Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » mandag, 20. okt, 2008 21:02

Alonso skrev:Synes bare udviklingen er naturlig for Spurs efter de forandringer der er sket i sommerpausen. Man ligger bekendt som man har redt og Spurs har sagt farvel til betydningsfulde spillere og erstattet dem med nogle gutter, der ikke falder til i et nyt land med det samme - både på og udenfor fodboldbanen. Her tænker jeg særligt på Modric, Pavlyuchenko og Giovani Dos Santos.

Mener stadig Juande Ramos kan føre Spurs til store ting, men ledelsen må give ham tid og handlefrihed - hvor upopulært det end er hos fansene og dem plejer ledelsen i klubben desværre at lytte til oftere end hvad der er godt.
Kunne ikke være mere enig, specielt mht. nederste afsnit. Holdets enorme potentiale er det nemlig overhovedet ingen tvivl om imo.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » mandag, 20. okt, 2008 21:22

A man is sitting in a pub with his Jack Russell dog one Saturday afternoon. The football results are coming up on the television in the corner, “Liverpool 2, Tottenham Hotspur 1,” reads the announcer in his normal, rather sedate, voice.
Suddenly the Jack Russell dog jumps up and shouts out, “Oh, no, not again.”
The shocked landlord says, “That’s amazing. Why did he say that when the result was announced that Tottenham lost?”
“Because he’s a Spurs supporter,” the dog’s owner replies.
The landlord then asked what the dog says when Tottenham win a match, to which the man replied, “I don’t know. I’ve only had him three years.”
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » mandag, 20. okt, 2008 22:29

Hvor er det bare fedt, Nyborg nu foran mod city i anden halvleg, efter at have været bagud med 1-0, er du nu foran med 2-1 og er 10 mod 11 efter den lille klamme diver robinho kastede sig og døde

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 20. okt, 2008 23:00

...og den slutter så 2-2. Dejligt at se, at "le nouveau riche" stadig ikke kan finde ud af det. Bare synd at de ikke kunne holde Citeh fra faddet til sidst!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 21. okt, 2008 00:26

aarde skrev:
Alonso skrev:Synes bare udviklingen er naturlig for Spurs efter de forandringer der er sket i sommerpausen. Man ligger bekendt som man har redt og Spurs har sagt farvel til betydningsfulde spillere og erstattet dem med nogle gutter, der ikke falder til i et nyt land med det samme - både på og udenfor fodboldbanen. Her tænker jeg særligt på Modric, Pavlyuchenko og Giovani Dos Santos.

Mener stadig Juande Ramos kan føre Spurs til store ting, men ledelsen må give ham tid og handlefrihed - hvor upopulært det end er hos fansene og dem plejer ledelsen i klubben desværre at lytte til oftere end hvad der er godt.
Kunne ikke være mere enig, specielt mht. nederste afsnit. Holdets enorme potentiale er det nemlig overhovedet ingen tvivl om imo.
Men så ligger man altså ikke sidst i Premier League. Jeg er helt på linje med de der mener, at Tottenham er gået svækket ud af transfersommeren, men tilvænningsproblemer eller ej, så skal det hold sgu bare ikke ligge sidst efter 8 spillerunder. Det er uhørt!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 10:36

Rasmus skrev:
aarde skrev:

Men så ligger man altså ikke sidst i Premier League. Jeg er helt på linje med de der mener, at Tottenham er gået svækket ud af transfersommeren, men tilvænningsproblemer eller ej, så skal det hold sgu bare ikke ligge sidst efter 8 spillerunder. Det er uhørt!
Det er sørgeligt, fordi det er sandt.

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 21. okt, 2008 17:17

Jeg har trøste-spist på forhånd... Overrask mig nu for helvede i aften, AaB!

FS
Alder: 36

Indlæg af FS » tirsdag, 21. okt, 2008 17:36

jens fup skrev:Jeg har trøste-spist på forhånd... Overrask mig nu for helvede i aften, AaB!
Det sker ikke. Vi har ikke været ringere i umindelige tider.

Brugeravatar
Mikkel
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 52

Indlæg af Mikkel » tirsdag, 21. okt, 2008 20:52

Alessandro del Pieroooooooooo! Hvilken superkasse. Hans mål nr. 244 for Juve.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Vallen

Indlæg af Vallen » tirsdag, 21. okt, 2008 21:10

Fucking Hell. Polakken har scoret for nedrykningskandidaterne og....de spiller faktisk udmærket.

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 21. okt, 2008 21:14

...men kan godt stadig finde ud af at lukke mål ind, desværre...1-1.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 21:17

McRae skrev:...men kan godt stadig finde ud af at lukke mål ind, desværre...1-1.
Typisk dansk. Det er altid for godt til at være sandt, for så kommer laurbær-effekten med det samme.
Skal man se på den lyse side (for aab), er scum netop kommet foran mod Celtic. Og Villareal dovner den stadig nede i forsvaret.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 21:18

Det der er jo bare bittert - og bestemt ikke fortjent! Flot mål må man dog sige.

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 21. okt, 2008 21:21

JA! For satan!

...og så kan I ikke engang slå AGF...

Ikke mere laurbær-effekt tak!

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 21:28

Nydeligt mål, men det skal altså også med, at det er et hidtil uset dovent og ringe Villareal-forsvar vi er oppe imod!

Var man for øvrigt lidt opmærksom for lidt siden (da Martin P stemplede en Villareal spiller i maven), kunne man mundaflæse danskerens efterfølgende reaktion til ham han lige sendte til tælling og se, at han faktisk har forberedt sig rigtig fint til denne kamp. På, udfra hvad jeg kunne se, rigtig flot spansk, fik modstanderen nemlig lige et "puta madre" med på vejen, hvilket på dansk betyder "ludermor" eller "din mor er en luder" - et hyppigt forekommende bandeord i det spanske sprog. Flot Martin P.

Besvar