Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
McRae
Fandme dejligt. Det vil være underligt uden dem i PL, så man krydser fingre for at de nu kan holde hovedet over overfladen. Så må de hellere se at få styr på den defensiv til næste sæson, så de kan yde ordentlig modstand mod topholdende (vi kan da godt nøjes med at slå dem 2-0

).
Btw, er Owen bare helt håbløs? (så ikke kampen)
-
Janse
McRae skrev:Btw, er Owen bare helt håbløs? (så ikke kampen)
Ja i det af kampen jeg så, var Owen ikke særlig god. Men i en kamp hvor fight var det afgørende, var Owen måske heller ikke en oplagt MoM.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Nicoen skrev:mig_der skrev:Af en bundkamp at være så var den god. Og heldigvis med den rigtige vinder, har lidt en svaghed for Newcastle.Og så må jeg nok indrømme at jeg var meget imponeret over Butts tekniske niveau idag, 20% hurtigere og han ville jo være en verdensklasse spiller. Derudover, så glæder jeg mig til at se Newcastle stille op med et forsvar næste gang.
Det har jeg også selv. Så jeg er spændt på slutningen af sæsonen for deres vedkommende. Godt at de endelig fik en sejr, lad os håbe de er kommet igang nu.
Har det stik modsat, har tidligere også haft det fint med toons, men med ham voldsmanden(joey) og owen har jeg det noget svært med den klub. At jeg så tilmed tabte en lille sum penge på kampen gør det overhovedet ikke bedre
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Hekkem
- Alder: 51
perpig skrev:3-1 til Newcastle og Middlesboring på vej ned. Det er helt fint.
Så er chancerne at hente Middlesbroughs venstre kant også større.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
jørgen lk
- Geografisk sted: silkeborg
af jørgen lk » tirsdag, 12. maj, 2009 11:13
Hekkem skrev:perpig skrev:3-1 til Newcastle og Middlesboring på vej ned. Det er helt fint.
Og??
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Hekkem
jørgen lk skrev:Hekkem skrev:perpig skrev:3-1 til Newcastle og Middlesboring på vej ned. Det er helt fint.
Og??
og hvad??
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
Jeg tror faktisk godt, du kender svaret på dit spørgsmål. Hekkem.
Og helt ulødigt er sådan et spørgsmålstegn vel ikke? Jeg tror faktisk, jeg vil stille det samme. Er han virkelig helt god nok, Downing?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
Hekkem
Rasmus skrev:Jeg tror faktisk godt, du kender svaret på dit spørgsmål. Hekkem.
Og helt ulødigt er sådan et spørgsmålstegn vel ikke? Jeg tror faktisk, jeg vil stille det samme. Er han virkelig helt god nok, Downing?
Han er hurtigere end det vi har. Han er mere direkte og har glimrende indlæg. Jeg drømmer om større spillere - f.eks. Franck Ribery - men er ikke sikker på vi henter en i den klasse. Derfor vil jeg mene Downing vil kunne være et emne.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Nej, Ribery er nok ikke realistisk jf. de priser der nævnes i forbindelse med ham (£60m). Så mange midler tror jeg ikke vi kan rejse og det er vel også i overkanten at betale for én spiller, selvom Ribery klart ville være en drøm. Af spillere der bare er nogenlunde tilgængelige (altså ex Barcelona spillere fraregnet) er Ribery den jeg helst ser i klubben. Det er lige før han er den bedste af alle.
Om det så er værd at hente Downing vil jeg overveje lidt længere. Umiddelbart virker han ikke til at tilhøre et hold i europas top tre (ikke at alle vores spillere gør det). Prisen spiller selvfølgelig også ind. Vi har dog Riera, Benayoun, Babel og Kuyt (regner med El Zhar bliver solgt) og så virker Downing måske ikke som den store forstærkning. Så hellere smide et stort beløb (£20m) på en Silva, men han er måske også utilgængelig?
-
Hekkem
David Silva har jeg det lidt vanskeligt ved. Umiddelbart virker han som en god løsning. Han kan også anvendes som venstre kant, højre kant og offensiv / hængende angriber. Nu mener jeg, at jeg plejer kunne argumentere for og imod, men med David Silva har jeg det lidt svært ved. Har en dårlig mavefornemmelse omkring ham og en eventuel handel til Liverpool. Jeg kan ikke præcis sige hvad det er, der gør jeg tror det vil være en dårlig ide at hente ham.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
Hekkem skrev:David Silva har jeg det lidt vanskeligt ved. Umiddelbart virker han som en god løsning. Han kan også anvendes som venstre kant, højre kant og offensiv / hængende angriber. Nu mener jeg, at jeg plejer kunne argumentere for og imod, men med David Silva har jeg det lidt svært ved. Har en dårlig mavefornemmelse omkring ham og en eventuel handel til Liverpool. Jeg kan ikke præcis sige hvad det er, der gør jeg tror det vil være en dårlig ide at hente ham.
Det havde jeg også med Torres så glem det bare

-
McRae
Well, bliver det Burnley eller Sheffield vi får at se i PL næste sæson? Burnley slog Reading ud af de første play off-kampe, så det skal nok blive spændende i "finalen" på Wembley. Jeg så da gerne Brian Jensen som den anden danske målmand i den bedste engelske række

-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. maj, 2009 00:46
McRae skrev:Well, bliver det Burnley eller Sheffield vi får at se i PL næste sæson? Burnley slog Reading ud af de første play off-kampe, så det skal nok blive spændende i "finalen" på Wembley. Jeg så da gerne Brian Jensen som den anden danske målmand i den bedste engelske række

The beast og Burnley skal være velkomne.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » onsdag, 13. maj, 2009 08:54
Så er det pokal finale aften idag. Spanien, Italien og Tyrkiet har deres pokal finaler idag, samt et par kampe i tysk fodbold. Så der er nok af muligheder for top fodbold idag udover OB-FCK.
http://www.sporten.dk/international-fod ... -se#part=1
-
zalcos
- Geografisk sted: Udlandet
Det er en overvurderlig fantastisk fodbolddag i dag. Og hvis de drillende Wigan og deres drillende bane kan drille scum i aften, så er det jo bare ***** godt! Jeg tror på at scum kan snuble i aften!

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.