Ja, synes man kunne dufte det lidt, da han var et ukendt blad og scorede på samlebånd for Sverige. Man kan altid være bagklog, men hvor er det ærgerligt, vi ikke gik efter ham dengang. Der er en del rygter om, at vi vil forsøge at lande ham til sommer, men det virker urealistisk.
Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nyborg er ved at finde formen.
De har en imponerende fysik på holdet, og deres midtbane minder en del om Gini-Hendo-Fab tiderne. Levere en sindssyg arbejdsindsats, uden så meget bullshit eller mål.
De har en imponerende fysik på holdet, og deres midtbane minder en del om Gini-Hendo-Fab tiderne. Levere en sindssyg arbejdsindsats, uden så meget bullshit eller mål.
- JudgeArdaStudge
De er nogle svin, men det er en anden snak og de har ikke engang deres største svin Joelinton med i aften.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
De er nogle hårde hunde, og man skal være klar på slagsmål med dem.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 05. feb, 2025 22:22De er nogle svin, men det er en anden snak og de har ikke engang deres største svin Joelinton med i aften.
Min største frygt sku vi gå i finalen vil være en eventuel sejr kan være dyrt købt i form af skader
Udekamp mod de bitre og sandsynlig finale mod Newcastle med Guimares og Joelinton = skader incoming
Og tillykke til Arsenal fans, som sikkert vil se det her nederlag som en blessing in disguise tilsvarende nederlaget til Man U. Næste mål: at tabe 1/8 finalen i CL, så de helt kan koncentrere sig om ligaen
Og tillykke til Arsenal fans, som sikkert vil se det her nederlag som en blessing in disguise tilsvarende nederlaget til Man U. Næste mål: at tabe 1/8 finalen i CL, så de helt kan koncentrere sig om ligaen
- JudgeArdaStudge
TG12 og AJJ:
Jeg har tænkt nøjagtig samme tanke og uden at jinxe, var det så ikke omkring samme tid, at sidste sæson faldt sammen, skaderne hobede sig op og vi måtte spille med børn i Carabao finalen?
Jeg har tænkt nøjagtig samme tanke og uden at jinxe, var det så ikke omkring samme tid, at sidste sæson faldt sammen, skaderne hobede sig op og vi måtte spille med børn i Carabao finalen?
Han var tæt på at være endnu en talent, som ikke kunne leve op til forventningerne (Emre Mor) da Dortmund shippede ham til San Sebastian. Heldigvis for ham fandt han formen og er nu en top 3 angriber i PL. Men jo, vi skulle måske have hentet ham i stedet for Darwin Nunez.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 05. feb, 2025 21:56Ja, synes man kunne dufte det lidt, da han var et ukendt blad og scorede på samlebånd for Sverige. Man kan altid være bagklog, men hvor er det ærgerligt, vi ikke gik efter ham dengang. Der er en del rygter om, at vi vil forsøge at lande ham til sommer, men det virker urealistisk.
Det kunne være lækkert, hvis det her kunne være starten på et formdyk hos Arsenal, men jeg tvivler.
- JudgeArdaStudge
De skal åbenbart en tur til Dubai igen og varmetræne efter kampen. Det er noget, han tit gør sig i Arteta og så kommer de tilbage med fornyet energi. Spørg mig ikke hvorfor og hvordan.
Shawarma og shisha.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 05. feb, 2025 22:50De skal åbenbart en tur til Dubai igen og varmetræne efter kampen. Det er noget, han tit gør sig i Arteta og så kommer de tilbage med fornyet energi. Spørg mig ikke hvorfor og hvordan.
- JudgeArdaStudge
Fowler:
Så må de gerne booke en plads på flyet til mig også!
Så må de gerne booke en plads på flyet til mig også!
Man U har lavere XG iaften mod Leicester, end Tottenham havde på Anfield (0,04 vs 0,18) Spurs eller Scum… Begge hold kan lave mange mål og koge rundt i det alt hvad de er med i. Håbløs er ham Amorim, og meget overhypet træner. Kæft han er elendig…. odds 6 på Leicester gå videre iaften var dagens gave. I pausen gir den små 1,90.. 50/50 på de går videre nu.. Spændende om de kan knække “den røde ubåd i Manchester!” 

Citys gavebod åben igen idag.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61

Chelseas klare nederlag på 3-0 i går aftes, ude til Brighton, i en kamp, hvor Chelsea ikke havde ét eneste skud på mål, rejser nogen spørgsmål. Der er immervæk smidt 1,5 MILLIARD engelske pund svarende til 13,5 milliarder DKK ud på nye spillere, siden Clear Lake og Todd Boehly to over
Billedet er sakset fra denne artikel på BBC: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... y7538dld9o
Vi SMADRER det PIShold !
Nogle nåede at udnævne Chelsea som titel kandidat, fordi de vandt nogle kampe i træk i efteråret...
Og så var det da i øvrigt heldigt, at vi ikke fik fat i Lavia. Han virker som Keita 2.0 mht muskelskader.
Og så var det da i øvrigt heldigt, at vi ikke fik fat i Lavia. Han virker som Keita 2.0 mht muskelskader.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
.........og Caicedo er et stort gult kort. Utroligt, at han kun har fået 7 stk. i 25 kampe.
Vi SMADRER det PIShold !