Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
havde helt glemt hvor en super spiller Alonso er, han styrer jo den spanske midtbane SÅ flot! og lagde (så vist jeg kunne se) også en super aflevering ind i feltet, der skabte Spaniens udligning.
ville ønske vi kunne "fremtrylle" den plads som midtbanestyrmand igen til Alonso, så kan Barry godt fise af...!
ville ønske vi kunne "fremtrylle" den plads som midtbanestyrmand igen til Alonso, så kan Barry godt fise af...!
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
super indlæg igen af Alonso, som dog bliver misbrugt....
tror sgu jeg har våde drømme om en bestemt basker i aften... I´m in love!!
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
@ Rambo: Skift kAnal og få en kold svensker.
Og russisk roulette i det svenske straffesparksfelt, dog uden kugler i kammeret.
Og russisk roulette i det svenske straffesparksfelt, dog uden kugler i kammeret.
Senest rettet af Webmartin onsdag, 18. jun, 2008 22:22, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
3 Liverpool spillere på banen, Med en Alonso i topform, så ved jeg sgu godt hvad jeg vil se!Webmartin skrev:@ Rambo: Skift kAnal og få en kold svensker.
har dog den anden kørende også, (ser spanien kampen på nettet) så godt de headede den frem og til bage en 7-8 gange.....
Xabi Alonso!!!!
han spiller måske den bedste kamp i flere år lige nu, damn han er en super spiller, når han får den rigtigte rolle på midtbanen!
kommentatorne sagde noget jeg var enig i, rusland kunne snildt have scoret 6 mål, og burde som minimum føre 4-0
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Godt nok noget af et skud Alonso fik tyret på stolpen!
Man kan se han vil skyde, men der er liii plads til et træk til og der er sku egentlig langt ind også ser jeg først kuglen da den flyver på tværs af feltet.
Og det jeg fik set til Alonso, uha hvor var han dog god idag. masser af aflervering som alle er super gode og får flyttet spillet for spanien.
Man kan se han vil skyde, men der er liii plads til et træk til og der er sku egentlig langt ind også ser jeg først kuglen da den flyver på tværs af feltet.
Og det jeg fik set til Alonso, uha hvor var han dog god idag. masser af aflervering som alle er super gode og får flyttet spillet for spanien.
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Ja, men jeg holder da også særdeles meget af Alonso. Ser bare denne kamp forskudt, da jeg har ferie og er grounded med en møgforstuvet venstrefod.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
Øhh, ja? Sverige. Vores naboland. Hvad var der galt i at holde med vores broderland?Masche20 skrev:
Sverige?!?![]()
- JudgeArdaStudge
Det overstående eventuelt.Mambo skrev:Øhh, ja? Sverige. Vores naboland. Hvad var der galt i at holde med vores broderland?Masche20 skrev:
Sverige?!?![]()
Det måske bare mit konkurrencegen og nationalisme, som vil have Danmark er det bedste og mest succesfulde hold i Skandinavien.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Rambo skrev:Damn jeg savner den Alonso vi ser spille for Spanien lige nu....![]()
![]()
Rambo skrev:havde helt glemt hvor en super spiller Alonso er, han styrer jo den spanske midtbane SÅ flot! og lagde (så vist jeg kunne se) også en super aflevering ind i feltet, der skabte Spaniens udligning.
Rambo skrev:super indlæg igen af Alonso, som dog bliver misbrugt....
Men synes du ikke hellere, vi bare skulle bytte ham ud med Barry?Rambo skrev:3 Liverpool spillere på banen, Med en Alonso i topform, så ved jeg sgu godt hvad jeg vil se!
har dog den anden kørende også, (ser spanien kampen på nettet) så godt de headede den frem og til bage en 7-8 gange.....
Xabi Alonso!!!!
han spiller måske den bedste kamp i flere år lige nu, damn han er en super spiller, når han får den rigtigte rolle på midtbanen!
Just the fax ma'am. Just the fax.
Broderland - som vi i de sidste 1000 år har været i krig med i 260 år (iflg. Erling Bjøl)...Mambo skrev:Øhh, ja? Sverige. Vores naboland. Hvad var der galt i at holde med vores broderland?Masche20 skrev:
Sverige?!?![]()

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
LarsU.Mikkel skrev:Rambo skrev:Damn jeg savner den Alonso vi ser spille for Spanien lige nu....![]()
Rambo skrev:havde helt glemt hvor en super spiller Alonso er, han styrer jo den spanske midtbane SÅ flot! og lagde (så vist jeg kunne se) også en super aflevering ind i feltet, der skabte Spaniens udligning.
ville ønske vi kunne "fremtrylle" den plads som midtbanestyrmand igen til Alonso, så kan Barry godt fise af...!Rambo skrev:super indlæg igen af Alonso, som dog bliver misbrugt....
tror sgu jeg har våde drømme om en bestemt basker i aften... I´m in love!!Men synes du ikke hellere, vi bare skulle bytte ham ud med Barry?Rambo skrev:3 Liverpool spillere på banen, Med en Alonso i topform, så ved jeg sgu godt hvad jeg vil se!
Xabi Alonso!!!!
Nej, LarsU skal ingen steder. Han er på en uopsigelig kontrakt her.
Just the fax ma'am. Just the fax.
- Hardy
- Geografisk sted: Brøndby
- Alder: 60
- Kontakt:
Russerne var godtnok skræmmende igår - føj hvor var svensken udspillet. Jeg tror der er nogen i orange der er ved at få kolde fødder