selvom vores er blevet rigtig god, bedre end vores. En trup der kan have Kevin de Bruyne og Leroy Sane på bænken i en udekamp mod et andet tophold, og stadig dominere, er immervæk skræmmende.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 30. okt, 2018 09:56

Sledgehammer skrev:
Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:
De fleste managers, herunder Klopp, sparer nøglespillere i kampe de er sikre på at vinde. Tottenham sparer nøglespillere i kampe de ved de ikke kan vinde :roll: :mrgreen:

Realistisk må vi nok belave os på at City tager titlen. Vores start-ellever matcher deres, men deres bænk er, selvom vores er blevet rigtig god, bedre end vores. En trup der kan have Kevin de Bruyne og Leroy Sane på bænken i en udekamp mod et andet tophold, og stadig dominere, er immervæk skræmmende.
Tottenham kunne sagtens have fået point, hvis de havde haft lidt mere kvalitet i afgørende situationer. Både Kane og især Lamela burde have scoret. Og Sissoko skulle også have lavet en assist, da han var fri i feltet.

Man Citys forsvar er bestemt til at tale med - men det kræver jo lidt kvalitet.

Bortset fra det er det i sådan en kamp, at man kan se konsekvensen af for tynd en trup. Tottenhams start 11'er var simpelthen for ringe.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 30. okt, 2018 10:32

AJJ skrev:
Sledgehammer skrev:
Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:

Tottenham kunne sagtens have fået point, hvis de havde haft lidt mere kvalitet i afgørende situationer. Både Kane og især Lamela burde have scoret. Og Sissoko skulle også have lavet en assist, da han var fri i feltet.

Man Citys forsvar er bestemt til at tale med - men det kræver jo lidt kvalitet.

Bortset fra det er det i sådan en kamp, at man kan se konsekvensen af for tynd en trup. Tottenhams start 11'er var simpelthen for ringe.
Korrekt at Tottenham kunne/burde have scoret et mål eller to. Men City kunne også med en smule held have scoret både 3 og 4 gange. Det var nærmest rystende for mig at se, at de havde råd til at have Kevin de Bruyne, der imo er en af de allerbedste midtbanemænd i ligaen, på bænken i en sådan kamp. Og Sane er vel deres næstbedste angriber.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. okt, 2018 12:15

Jeg ved ikke hvorfor folk mener City`s forsvar er dårligt. I denne og sidste sæson er de det hold som har lukket færrest mål ind.. helt skidte kan de ikke være på det punkt..

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 30. okt, 2018 12:55

Oomph242 skrev:Jeg ved ikke hvorfor folk mener City`s forsvar er dårligt. I denne og sidste sæson er de det hold som har lukket færrest mål ind.. helt skidte kan de ikke være på det punkt..
Jeg har vist ikke læst, at nogle skriver, at deres forsvar er dårligt.

Jeg mener bare, at det er påvist, at Man City har et pænt nøglebundt til at få lirket 9 mand i feltet op, så ved at spille på denne måde, bør alle hold have indset i sidste og denne sæson, at det får man intet ud af andet end at kede sine fans og TV-seerne.

Jeg synes, de skal prøve at stå højere i banen og spille deres chance, og når de lykkes et hold at etablere et angreb eller få gang i en contra, så er Man City's defensiv ofte til at tale med.

Det er da soleklart, at de har sådan en defensiv statistik, når de tilbringer 80% af tiden med at omringe modstandernes felt. Der er godt nok langt op for modstanderne, når de erobrer bolden.

Det samme kan man efterhånden også sige om de fleste modstandere, vi møder. Cardiff vælger først at ville noget ved 2-0, men så scorer de, og man begynder at blive lidt urolig over, det de laver.

Besvar