Dagens Kampe
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Re: Dagens Kampe
Man skal leve livet farligt.
Derfor satsede jeg også 50 kr. på Rusland før slutrunden begyndte.
Derfor satsede jeg også 50 kr. på Rusland før slutrunden begyndte.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Så skidt ser det nu ikke ud li pt.jens fup skrev:Penge ud af vinduet
selvom der ikke er scoret.. endnu

Nej, det mest imponerende er faktisk at stillingen stadig er 0-0! I løbet af de første 10 minutter fik vi flere afslutninger, end vi blev "underholdt" med i 120 minutter i går.Hæske skrev:Så skidt ser det nu ikke ud li pt.jens fup skrev:Penge ud af vinduet
selvom der ikke er scoret.. endnu
- Alex Brockins
Jeg tror sgu Rusland vinder. Men gaab en kedelig kamp. Eller så er det bare mig, der er for træt.
Best in the world at everything I do.
Nogen, der ved hvorfor Holland spiller med sørgebind?
Fruen gider ikke høre på sports-kommentatorer, som hun mener er "the missing link" i udviklingen fra amøbe til regnorm, så hvis der er blevet sagt noget under kampen, så er det derfor, jeg er gået glip af det....
Fruen gider ikke høre på sports-kommentatorer, som hun mener er "the missing link" i udviklingen fra amøbe til regnorm, så hvis der er blevet sagt noget under kampen, så er det derfor, jeg er gået glip af det....
-
- Bestyrelsesmedlem
Belarouz (staveplade) har mistet hans ufødte barn.
Konen røg på hospitalet og mistede det. Utrolig sørgeligt under noget som skulle være en fest. Sørgeligt lige meget hvornår det sker.
Hollands fans sang You´ll never walk alone da hollænderne kom ind på banen før kampen/under opvarmning.
Konen røg på hospitalet og mistede det. Utrolig sørgeligt under noget som skulle være en fest. Sørgeligt lige meget hvornår det sker.
Hollands fans sang You´ll never walk alone da hollænderne kom ind på banen før kampen/under opvarmning.
Han er endda med på banen, ikke? Utroligt nok at han kan fokusere på det i sådan en situation.
Men der er jo osse en af russerne, hvis kone begik selvmord og tog deres datter med.
Og man husker jo osse Kim Vilfort i 1992, der pendlede mellem EM og hans datters sygeseng - hun døde senere det år af kræft.
Måske det så er den bedste terapi (for nogle mennesker) at fortsætte med deres arbejde.
Men der er jo osse en af russerne, hvis kone begik selvmord og tog deres datter med.
Og man husker jo osse Kim Vilfort i 1992, der pendlede mellem EM og hans datters sygeseng - hun døde senere det år af kræft.
Måske det så er den bedste terapi (for nogle mennesker) at fortsætte med deres arbejde.
Haha.. Typisk Van Persie afslutning her fra 2. halvlegs start - den mand kan da ikke ramme en ladeport fra 1 meters afstand!!
Iøvrigt omtaler kommentatorerne ham som et talent med stort potentiale - Er man ikke lidt for gammel til den betegnelse når man fylder 25 til august!? (behøver jeg sige at jeg virkelig ikke kan snuppe Van Persie).
Iøvrigt omtaler kommentatorerne ham som et talent med stort potentiale - Er man ikke lidt for gammel til den betegnelse når man fylder 25 til august!? (behøver jeg sige at jeg virkelig ikke kan snuppe Van Persie).
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
-
- Bestyrelsesmedlem
Han startede heller ikke så godt ud. Men forståeligt nok han ikke er 100%jens fup skrev:Han er endda med på banen, ikke? Utroligt nok at han kan fokusere på det i sådan en situation.
Ja og et par år efter døde faren. Døde hans bror også der?
Men må godt nok være et tab at miste hele ens familie stort set indenfor en kort årrække.
Tror det er en rigtig god ting at få afstand til tingene på. Focus ligger tit et andet sted.
Lampard gjorde, næste det samme i de sidste par kampe i år.
-
- Bestyrelsesmedlem
Smide pengene væk Fup?
Rigtig flot mål de får lavet russerne!

Rigtig flot mål de får lavet russerne!
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Nu bliver Nicolas så glad at han vil finde sin odds kupon og sidde og kigge glædeligt på den...
JEG KAN IKKE FINDE DEN!
JEG KAN IKKE FINDE DEN!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Ja, du må være træt Alex, for det er en fremragende kamp, i hvert fald set med russiske øjneAlex Brockins skrev:Jeg tror sgu Rusland vinder. Men gaab en kedelig kamp. Eller så er det bare mig, der er for træt.

Et vanvittig godt mål efter en lang række store chancer til Rusland, ikke mindst i 1. halvleg. Samtidig fungerer deres pres på hollænderne rigtig godt, Holland har ingen modtræk og mangler kreativitet i deres spil.
Jeg nævnte det, da Zenit spillede UEFA cup finale, men siger det gerne igen: Køb Arshavin, ellers ender det med Arsenal eller Tottenham tager ham, og det ville være trist for os.
-
- Bestyrelsesmedlem
De kommer stadig tættere på russerne.
Hollænderne sejler mere og mere dernede nu
Hollænderne sejler mere og mere dernede nu
Jamen Van Persie er da den sidste der skal sparke sådan et frispark......
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell