Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så mislykkedes Tottenham og Mourinho for anden kamp i træk med deres forehavende. Tak for det. Så er der lidt retfærdighed til, når antifodbolden ikke bliver belønnet. Selv da de kom bagud med to formåede de ikke at skabe nævneværdige chancer. Jeg står fast på det jeg sagde inden vi selv spillede mod Tottenham; der er intet at være imponeret over. Det er Mourinho-bold classic, og det fører ingen steder hen.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Det var det spørgsmål han fik til postmatch interviewet, og skred uden et ord. Mageløst.Sledgehammer skrev: ↑søndag, 20. dec, 2020 17:20Venter bare på at høre Mou forklare at det bedste hold igen tabte ...![]()
Øv! Hvad laver Leeds ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lukker scum ind i mesterskabskampenmortenbak skrev:Øv! Hvad laver Leeds ?
Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Øv!
Håbede at Leeds kunne drille
De ligner et hold der ikke fortjener PL fodbold.
Håbede at Leeds kunne drille
De ligner et hold der ikke fortjener PL fodbold.
Ja vi må håbe at de næste par kampe ændre det..
Leicester
Everton
Wolves
Villa
Og så lukker vi den selv..,
Leicester
Everton
Wolves
Villa
City er nok vores største udfordrer, men håber godt nok Leicester tager point mod scum næste runde
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Til gengæld er Tottenhams kampe underholdende for tiden, ......altså når man bagefter læser på "White hard Danes" på FB:Mysjkin skrev: ↑søndag, 20. dec, 2020 17:24Så mislykkedes Tottenham og Mourinho for anden kamp i træk med deres forehavende. Tak for det. Så er der lidt retfærdighed til, når antifodbolden ikke bliver belønnet. Selv da de kom bagud med to formåede de ikke at skabe nævneværdige chancer. Jeg står fast på det jeg sagde inden vi selv spillede mod Tottenham; der er intet at være imponeret over. Det er Mourinho-bold classic, og det fører ingen steder hen.
https://www.facebook.com/tottenhamdanmark
Vi SMADRER det PIShold !
De får maks 2-3 point ud af de næste 4 kampe. Jeg er sgu også bekymret over deres point høst, men det må snart stoppe for de har altså ikke klassen til detBøgvad skrev:Ja vi må håbe at de næste par kampe ændre det..
Leicester
Everton
Wolves
Villa
"We're not racist, we only hate the mancs"
I guder!
Der er sgu da ikke offside på Watkins !
Hvad fanden er det VAR har gang i ?
Der er sgu da ikke offside på Watkins !
Hvad fanden er det VAR har gang i ?
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Ja. Jeg er ellers vilde med deres tilgang tilgang til tingene, men der er et par områder, jeg ikke forstår, de ikke lærer af.
Dødbolde eller indlæg ind i feltet i hovedhøjde. Det har kostet dem oceaner af mål.
Og den måde de spiller på kræver altså, at man kan ramme sin medspiller. I går var det, som når en bokser går med kæben direkte ind i modstanderens handske. scum scorer på et hav af fejlafleveringer eller dumme boldtab midt i banen, hvor der bare er en motorvej igennem.
Den største trussel lige nu er nok corona. London mv er lukket ned. Det virker usandsynligt at man samtidigt tillader fodbold. Jeg mener, så vigtigt er det trods alt ikke og signalværdien er måske ikke for god. Måske man vil udsætte kampe, men det betyder så bare en kalender, det bliver komplet umulig.
Det synes jeg er en tidlig og forhastet dom.
De har tabt to i streg nu, en imod hhv. os og Leicster alts på papiret stærke hold, som kan slå alle hold. Rigtig nok kampe de burde vinde hvis de altså vil være mestre, men altså vi dømte heller ikke os selv ude efter uafgjorte kampe imod hhv. Fulham og Brighton, som på papiret er ringe modstandere.
Som sæsonen ser ud, ligner det også den vil være længe om at blive afgjort, om det er i Runde 36 eller 38 er spørgsmålet, men jeg tvivler på noget er afgjort før runde 36.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Lad os nu bare være med til at piske en stemning op, og puste til ilden iblandt mange Spurs fans, som er utilfredse med Mourinhos anti-fodbold. Nu har den lille, mavesure portugiser i alt for lang tid gået og set "smock" og selvtilfreds ud. Han har forsøgt at udtråle overblik, selvtillid og glimt i øjet i alt for lang tid. Så jeg hilser den gammelkendte "Alle er imod mig-Mourinho" velkommen tilbage, da det plejer at være et tegn på at han mister grebet og sin opbakning i spillertruppen.TG12 skrev: ↑mandag, 21. dec, 2020 10:36Det synes jeg er en tidlig og forhastet dom.
De har tabt to i streg nu, en imod hhv. os og Leicster alts på papiret stærke hold, som kan slå alle hold. Rigtig nok kampe de burde vinde hvis de altså vil være mestre, men altså vi dømte heller ikke os selv ude efter uafgjorte kampe imod hhv. Fulham og Brighton, som på papiret er ringe modstandere.
Som sæsonen ser ud, ligner det også den vil være længe om at blive afgjort, om det er i Runde 36 eller 38 er spørgsmålet, men jeg tvivler på noget er afgjort før runde 36.
Nyd de sørgende, selvmedlidenhedsfulde øjne her på postmatch pressekonferencen efter 0-2 mod Leicester.
MERE af DET, tak!1 :
Vi SMADRER det PIShold !