Han fik 3 dage.McHelmer skrev:Hvordan gik det med Ibrahamovic og den albuesag, slap han som forventet for karantæne ?
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Og Mings har fået 5 dage, men Bournemouth har vidst valgt at appellere sagen.AJ skrev:Han fik 3 dage.McHelmer skrev:Hvordan gik det med Ibrahamovic og den albuesag, slap han som forventet for karantæne ?
Nej de appellerede de tre dage som dermed endte op i fire plus en for at tabe appellen.Mads T. skrev:Og Mings har fået 5 dage, men Bournemouth har vidst valgt at appellere sagen.AJ skrev:Han fik 3 dage.McHelmer skrev:Hvordan gik det med Ibrahamovic og den albuesag, slap han som forventet for karantæne ?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nåeh det var sådan det hang sammen. Hørte bare at de havde appelleret. Underligt at det koster en karantænedag at tabe en appelsag.Emmy skrev:
Nej de appellerede de tre dage som dermed endte op i fire plus en for at tabe appellen.
- Bellamy_fever
Det er lidt underlig ja, men er vel for at undgå at klubberne appellere uanset hvad. en bøde stopper det nok ikke.Mads T. skrev:Nåeh det var sådan det hang sammen. Hørte bare at de havde appelleret. Underligt at det koster en karantænedag at tabe en appelsag.Emmy skrev:
Nej de appellerede de tre dage som dermed endte op i fire plus en for at tabe appellen.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Hans undskyldninger klinger hult, når han på banen på ingen måde viste anger. Ethvert normalt menneske, der ved et uheld træder nogen i hovedet, får da sagt undskyld. Imø er der ingen tvivl om, at det var en bevidst handling efter at være blevet kastet til jorden af Zlatan, efter at Mings forsøgte at holde ham fast med armene.Bellamy_fever skrev:Det er lidt underlig ja, men er vel for at undgå at klubberne appellere uanset hvad. en bøde stopper det nok ikke.Mads T. skrev:Nåeh det var sådan det hang sammen. Hørte bare at de havde appelleret. Underligt at det koster en karantænedag at tabe en appelsag.Emmy skrev:
Jeg er generelt ganske godt tilfreds med de to karantæner, der imø passer meget godt overens med handlingerne. Så kan man bare ønske, at det bliver kutyme, at Fellaini får 3 dages karantæne, hver gang han spiller en kamp.
Med tilbagevirkende kraft. Så kan bonghåret vist godt indstille karrieren.Bojangles skrev:Hans undskyldninger klinger hult, når han på banen på ingen måde viste anger. Ethvert normalt menneske, der ved et uheld træder nogen i hovedet, får da sagt undskyld. Imø er der ingen tvivl om, at det var en bevidst handling efter at være blevet kastet til jorden af Zlatan, efter at Mings forsøgte at holde ham fast med armene.Bellamy_fever skrev:Det er lidt underlig ja, men er vel for at undgå at klubberne appellere uanset hvad. en bøde stopper det nok ikke.Mads T. skrev:Nåeh det var sådan det hang sammen. Hørte bare at de havde appelleret. Underligt at det koster en karantænedag at tabe en appelsag.Emmy skrev:
Jeg er generelt ganske godt tilfreds med de to karantæner, der imø passer meget godt overens med handlingerne. Så kan man bare ønske, at det bliver kutyme, at Fellaini får 3 dages karantæne, hver gang han spiller en kamp.

Lodtrækning til kvartfinalerne i CL og EL. Skal helt sikkert kører på et stream i baggrunden
Jeg håber lidt på en duel mellem Zlatan og Dolberg. Det kunne være fedt, hvis den faldt ud til danskerens fordel.
Men Man Utd er for mig at se, desværre, store favoritter til at vinde EL. Jeg drømmer lidt om, at de bliver sænket af Wass/Sisto eller Schøne/Dolberg. Men Lyon er realistisk set nok det hold med de største chancer for at slå dem ud.

Jeg håber lidt på en duel mellem Zlatan og Dolberg. Det kunne være fedt, hvis den faldt ud til danskerens fordel.
Men Man Utd er for mig at se, desværre, store favoritter til at vinde EL. Jeg drømmer lidt om, at de bliver sænket af Wass/Sisto eller Schøne/Dolberg. Men Lyon er realistisk set nok det hold med de største chancer for at slå dem ud.
Jeg tænkte det samme i går AJ. Puuuha hvem skal lige slå dem ud?

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Hvad fanden lavede Spurs også? Hvordan hulen kunne de undgå at gå videre imod Gent??
Tror sagtens, at Spurs havde kunne ordne Man Utd. Kan ikke holde ud, hvis Man Utd i denne sæson lykkes med at vinde de to finaler, som vi fejlede i i sidste sæson...
Tror sagtens, at Spurs havde kunne ordne Man Utd. Kan ikke holde ud, hvis Man Utd i denne sæson lykkes med at vinde de to finaler, som vi fejlede i i sidste sæson...
Kloppite
De vinder ikke EL, i kan være ganske rolige. Når de kommer op imod kvalificeret modstand så ryger de ud. Lyon, Ajax, Besiktas og måske S04 og Celta kan sagtens slå dem ud. Jeg er helt ærligt ikke bekymret.
Man u er det stærkeste hold der er tilbage, så de er selvfølgelig favoritter. Nu har de trukket Anderlecht i kvartfinalen, så semifinalen er formentlig allerede booket. Det kan have den positive effekt, at de ligesom vi gjorde sidste år, retter fokus mod en evt. EL finale sidst på sæsonen og dermed nedprioritere de sidste kampe af PL en smule. Under alle omstændigheder, kan deres fokus på at opnå top 4 i PL blive mindre. Det kan blive gavnligt for os.
De er ikke det stærkeste hold der er tilbage. Det er de simpelthen ikke. Men deres held i lodtrækningen gør at de først ryger ud i semifinalen og det er kun positivt for det vil koste point i PL.
Ville være supernederen hvis de går hele vejen
Og jeg ved sgu aldrig rigtig med Scum....men håber de fucker op altid!
For øvrigt vild lodtrækning i CHL..... 2 "tophold" ryger ud i næste runde.... det er sgu vildt nok.
Vilde kampe i vente.

Og jeg ved sgu aldrig rigtig med Scum....men håber de fucker op altid!
For øvrigt vild lodtrækning i CHL..... 2 "tophold" ryger ud i næste runde.... det er sgu vildt nok.
Vilde kampe i vente.
En Spurs ven siger Kane er blevet valgt som ny landsholdskaptajn i stedet for Rooney? Er der nogen der har læst noget om dette?
Hvad jeg kan læse på diverse medier er Kane favorit, men også Lallana, Smalling og Sterling nævnes som mulige valg.
Hvordan kan det være Henderson er helt ude af denne ligning?? Jeg var næste overbevist om at han ville overtage armbåndet efter Rooney
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad jeg kan læse på diverse medier er Kane favorit, men også Lallana, Smalling og Sterling nævnes som mulige valg.
Hvordan kan det være Henderson er helt ude af denne ligning?? Jeg var næste overbevist om at han ville overtage armbåndet efter Rooney
Sent from my iPhone using Tapatalk