Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
City kommer ikke til at snuble pga. nervøsitet, det er deres trup alt for rutineret til. Sætter de point til, er det fordi de spillere af international klasse Manchester United trods alt besidder spiller en brandkamp. De Gea, Matic, Pogba, Martial og Rashford kan stikke en kæp i hjulet, men jeg tror ikke de besidder nok motivation og fightervilje til at gøre det.
Oddsene på Manchester United sejr er tårnhøje - 7-8 gange pengene igen. Og det er der desværre en grund til.
Oddsene på Manchester United sejr er tårnhøje - 7-8 gange pengene igen. Og det er der desværre en grund til.
Man kan vel også tælle Lukako med, hvis han spiller sit bedste og får den rette støtte ?
Luke Shaw og Ander Herrera skulle være tilbage, og de vil også være gode for dem at sætte på fra start.
Luke Shaw og Ander Herrera skulle være tilbage, og de vil også være gode for dem at sætte på fra start.
-
De starter ikke. Den norske Gollum satser på Darmian på højre back, Fred og Perreira på den centrale midtbane og med Ashley Young på venstre kant. Han vil åbenbart gerne tabe. Elendigt mandskab og sikkert nederlag!Niels K skrev:Man kan vel også tælle Lukako med, hvis han spiller sit bedste og får den rette støtte ?
Here are the starting line-ups from Old Trafford
Man Utd:
De Gea, Darmian, Young, Smalling, Lindelof, Shaw, Andreas Pereira, Fred, Pogba, Lingard, Rashford.
Subs: Sanchez, Mata, Lukaku, Martial, Dalot, Romero, Matic.
Man City:
Ederson, Walker, Kompany, Laporte, Zinchenko, Gundogan, Fernandinho, Silva, Bernardo Silva, Aguero, Sterling.
Subs: Danilo, Sane, Mahrez, Otamendi, Gabriel Jesus, Foden, Muric.
Referee: Andre Marriner (West Midlands)
Man Utd:
De Gea, Darmian, Young, Smalling, Lindelof, Shaw, Andreas Pereira, Fred, Pogba, Lingard, Rashford.
Subs: Sanchez, Mata, Lukaku, Martial, Dalot, Romero, Matic.
Man City:
Ederson, Walker, Kompany, Laporte, Zinchenko, Gundogan, Fernandinho, Silva, Bernardo Silva, Aguero, Sterling.
Subs: Danilo, Sane, Mahrez, Otamendi, Gabriel Jesus, Foden, Muric.
Referee: Andre Marriner (West Midlands)
Når man kigger på de to holdopstillinger, så er klasseforskel det første ord der dukker op. Selvom det på ingen måder er dækkende nok. AaB ville være skuffet hvis de kom tomhændet derfra.Robbie_God_Fowler skrev:De starter ikke. Den norske Gollum satser på Darmian på højre back, Fred og Perreira på den centrale midtbane og med Ashley Young på venstre kant. Han vil åbenbart gerne tabe. Elendigt mandskab og sikkert nederlag!Niels K skrev:Man kan vel også tælle Lukako med, hvis han spiller sit bedste og får den rette støtte ?
- Redtothebone
City score inden 10 min og united braser sammen derefter
0 - 5 city
0 - 5 city
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
De første 10min er übervigtige. Vores håb skal vel være at scum holder stand længe nok til at det bliver nervøst?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det skete ikke.Wormie skrev:City score inden 10 min
Men jeg bliver overrasket hvis Man C ikke vinder.
Også mig, men uanset navne, så er det tydeligt at fodbold også spilles mellem ørene og her vil de vinde, kæmpe, løbe og slås for hver en meter. Så man kan vel tillade sig at håbeHr. Drejer skrev:Det skete ikke.Wormie skrev:City score inden 10 min
Men jeg bliver overrasket hvis Man C ikke vinder.
Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ashley Young er et omvandrende straffespark. Er ikke tryg!
Puhaaa... Det er en spændende kamp...
Rent held city ikke score det.
Jeg kan ikke holde det ud.
Mine nærver bliver nok mere rolig når city score til 1-0 lige om lidt så jeg kan sige. "jeg vidste det"
Jeg kan ikke holde det ud.
Mine nærver bliver nok mere rolig når city score til 1-0 lige om lidt så jeg kan sige. "jeg vidste det"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
De Gea må godt have en af de der dage....
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!