Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Kæft hvor er det dog synd for Ajax og hvor gider jeg dog ikke komme i problemer mod Tottenham i finalen...
Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Jeg kunne godt unde Ajax et trofæ, hvis ikke vi skulle snuppe det. Tottenham derimod - jeg tør slet ikke tænke tanken.
Det er synd for Ajax og ikke fortjent. Ajax har haft mange chancer til at lukke opgøret. I går var fodbold smukt, i dag er det ondskabsfuldt. Så får vi en ren engelsk finale, desværre.
Corner taken quickly...
Kan det egentlig tænkes, at Kane bliver klar til finalen?
Han løber ihvertfald ubesværet rundt og jubler.AJ skrev:Kan det egentlig tænkes, at Kane bliver klar til finalen?
De er bedre uden KaneOomph242 skrev:Han løber ihvertfald ubesværet rundt og jubler.AJ skrev:Kan det egentlig tænkes, at Kane bliver klar til finalen?

Corner taken quickly...
Jeg er sgu ikke hooked på en ren engelsk finale mod spurs. Det bliver noget taktisk skrammel med to hold der kender hinanden så godt. Øv
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Shit! Nu tror Spurs at de kan gå på vandet!!! Jeg tror vi får det langt vanskeligere mod Spurs, end mod Ajax. Spurs kan klare den fysiske del af spillet, noget som Ajax led under.
Men hold da op en forskel på de to halvlege. Det var som dag og nat.
Bliver Kane klar til finalen?
Men hold da op en forskel på de to halvlege. Det var som dag og nat.
Bliver Kane klar til finalen?
Det mener Poch i hvert fald at han vil være.AJ skrev:Kan det egentlig tænkes, at Kane bliver klar til finalen?
Fuldstændig rigtigt. Men det kan man jo også anse som en fordel. Det ville da være ret sjovt at banke dem, ikke! Omvendt ikke sjovt at tabe.Emmy skrev:Jeg er sgu ikke hooked på en ren engelsk finale mod spurs. Det bliver noget taktisk skrammel med to hold der kender hinanden så godt. Øv
Jeg er fortrøstningsfuld.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ja, det havde været spændende og seværdigt med to angrebsivrige hold i finalen, frem for Spurs, som trods alt har vist, at de kan slå Man City.Emmy skrev:Jeg er sgu ikke hooked på en ren engelsk finale mod spurs. Det bliver noget taktisk skrammel med to hold der kender hinanden så godt. Øv
Corner taken quickly...
Nå, men nu er der da en vis sandsynlighed for, at enten Klopp eller Poch vinder noget 

Jeg så masser af problemer for Ajax med deres lalleglade forsvar og insisteren på at spille den op nede fra....
Det er noget helt andet at vores backs skal forholde sig til moura og son. kraft'fucking'helvede i satans pis og lort mand...!!!!! fede pispik jeg orker ikke at vi skal bøvle med tottenham og se spillere som kane juble i madrid.
Det er noget helt andet at vores backs skal forholde sig til moura og son. kraft'fucking'helvede i satans pis og lort mand...!!!!! fede pispik jeg orker ikke at vi skal bøvle med tottenham og se spillere som kane juble i madrid.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Klopp har da vundet noget. Det er kun ham Poch, som aldrig har vundet noget som helst.AJJ skrev:Nå, men nu er der da en vis sandsynlighed for, at enten Klopp eller Poch vinder noget
Corner taken quickly...