Noget med at scum og Arsenal spiller sprudlende angrebsfodbold i modsætning til Liverpool og delvist Chelsea.Jezzman skrev:Jeg har ikke dansk kommentatorlyd, så fortæl lige hvad der snakkes om?jørgen lk skrev:Han er ikke specielt imponeret af Howard Webb ihvertfald.tue69 skrev:Iøvrigt nogen der har lagt mærke til den meget vrede unge mand der råber helt vildt i baggrunden
Hvor gammel vil du egentlig tro, at den meget vrede unge mand er?
Iøvrigt en fremragende fodboldkamp. Men Claus Thomsen, du er simpelthen et megaskvat, endnu værre end Peter Schmeichel. Føj.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
2-0, Nasri igen!
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
lad dem bare snakke. Det er os og Chelsea der ligger i spidsen og det er det der i den sidte ende tæller noget..
Sådan Nasri
Sådan Nasri
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
-
Ha ha Christina. Mega chanche!
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Hvorfor kæmpede vi ikke med om ham i stedet for Keane?
xabi-masch
nasri-gerrard-riera
torres
Selvom jeg elsker vores kære irer for det han gør, vile jeg leve resten af mit liv i en konstant fodbold-orgasme, hvis vi ku' stille sådan der!
"In Arsene we trust" - f***ing wannabees!

xabi-masch
nasri-gerrard-riera
torres
Selvom jeg elsker vores kære irer for det han gør, vile jeg leve resten af mit liv i en konstant fodbold-orgasme, hvis vi ku' stille sådan der!
"In Arsene we trust" - f***ing wannabees!

Er kampen ikke snart færdig?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, den kommentar hørte jeg også. Men valgte at tage den positivt; altså, at vi og chelski har en bedre balance på holdetjørgen lk skrev:Noget med at scum og Arsenal spiller sprudlende angrebsfodbold i modsætning til Liverpool og delvist Chelsea.Jezzman skrev:Jeg har ikke dansk kommentatorlyd, så fortæl lige hvad der snakkes om?jørgen lk skrev:Han er ikke specielt imponeret af Howard Webb ihvertfald.tue69 skrev:Iøvrigt nogen der har lagt mærke til den meget vrede unge mand der råber helt vildt i baggrunden
Hvor gammel vil du egentlig tro, at den meget vrede unge mand er?
Iøvrigt en fremragende fodboldkamp. Men Claus Thomsen, du er simpelthen et megaskvat, endnu værre end Peter Schmeichel. Føj.

-
Jeg mener ikke at nasri ville passe ind i vores system. Det er ikke den type spillere Rafa er mest til.
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Ja jeg har også hørt ham. Han pifter i den grad kanal5's sløve kommentator-præstation op!tue69 skrev:Iøvrigt nogen der har lagt mærke til den meget vrede unge mand der råber helt vildt i baggrunden
Du har ret mht. Rafa, men han passer vel ikke dårligere ind på holdet end eksempelvis Babel eller Albert?Jonas Lassen skrev:Jeg mener ikke at nasri ville passe ind i vores system. Det er ikke den type spillere Rafa er mest til.
Men vi var vel med i billedet til at købe ham, eller det var måske bare de sædvanlige bladsmørerier?Jonas Lassen skrev:Jeg mener ikke at nasri ville passe ind i vores system. Det er ikke den type spillere Rafa er mest til.
-
Ja det mener jeg at vi var. Han ville nok også hellere til den franske koloni. Han er en fremragende spiller.jørgen lk skrev:Men vi var vel med i billedet til at købe ham, eller det var måske bare de sædvanlige bladsmørerier?Jonas Lassen skrev:Jeg mener ikke at nasri ville passe ind i vores system. Det er ikke den type spillere Rafa er mest til.
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Hvor er det dejligt, at gary neville spiller op til sit bedste idag.
Anden forsøg på mål, begge gange 47 meter over mål.
Anden forsøg på mål, begge gange 47 meter over mål.
Dejligt spil af Bendtner, men hvorfor kommer han dog ikke med tilbage fra off-siden?