Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2019 22:43

Jeg tror også at det skulle være i aften, hvis Man C skulle smide point. Man C har været i denne situation før, og de ved hvad der kræves, og de smider det ikke væk nu. De kører den stille og roligt hjem.

Men vi kan stadig vinde CL, og det skal vi fokusere på nu. Vi kan ikke selv afgøre PL, men vi kan selv afgøre CL. Og det er en kæmpe forskel.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 24. apr, 2019 22:47

Jesper skrev:De Gea må godt have en af de der dage....

Sent from my iPad using Tapatalk
Det havde han så også...
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 24. apr, 2019 22:51

Hr. Drejer skrev:Jeg tror også at det skulle være i aften, hvis Man C skulle smide point. Man C har været i denne situation før, og de ved hvad der kræves, og de smider det ikke væk nu. De kører den stille og roligt hjem.

Men vi kan stadig vinde CL, og det skal vi fokusere på nu. Vi kan ikke selv afgøre PL, men vi kan selv afgøre CL. Og det er en kæmpe forskel.
Kun en kan forhindre os i det, og det er Messi. Var det ikke for ham, ville jeg være 99 pct sikker på, at det CL trofæ var vores.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2019 22:52

AJJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg tror også at det skulle være i aften, hvis Man C skulle smide point. Man C har været i denne situation før, og de ved hvad der kræves, og de smider det ikke væk nu. De kører den stille og roligt hjem.

Kun en kan forhindre os i det, og det er Messi. Var det ikke for ham, ville jeg være 99 pct sikker på, at det CL trofæ var vores.
Klopp skal bare ringe til Rafa, så er den ikke længere.

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Indlæg af Red Man Walking » onsdag, 24. apr, 2019 23:16

Emmy skrev:
Jesper skrev:De Gea må godt have en af de der dage....

Sent from my iPad using Tapatalk
Det havde han så også...
Ja, jeg sad også med fornemmelsen af at den “gamle” de Gea havde reddet begge målBillede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2019 23:29

Niels K skrev:
STMO skrev:Det var mega skidt. Jeg er ved at miste håbet. Jeg kan ikke se City smide point.
Der er da mere bold og målfarlighed i Burnley og Leicester end dem, vi ser på TV nu, og så må vi se, hvad Brighton kan i sidste kamp, hvis de kæmper for overlevelse, men lad os ikke håbe, at det først skal afgøres i sidste runde...
Burnley har spillet mod Man C på Emptyhad to gange i denne sæson - i ligaen og Liga Cuppen. Begge gange tabte de 5-0.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2019 23:43

Hvis vi vinder vores resterende kampe og ender på 97 point, og alligevel ikke vinder PL, så har jeg overordentlig vanskelig ved at se, hvornår vi så skal vinde PL.
Dette Man C har siddet tungt på dette årti, og jeg tror også det næste årti tilhører dem. De er en økonomisk dopet supermagt, som bliver vanskelig at slå de næste mange år.

Min store frygt er, at hvis Klopp går endnu en sæson uden et trofæ, så vil det sætte sig i truppen. Spørgsmålet er om truppen mentalt kan klare endnu en trofæløs sæson? Vil presset på Klopp øges? De engelske medier kan være nogle knopheads!

Vi ved at vi skal have 90+ for at vinde i næste sæson, så der skal bare købes kvalitet ind til truppen, så vi kan få en bredde som minder om Man C.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 25. apr, 2019 06:17

Hr. Drejer skrev:Hvis vi vinder vores resterende kampe og ender på 97 point, og alligevel ikke vinder PL, så har jeg overordentlig vanskelig ved at se, hvornår vi så skal vinde PL.
Dette Man C har siddet tungt på dette årti, og jeg tror også det næste årti tilhører dem. De er en økonomisk dopet supermagt, som bliver vanskelig at slå de næste mange år.

Min store frygt er, at hvis Klopp går endnu en sæson uden et trofæ, så vil det sætte sig i truppen. Spørgsmålet er om truppen mentalt kan klare endnu en trofæløs sæson? Vil presset på Klopp øges? De engelske medier kan være nogle knopheads!

Vi ved at vi skal have 90+ for at vinde i næste sæson, så der skal bare købes kvalitet ind til truppen, så vi kan få en bredde som minder om Man C.
Jeg tror også at det var det. Mestrskabet røg. De sidste tre kampe er lige til højrebenet dem.
Og hvad med os? Jeg mener, man kan jo ikke sætte en finger på vores sæson, men kan vi gøre noget for at bygge videre og ikke falde sammen næste sæson? Med falde sammen mener jeg at vi taber momentum, ikke ryger helt udenfor top 6.
Det er som om det mesterskab er forbandet.
Vi må se at vinde CL. Så har den sæson jo også været enorm.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

STMO

Indlæg af STMO » torsdag, 25. apr, 2019 06:44

Jesper skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis vi vinder vores resterende kampe og ender på 97 point, og alligevel ikke vinder PL, så har jeg overordentlig vanskelig ved at se, hvornår vi så skal vinde PL.

Jeg tror også at det var det. Mestrskabet røg. De sidste tre kampe er lige til højrebenet dem.
Og hvad med os? Jeg mener, man kan jo ikke sætte en finger på vores sæson, men kan vi gøre noget for at bygge videre og ikke falde sammen næste sæson? Med falde sammen mener jeg at vi taber momentum, ikke ryger helt udenfor top 6.
Det er som om det mesterskab er forbandet.
Vi må se at vinde CL. Så har den sæson jo også været enorm.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg hælder også til, efter at have sover på det, at nu må vi absolut ikke underprioritere CL. Vi kan stadig vinde PL, men nu skal vi ud i mindre mirakler - dermed ikke sagt at vi ikke skal opsøge heldet, og det gør vi ved at vinde vores kampe.
Jeg er så skuffet...Det er lidt svært at komme i gear igen, og sådan tror jeg vi alle har det, og desværre måske også spillerne.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 25. apr, 2019 08:41

Ja det gik jo ikke som håbet, men desværre som forventet. Desværre ser det ikke ud til at City imploderer efter CL-exit'en.

Der er ikke andet at gøre end at anerkende deres styrke, der efter al sandsynlighed kommer til at betyde, at vi slutter på 97 points og bliver nr. 2 efter en under alle omstændigheder fremragende sæson.

Vi må nu gå 100% efter CL, og selvfølgelig stadig klamre os til det spinkle håb om at City dummer sig i de sidste kampe; samtidig kan man jo forsøge at trøste sig med, at United er lort og næppe bliver nogen alvorlig trussel de næste mange år. de Gea er utilfreds, Pogba vil gerne væk, Rashford håber på en opringning fra Spanien, og der er mange i deres trup der simpelthen ikke er gode nok til et tophold. De skal have MANGE nye spillere, og det kommer til at tage tid for dem at spille et nyt hold sammen, som de måske ikke engang kan sammensætte af folk fra øverste hylde.

OGS er kommet i ilden.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. apr, 2019 08:58

Sledgehammer skrev:Ja det gik jo ikke som håbet, men desværre som forventet. Desværre ser det ikke ud til at City imploderer efter CL-exit'en.

Der er ikke andet at gøre end at anerkende deres styrke, der efter al sandsynlighed kommer til at betyde, at vi slutter på 97 points og bliver nr. 2 efter en under alle omstændigheder fremragende sæson.

Vi må nu gå 100% efter CL, og selvfølgelig stadig klamre os til det spinkle håb om at City dummer sig i de sidste kampe; samtidig kan man jo forsøge at trøste sig med, at United er lort og næppe bliver nogen alvorlig trussel de næste mange år. de Gea er utilfreds, Pogba vil gerne væk, Rashford håber på en opringning fra Spanien, og der er mange i deres trup der simpelthen ikke er gode nok til et tophold. De skal have MANGE nye spillere, og det kommer til at tage tid for dem at spille et nyt hold sammen, som de måske ikke engang kan sammensætte af folk fra øverste hylde.

OGS er kommet i ilden.
Det spændende i forhold til CL-kontra-PL debatten er for mig den Newcastle kamp, der kan man være fristet til at lave mange udskiftninger forud for sidste semifinale.

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 25. apr, 2019 09:18

Alle herinde er tilsyneladende er faldet helt sammen nu. Håber ikke Klopp og spillerne gør det samme - for så tager selv Huddersfield point fra os :-)

Selvfølgelig ligger den på et sølvfad for City nu, men der er da sket vildere ting i fodboldhistorien end et uafgjort resultat til City i en af de sidste tre...

Vi skal selvfølgelig så vinde vores... Og Newcastle-kampen mellem semi'erne kan som påpeget blive svær at håndtere.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » torsdag, 25. apr, 2019 09:42

City har spillet mange vigtige kampe. I december tabte de nogle "lette" kampe. Man må håbe det samme kan ske igen nu.

Indtil da må vi bare vinde alt os selv.

barca vinder vi over. :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 25. apr, 2019 10:47

Filos of Isk skrev:
Sledgehammer skrev:Ja det gik jo ikke som håbet, men desværre som forventet. Desværre ser det ikke ud til at City imploderer efter CL-exit'en.

OGS er kommet i ilden.
Det spændende i forhold til CL-kontra-PL debatten er for mig den Newcastle kamp, der kan man være fristet til at lave mange udskiftninger forud for sidste semifinale.
Det afhænger jo nok af hvordan det går på Camp Nou; medmindre vi skulle gå hen og vinde (klart) dernede, hvilket vel ikke lige ligger i kortene, så tvivler jeg på at vi sparer ret mange spillere i returen. Om nogen overhovedet.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

STMO

Indlæg af STMO » torsdag, 25. apr, 2019 11:24

Var det ikke ligesom United kom dårligere ud til 2. halvleg end ud til 1. halvleg? De første 10 minutter af anden halvleg synes jeg ikke de markerede nært tæt nok, og virkede trætte. Til gengæld synes jeg, at første halvleg forløb ganske fornuftigt.
Men hold da op en nedtur, jeg fulgte minut for minut intenst - ingen tvivl om, at der reelt blev spillet om "vores" mesterskab, nu er det mere mirakler, vi skal håbe på.

Besvar