Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hov westham foran 1-0 ved HT
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hov, de tabte- ha ha ha
Jaaaaaaa - al min frustration fra Everton-kampen er forduftet som dug for solen.
Come on y Mighty Reds
Come on y Mighty Reds
Nu må vi sgu forvente at Bois går ud imorgen og tager sig sammen!!
Det her mesterskab ligger jo til højrebenet.
Det her mesterskab ligger jo til højrebenet.
Get fucked Arsenal! 

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja hvis DET ikke kan tænde ild i spillernes øjne og få de trætte, ømme ben til igen at blive fjerlette, så ved jeg sq snart ikke hvad der SÅ skal til.
Tænk at vi kan gå 11 points clear med 11 kampe igen. 11 kampe hvor vi har råd til at miste 7 points.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Arsenal har intet at skyde med offensivt. De havde sølle to skud på mål i en hjemmekamp mod West Ham. Det er langtfra prangende 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvordan kunne Oliver overse den i første omgang
Jeg håber han får karantæne på 1 år efter den vanvidstackling!

Jeg håber han får karantæne på 1 år efter den vanvidstackling!
- Redtothebone
Så elendig og overvurdereret spiller. 26 kampe, med 6 mål og 6 assists… Så heller Diaz eller Gakpo har begge overhalet ham selvom de 2 roterer rigtig meget under Arne Slot.Redtothebone skrev: ↑søndag, 02. mar, 2025 16:45Antony Gordon har lige fået rødt så nu misser han finalen
Liverpool er kæmpe favoritter mod Newcastle, et hold der hænger på en tynd tråd omkring CL bold selvom top-5 vil højst sandsynligt give det. Liverpool har PSG i 2 opgør inden finalen, som nok vil give kæmpe boost, hvis en sejr kommer til de røde i Paris også vil Newcastle nok knække fuldstændig mod West Ham der kan slå de fleste top-6 hold på en god dag, mens Liverpool har ligaens ubetinget dårligste hold i Premier League i flere år… Næsten ligesom og se Sheffield United sidste år. (Klarer sig fint i 2 bedste række, der ligger nr2) Kæmpe forskel på top eliteniveau Premier League også “Championship” holdet Leeds ville nok klarer det bedre end Southampton 24-25….
Liverpool skal dog gå all in i alle kampe, men første periotet er holde fokus i PrL også satse 1. holdet i CL. Mens EFL finalen må blive et blandet hold. Sikke et statement.
Flot scoring af Bruno.
Sjældent man kan sige det. Men jeg under og håber på en Scum sejr idag.
Scum rykker desværre ikke ned, og Arsenal er vores eneste konkurrent pt
Sjældent man kan sige det. Men jeg under og håber på en Scum sejr idag.
Scum rykker desværre ikke ned, og Arsenal er vores eneste konkurrent pt
- JudgeArdaStudge
Er Raya ikke totalt fejlpositioneret inde i målet? Han åbner jo hele sin venstre side op. Bolden skal bare nå over muren, så er der mål.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Pis. 1-1