Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 11. mar, 2009 23:25

Fordi jeg ikke har noget imod Arsenal. Derfor. Og så er det jo ikke Premier League det her.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 11. mar, 2009 23:30

Kom så John Arne.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. mar, 2009 23:31

Riise! :D

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 11. mar, 2009 23:32

Nå.. Alle 4 engelske hold videre.

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. mar, 2009 23:56

Nicoen skrev:Nå.. Alle 4 engelske hold videre.
Ærgeligt hvis du spørger mig... og Preben Øltud. Ville gerne have set de tre italienske hold videre, eller i det mindste et eller to af dem. Ville hverken ha' savnet Arse, Chelski eller scum.

McRae

Indlæg af McRae » torsdag, 12. mar, 2009 00:19

Jeg har ikke rigtigt har noget imod at Arsenal er gået videre. Deres knapt så skræmmende styrke gør, at jeg har svært ved at hade dem på samme måde som jeg hader ManU og til dels Chelsea. Det er helt tydeligt at Wenger og co. ikke er det samme hold uden Fabregas, og jeg vil for deres skyld håbe at han bliver klar til næsten runde i CL.

Bear

Indlæg af Bear » torsdag, 12. mar, 2009 01:15

McRae skrev:Jeg har ikke rigtigt har noget imod at Arsenal er gået videre. Deres knapt så skræmmende styrke gør, at jeg har svært ved at hade dem på samme måde som jeg hader ManU og til dels Chelsea. Det er helt tydeligt at Wenger og co. ikke er det samme hold uden Fabregas, og jeg vil for deres skyld håbe at han bliver klar til næsten runde i CL.
Ligesom Liverpool ikke er det samme hold uden Gerrard, Chelsea uden Lampard, United uden Ronaldo, Barca uden Messi, Inter uden Zlatan osv osv osv

Synes det er lidt mærkeligt at høre en Liverpool fan nedgøre Arsenal der spiller noget af de flotteste fodbold i Europa og et hold som rent faktisk har vundet PL

Aarde

Indlæg af Aarde » torsdag, 12. mar, 2009 01:27

Bear skrev:
McRae skrev:Jeg har ikke rigtigt har noget imod at Arsenal er gået videre. Deres knapt så skræmmende styrke gør, at jeg har svært ved at hade dem på samme måde som jeg hader ManU og til dels Chelsea. Det er helt tydeligt at Wenger og co. ikke er det samme hold uden Fabregas, og jeg vil for deres skyld håbe at han bliver klar til næsten runde i CL.
Ligesom Liverpool ikke er det samme hold uden Gerrard, Chelsea uden Lampard, United uden Ronaldo, Barca uden Messi, Inter uden Zlatan osv osv osv

Synes det er lidt mærkeligt at høre en Liverpool fan nedgøre Arsenal der spiller noget af de flotteste fodbold i Europa og et hold som rent faktisk har vundet PL
Det har Liverpool nu altså også - 18 gange. Det er mere end noget andet engelsk hold.
Desuden må du da give McRae ret i, at Arsenal mildest talt har savnet Cesc siden han gik i stykker i vinters. Han er en vigtig spiller for dem (jer?), præcis ligesom du siger Gerrard er det for os - det er der vist ingen herinde, der ikke er enig med dig i.
Og lige til sidst, præcis hvor i McRae's indlæg er det nedladende? Han siger helt objektivt (og korrekt), at Arsenal's styrke bestemt ikke er skræmmende pt, og at meget af det bunder i, at de mangler deres kaptajn.

Bear

Indlæg af Bear » torsdag, 12. mar, 2009 04:12

aarde skrev:
Bear skrev:

Det har Liverpool nu altså også - 18 gange. Det er mere end noget andet engelsk hold.
Desuden må du da give McRae ret i, at Arsenal mildest talt har savnet Cesc siden han gik i stykker i vinters. Han er en vigtig spiller for dem (jer?), præcis ligesom du siger Gerrard er det for os - det er der vist ingen herinde, der ikke er enig med dig i.
Og lige til sidst, præcis hvor i McRae's indlæg er det nedladende? Han siger helt objektivt (og korrekt), at Arsenal's styrke bestemt ikke er skræmmende pt, og at meget af det bunder i, at de mangler deres kaptajn.
Nu læser jeg det - muligvis forkert, som om at han siger Arsenal ikke er skræmmende! Ikke at de ikke er skræmmende uden Fabregas, hvilket på alle måder er korrekt, selvom holdet er inde i 18 kampe streak uden nederlag.

Premier League - Fra 92 (ikke) til dags dato!

Og btw. er ikke Gooner, scouser, scum eller russer! ;)

McRae

Indlæg af McRae » torsdag, 12. mar, 2009 08:21

Som det også fremgår af det øverste indlæg her, så har jeg ikke noget imod Arsenal. Forsøger (som aarde pointerer) ikke at være nedladende, men kan blot konstatere at der er en grund til deres placering i PL lige pt. Har også det indtryk, at en del Arsenal-fans er lidt frustrerede over holdets indsats. Således skriver flere at det er længe siden at de har spillet så dårligt som de gjorde i går.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 12. mar, 2009 12:32

Omvendt er Arsenal altså nemmere at have at gøre med på Anfield, hvis de stadig spiller i Europa. Når vi møder dem har de lige spillet deres sidste kvartfinalekamp. Så selvom de skulle være blevet slået ud har de næppe formået at fokusere ultimativt på ligaen endnu, hvilket ville gøre dem til en langt vanskeligere modstander. Jeg tror også Aston Villa er ret tilfredse med det.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 12. mar, 2009 19:59

Er Romas fans generalt nogle svin?
Det er ikke første gang man høre om de går amok på modstandernes fans i CL.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 23,00.html

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 12. mar, 2009 21:10

@ Fup - Hvis nu eventyret (næsten) slutter med én på hatten i aften (foreløbig 1-0, men jeg holder stadig med de stribede), har jeg fundet et sted, hvor du kan søge trøst:

Billede

(Det er fra ét af værtshusene i Pub-guiden under Århus = http://www.gazstation.dk/ )
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 14. mar, 2009 16:59

Voronin bomber videre. Imponerende!

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 14. mar, 2009 17:20

Og Crouch er godt på vej til at blive matchvinder mod Middlesbrough :)
Han har da været inde i en periode med måltørke, har han ikke?

Besvar