Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så vinder oliestaten desværre nok CL
Men det er fuldt fortjent. De spiller virkelig godt fodbold.TG12 skrev:Så vinder oliestaten desværre nok CL
Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig - de spiller godt, og Enrique’s PSG, har jeg mere respekt for end tidligere, hvor de købte ind efter hvem der havde flest følgere på insta eller solgte flest trøjer. Han har fået samlet et kollektiv der ser ud til at fungere.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Er der mere korruption i Fransk end i Italiensk fodbold? Jeg synes Italiensk fodbold nærmest konstant flyder med korruptions sager.. (Jeg går udfri det er konkrete kamp du tager udgangspunkt i)..Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 31. maj, 2025 23:00Det er slet ikke fortjent! De snyder og bedrager. Man skal ikke lade sig forføre af smiger og billig rødvin.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nasser Al-Khelaifi generalieblad er langt. Da PSG for nogle år siden tabte til Real, kom han med dødstrusler.Nasser al-Khelaifis diskede angiveligt op med en dødstrussel mod en spansk official.Oomph242 skrev: ↑søndag, 01. jun, 2025 07:15Er der mere korruption i Fransk end i Italiensk fodbold? Jeg synes Italiensk fodbold nærmest konstant flyder med korruptions sager.. (Jeg går udfri det er konkrete kamp du tager udgangspunkt i)..Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 31. maj, 2025 23:00Det er slet ikke fortjent! De snyder og bedrager. Man skal ikke lade sig forføre af smiger og billig rødvin.
Han har været under stærk mistanke om korruption (blev dog frikendt), da hans medieselskab løb med rettighederne til sidste og kommende VM.
Ja, der er også massive problemer i italiensk fodbold. Men beskyldninger og anklager om korruption klæber altså til Nasser Al-Khelaifi. Den nyeste anklage;
https://www.france24.com/en/live-news/2 ... obe-source
Det er en skandale, at den mand har så magtfuld en position og så mange kasketter i international fodbold.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 01. jun, 2025 07:26Nasser Al-Khelaifi generalieblad er langt. Da PSG for nogle år siden tabte til Real, kom han med dødstrusler.Nasser al-Khelaifis diskede angiveligt op med en dødstrussel mod en spansk official.Oomph242 skrev: ↑søndag, 01. jun, 2025 07:15Er der mere korruption i Fransk end i Italiensk fodbold? Jeg synes Italiensk fodbold nærmest konstant flyder med korruptions sager.. (Jeg går udfri det er konkrete kamp du tager udgangspunkt i)..Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 31. maj, 2025 23:00Det er slet ikke fortjent! De snyder og bedrager. Man skal ikke lade sig forføre af smiger og billig rødvin.
Han har været under stærk mistanke om korruption (blev dog frikendt), da hans medieselskab løb med rettighederne til sidste og kommende VM.
Ja, der er også massive problemer i italiensk fodbold. Men beskyldninger og anklager om korruption klæber altså til Nasser Al-Khelaifi. Den nyeste anklage;
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er jo udelukkende fordi cheferne/pamperne fea FIFA & UEFA elsker at få "ekstra for i jakkesættene" lavet af $-sedlerAJJ skrev: ↑mandag, 02. jun, 2025 10:32Det er en skandale, at den mand har så magtfuld en position og så mange kasketter i international fodbold.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 01. jun, 2025 07:26Nasser Al-Khelaifi generalieblad er langt. Da PSG for nogle år siden tabte til Real, kom han med dødstrusler.Nasser al-Khelaifis diskede angiveligt op med en dødstrussel mod en spansk official.Oomph242 skrev: ↑søndag, 01. jun, 2025 07:15Er der mere korruption i Fransk end i Italiensk fodbold? Jeg synes Italiensk fodbold nærmest konstant flyder med korruptions sager.. (Jeg går udfri det er konkrete kamp du tager udgangspunkt i)..Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 31. maj, 2025 23:00Det er slet ikke fortjent! De snyder og bedrager. Man skal ikke lade sig forføre af smiger og billig rødvin.
Vi SMADRER det PIShold !