Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
asger90

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af asger90 » torsdag, 15. jan, 2015 02:50

Ved ikke om den er postet før.

http://www.theguardian.com/football/201 ... r-facebook

Dansk scout er blevet fyret fra Man Utd. Simpelthen utroligt hvis han har stået bag nogle af de Facebook post.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 15. jan, 2015 10:22

asger90 skrev:Ved ikke om den er postet før.

Dansk scout er blevet fyret fra Man Utd. Simpelthen utroligt hvis han har stået bag nogle af de Facebook post.

'Utroligt' vil jeg DESVÆRRE ikke kalde det.. Vanvittigt, nøgle af de holdninger visse mennesker har.. det tragiske er jo faktisk at det der er 'ikke så slemt' i forhold til så meget andet folk de kommer med.

United gør det rette, væk med ham såfremt dette er sandt, men kan ikke rigtig se hvorfor det ikke skulle være, selvom nogle af udtrykkene dog virker en kende 'udanske'... Our beloved country/ vores elskede land... Nogle der virkelig siger sådan ?? Tænker det må være grundet oversættelse..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 15. jan, 2015 20:33

Bellamy_fever skrev:
asger90 skrev:Ved ikke om den er postet før.

'Utroligt' vil jeg DESVÆRRE ikke kalde det.. Vanvittigt, nøgle af de holdninger visse mennesker har.. det tragiske er jo faktisk at det der er 'ikke så slemt' i forhold til så meget andet folk de kommer med.

United gør det rette, væk med ham såfremt dette er sandt, men kan ikke rigtig se hvorfor det ikke skulle være, selvom nogle af udtrykkene dog virker en kende 'udanske'... Our beloved country/ vores elskede land... Nogle der virkelig siger sådan ?? Tænker det må være grundet oversættelse..
Du frekventerer ikke de mere shady anti-muslimske grupper kan jeg forstå. Der er MANGE der taler sådan, og langt værre..

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 15. jan, 2015 21:08

BREAKING NEWS!

Fernando Torres har scoret 2 mål i samme kamp!!!!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 16. jan, 2015 00:53

ThunderZtorm skrev:
Bellamy_fever skrev: United gør det rette, væk med ham såfremt dette er sandt, men kan ikke rigtig se hvorfor det ikke skulle være, selvom nogle af udtrykkene dog virker en kende 'udanske'... Our beloved country/ vores elskede land... Nogle der virkelig siger sådan ?? Tænker det må være grundet oversættelse..
Du frekventerer ikke de mere shady anti-muslimske grupper kan jeg forstå. Der er MANGE der taler sådan, og langt værre..
DET gør jeg ikke, nej. Den slags mennesker har jeg ikke voldsomt meget til fælles med, så det undlader jeg gerne.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 18. jan, 2015 14:53

Her kan man da vist tale om at overreagere??? :lol:

Brugeravatar
Topcat
Geografisk sted: København
Alder: 40

Indlæg af Topcat » søndag, 18. jan, 2015 15:13

Sidder og ser West Ham - Hull. Der sagde de at man ikke må vise live kampe i England klokken 16. Hvorfor må man ikke det ? Har aldrig hørt om det før.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 18. jan, 2015 15:16

Topcat skrev:Sidder og ser West Ham - Hull. Der sagde de at man ikke må vise live kampe i England klokken 16. Hvorfor må man ikke det ? Har aldrig hørt om det før.
Af hensyn til de lavere rækker, så der vil kunne trækkes flere tilskuere til deres kampe.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Topcat
Geografisk sted: København
Alder: 40

Indlæg af Topcat » søndag, 18. jan, 2015 15:19

Ok det synes jeg da godt nok er åndssvagt. Skal man også til at lade vær med at sende film klokken 21 så folk kan gå i biografen!?!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 18. jan, 2015 15:28

Topcat skrev:Ok det synes jeg da godt nok er åndssvagt. Skal man også til at lade vær med at sende film klokken 21 så folk kan gå i biografen!?!
Det ved jeg nu ikke. Premier League klubberne har i forvejen så store økonomiske fordele, at det i forvejen er svært for klubberne længere nede at holde økonomien orden, så jeg kan nu godt følge ræsonnementerne ved at man ved den her regel prøver, dog i en mindre grad, at udjævne indtjeningerne på tværs af divisionerne. De er formentlig i langt højere grad end Premier League klubber afhængige af tilskuerindtægter, da jeg tvivler på, at de kan trække de store sponsorater, når de i forvejen ikke er særligt eksponerede.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 22. jan, 2015 15:34

At Martin Ødegaard, lige fyldt 16 år, får ca 800.000kr om UGEN i Real Madrid er jo helt til grin. Det er jo umuligt at konkurrere med dem. Gad vide hvad en proven PrL-spiller som Sterling vil kunne få?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 22. jan, 2015 17:01

LFC-Aaby skrev:At Martin Ødegaard, lige fyldt 16 år, får ca 800.000kr om UGEN i Real Madrid er jo helt til grin. Det er jo umuligt at konkurrere med dem. Gad vide hvad en proven PrL-spiller som Sterling vil kunne få?

Ja det sku mange penge for en ung knejt

Billede

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 22. jan, 2015 17:12

Det er også mange penge for en gammel knejt som mig.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 23. jan, 2015 00:38

LFC-Aaby skrev:At Martin Ødegaard, lige fyldt 16 år, får ca 800.000kr om UGEN i Real Madrid er jo helt til grin. Det er jo umuligt at konkurrere med dem. Gad vide hvad en proven PrL-spiller som Sterling vil kunne få?
De fleste gætter vel på 20mill, dvs. 384000 dkr. Jeg ville reelt være flov over at skulle betale entre for at komme ind for at se RM, når de giver en der lige har fået knallert kort sådan en ugentlig hyre, som det tager dødelige 1-2 år at tjene, endda i et højt lønnet land som Danmark. Hvis han får 30 kampe inden sommeren, er sagen naturligvis lidt anderledes, men tvivler på det er tilfældet. Og når nu han angiveligt får dette beløb, bør Ronaldo vel som minimum få 25-50 gange mere, idet han minimum er 50 gange mere involveret/kampafgørende i RM´s kampe, og vundne point. Det er mit umiddelbare gæt. Hvis jeg var Ronaldo ville jeg ihvertfald forlange minimum 20-25 gange teenagerens løn. og reelt føle mig underbetalt
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 23. jan, 2015 01:13

Thommo skrev:
De fleste gætter vel på 20mill, dvs. 384000 dkr. Jeg ville reelt være flov over at skulle betale entre for at komme ind for at se RM, når de giver en der lige har fået knallert kort sådan en ugentlig hyre, som det tager dødelige 1-2 år at tjene, endda i et højt lønnet land som Danmark. Hvis han får 30 kampe inden sommeren, er sagen naturligvis lidt anderledes, men tvivler på det er tilfældet. Og når nu han angiveligt får dette beløb, bør Ronaldo vel som minimum få 25-50 gange mere, idet han minimum er 50 gange mere involveret/kampafgørende i RM´s kampe, og vundne point. Det er mit umiddelbare gæt. Hvis jeg var Ronaldo ville jeg ihvertfald forlange minimum 20-25 gange teenagerens løn. og reelt føle mig underbetalt
Ja okay.. Det er stadig lige rundt regnet 300.000 for meget. Det virker totalt plat. Det er egentlig vanvittigt skræmmende.
Han kunne stoppe sin karriere som 18 årig, og så hygge sig resten af livet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar