Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 27. apr, 2009 19:40

Tenshu skrev:Nani var (er?) et kæmpetalent. Sidste sæson gjorde han det egentlig meget godt, og viste tegn til at blive en rigtig god spiller, men i denne sæson er han blevet dårligere i forhold til forrige.

Jeg vil fortsat sige, at han har talentet, men han er ekstremt dårlig til at tage de rigtige beslutninger, hvilket ofte munder ud i håbløse boldtab. Han har helt klart været en af vores (er United-fan :)) dårligste spillere i år.
Super med en Newcastle fan. Hvordan går det med Michael Owen der henne i United? Er han tilfreds med hans gamle landsholdskamerat som manager. Har Bowyer, Smith, Barton og Butt lavet noget spændende fornylig? Synd at i ligger så langt nede i tabellen. Synes i hører til i Premier League.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » mandag, 27. apr, 2009 20:56

Flemming skrev:@Brag

Kan du forklare hvorfor christina kun får 1 ud af 3 gule kort?

1. Fortsætter efter fløjt med at løbe 20 meter ned mod målet for at skyde på mål. (fløjtet var lydt inden Berbatov sendte sin aflevering afsted)
2. Losser en modspiller ned bagfra.
3. Tager sin trøje af.

Nej, men havde det været en bedre dommer var han smidt ud inden i FIK jeres straffe.
Hej Flemming.
Helt korrekt kunne han havde fået 3 gule kort, men som lfc søren skriver,
tror jeg heller ikke han havde smidt trøjen, hvis han havde fået et gult tidligere.
Og ja en bedre dommer havde også smidt palacios ud, for hans grimme tackling
mod ronaldo, og så kan vi blive ved.
Mvh.Brag.

Brag

Indlæg af Brag » mandag, 27. apr, 2009 20:59

Hæske skrev:Ligesom Babel?
enig, begge to har været flop.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » mandag, 27. apr, 2009 21:13

Brag skrev:
Hæske skrev:Ligesom Babel?
enig, begge to har været flop.
Forkert, mega flop.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brag

Indlæg af Brag » mandag, 27. apr, 2009 21:21

Emmy skrev:
Hekkem skrev:Efter at have set straffesparksepisoden igen, så mener jeg ikke der er straffespark. Desværre bliver de sat i gang af det, men mon ikke de havde formået at score alligevel. Det er jeg ganske sikker på. Som jeg frygtede inden kampen, så afgjorde wayne rooneys energi kampen for man utd. Det var ikke fordi Howard Webb dømte skidt, men fordi Rooney er inde i en fantastiks form pt. michael carrick spillede igen en rigtig god kamp. Det er de to spillere der er nøglen for succesen. Det kan godt være c. ronaldo trækker mange overskifter, men det er carrick og rooney der bærer holdet offensivt (også giggs når han er med)
Efter at have set højdepunkterne fra kampen i går aftes på Kanal 5, er jeg helt enig med dig. Der er under ingen omstændigheder straffe i den pågældende situation. Det Gomez gør tæller som en helt ren tackling. Hvis det var en spiller der havde lavet tilsvarende glidende tackling ude på banen, var der aldrig blevet fløjtet for frspark.
Ud fra højdepunkterne er det umuligt at sige om scum havde vendt kampen alligevel, men det er i hvert fald helt sikkert at de bliver hjulpet i gang af en kæmpe fejldom.
Efter at have set den nogle gange, må jeg indrømme at der nok ikke er straffe, men
det har nok også været svært for dommeren at se om Gomez rammer bolden.
Bortset fra det er der nogle af jer der læser carlsens corner i tipsbladet.
Jan carlsen er dommerbedømmer, og havde for et par uger siden netop skrevet
at der sagtens kan dømmes frispark/straffespark selvom modstanderen rammer bolden
først, og skrev at det er en misforståelse blandt spillere og fans at tro at man
frikender sig selv, fordi man rammer bolden først.
Desværre har jeg smidt bladet ud, og kan ikke huske de forskellige punkter, han
nævnte.
Hvis en af jer skulle være i besiddelse af det, vil jeg meget gerne læse
artiklen igen.
ps. det er ikke skrevet for at forsvare staffesparket.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Alpha-Hans
Geografisk sted: Amager
Alder: 44

Indlæg af Alpha-Hans » mandag, 27. apr, 2009 21:34

Vi har gang i et par meget vigtige kampen i aften. Både Newcastle og Norwich - begge hold jeg stor sympati for - kæmper for overlevelsen i deres respektive rækker. LAd os håbe de begge vinder, for mindre kan efterhånden ikke gøre.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » mandag, 27. apr, 2009 21:44

Ja jeg er farvet men det skal man have lov til på et Liverpool forum. I lørdags mener jeg desværre endegyldigt vi tabte mesterskabet men hvis det så bare var det kunne jeg leve med det. Selvfølgelig skal vi kæmpe til det sidste osv. for det er vigtigt at hvis Scum imod forventning dummer sig vi er klar. Det jeg dog vil sige er at jeg mistede alt tro på at retfærdighed eksistere her i verden.

Ja Scum dominerede kampen og ja vi har kun os selv at takke for vi ligger der hvor vi gør. Jeg siger heller ikke at Scums store succes igennem de sidste mange år skyldes dommeren med Tottenham havde efter omstændighederne fint styr på dem og så kommer der sådan en fejlkendelse af dimensioner og man ved bare at da Ronaldo sætter det straffespark ind at kampen er tabt.

Igen vil jeg så påpege at hvis det da så bare var denne fejlkendelse kunne jeg leve med det men efter Ferdinands udtalelser i sidste om de aldrig fik straffespark var det så åbenlyst for alle at de ville få et tvivlsomt straffespark i en af de kommende kampe hvis muligheden skulle opstå.

Jeg taler ikke om aftalt spil eller noget men synes bare det er sørgeligt dommerne ikke kan stå for det pres Scum lægger på dem. Det er dybt tragisk og sørgeligt og det har sådan set intet at gøre med vi mister mesterskabet for det er vi efterhånden vant til og vi har gode muligheder igen næste år. Vil bare gerne have det sker på retfærdigvis og det er jo langt fra første gang vi ser den slags ting ske for Scum og jo det sker oftere for dem end nogen andre. Lyder bitter men det er jeg også.

Vil gerne anerkende deres succes hvilket jeg ofte har gjort men det er jo nærmest faktum at de vil have 3-4 trofæer mindre hvis de afgørende dommerkendelse igennem de sidste par sæsoner var faldet bare nogenlunde ligeligt ud. Synes det er sørgeligt at Scum er så svære at slå fordi man stort set altid også spiller imod dommeren og dermed overmagten.

Fejlkendelser kan ske men så mange afgørende kendelser over så mange år er simpelthen utilgiveligt for det straffespark Scum får tilkendt i lørdags har direkte indvirkning på resten af den kamp og deres sæson hvilket dermed også betyder vores sæson. Det mest chokerende er alt er dog at vi alle var sikre på det ville ske efter Ferdinands udtalelser. Jeg turde ikke sige det højt men det var der andre der gjorde men vi tænkte det alle.

Livet er bestemt ikke retfærdigt og det er ikke bare det at det ikke går vores vej for det har vi også selv noget skyld men hvorfor skal det altid gå Scums vej? Det var jo ikke engang en 50/50 kendelse som kunne forsvares at dømmes.

Det giver mig dog bare endnu mere lyst til at ydmyge dem og smadre dem fremover men det bliver desværre ikke i år. Havde håbet på det men havde trods alt ikke forventet det så mere skuffet er jeg ikke men irritere mig bare Scum ikke kan vinde det fordi de er det bedste hold men derimod fordi dommeren konstant hjælper dem når de ikke kan selv.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

McRae

Indlæg af McRae » mandag, 27. apr, 2009 22:59

Alpha-Hans skrev:Vi har gang i et par meget vigtige kampen i aften. Både Newcastle og Norwich - begge hold jeg stor sympati for - kæmper for overlevelsen i deres respektive rækker. LAd os håbe de begge vinder, for mindre kan efterhånden ikke gøre.
Kan godt være at Nyborg - Pompey er en vigtig kamp, men spillerne gør ikke det store ud af at holde liv i den. Efter hvad jeg kan vurdere ud fra de sidste 10 minutter, så bliver kampen spillet på utrolig lavt niveau. Det vil næsten være en skuffelse hvis vi ikke vinder minimum 4-0 over Newcastle.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 28. apr, 2009 10:25

Alpha-Hans skrev:Vi har gang i et par meget vigtige kampen i aften. Både Newcastle og Norwich - begge hold jeg stor sympati for - kæmper for overlevelsen i deres respektive rækker. LAd os håbe de begge vinder, for mindre kan efterhånden ikke gøre.
Yep - vel de vigtigste kampe i denne uge.... (hvordan endte kampene?)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Kriller

Indlæg af Kriller » tirsdag, 28. apr, 2009 11:36

Styf skrev:
Tud tud. Det var dog den værste omgang ynk jeg længe har hørt, nogle gange ville det sgu klæde enkelte debatører at kigge indad inden de skriver. Den der form for tuderi er ikke en Liverpool fan værdi (også selvom der er scum vi snakker om), det må desværre være dine bif´ske tendenser der skinner igennem.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » tirsdag, 28. apr, 2009 18:24

Kriller skrev:
Styf skrev:
Tud tud. Det var dog den værste omgang ynk jeg længe har hørt, nogle gange ville det sgu klæde enkelte debatører at kigge indad inden de skriver. Den der form for tuderi er ikke en Liverpool fan værdi (også selvom der er scum vi snakker om), det må desværre være dine bif´ske tendenser der skinner igennem.
Ved skam godt det er en stor vræleomgang og vi selv kunne afgøre det men ikke så meget det jeg kæmper imod. Forstår bare ikke hvorfor det altid skal være Scum? Kunne fejlkendelserne ikke variere lidt mere? Det er altid dem der får dem og altid på de vigtigste tidspunkter. Kunne meget bedre leve med det hvis de bare var en klasse over os.

Ja det er skam tud men mener jeg nu man skal have lov til på et Liverpool forum og mener faktisk ikke jeg overdriver. Har ignoreret det igennem mange år i håb om det stoppede men det stopper næppe før Ferguson er væk. :roll:
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 28. apr, 2009 18:52

Brag skrev:
Flemming skrev:@Brag

Kan du forklare hvorfor christina kun får 1 ud af 3 gule kort?

1. Fortsætter efter fløjt med at løbe 20 meter ned mod målet for at skyde på mål. (fløjtet var lydt inden Berbatov sendte sin aflevering afsted)
2. Losser en modspiller ned bagfra.
3. Tager sin trøje af.

Nej, men havde det været en bedre dommer var han smidt ud inden i FIK jeres straffe.
Hej Flemming.
Helt korrekt kunne han havde fået 3 gule kort, men som lfc søren skriver,
tror jeg heller ikke han havde smidt trøjen, hvis han havde fået et gult tidligere.
Og ja en bedre dommer havde også smidt palacios ud, for hans grimme tackling
mod ronaldo, og så kan vi blive ved.
Ja og hvis christina fik en ostemad hver gang han diver ville han jo også stoppe med det svineri. Men det ville være synd for scum nu hvor de har en god frisparksskytte. Så hellere falde en masse gange uden for feltet.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

bongfong

Indlæg af bongfong » tirsdag, 28. apr, 2009 21:35

Noget siger mig, at vi kunne have gjort det bedre end Chelsea indtil nu. En fornøjelse det har været at se Barce - med verdensbedste midtbane (Xavi og Iniesta)!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. apr, 2009 22:03

Ja, Xavi og Iniesta er en fornøjelse at følge. De kombinerer fight med teknik på smukkeste vis. Messi er helt væk i kampen. Chelskis midtbane er også helt væk; de får sjældent fat i bolden og når de gør laver de en fejlaflevering.

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 28. apr, 2009 22:08

Jeg synes bare vi får set at Barca ikke vinder kampe med 6-0 når de står over for forsvar fra engelske topklubber. De kan tydeligvis en masse med bolden, men i sidste ende bliver det ikke til noget. Kan da også lige så godt indrømme, at jeg holder med Chelsea. Gider ikke holde med Barca, bare fordi de spiller poleret fodbold.

Besvar