Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
røv og nøgler....
Og med Alonso's ord samtykker jeg.
"But if you don't win anything then you cannot consider it to be a good season. We have to be disappointed with ourselves, try to be critics and to analyse the things we haven't done well."
Og med Alonso's ord samtykker jeg.
"But if you don't win anything then you cannot consider it to be a good season. We have to be disappointed with ourselves, try to be critics and to analyse the things we haven't done well."
Senest rettet af jørgen lk lørdag, 16. maj, 2009 15:51, rettet i alt 1 gang.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Jeg brækker mig. Og hvad laver deres "fans"? De står og smiler og klapper. Jeg forventer en lidt mere følelsesladet reaktion, når vi endelig hiver nr. 19 hjem.
Hvis nu Van Persie gad forsøge sig med et indlæg, når han får et frispark i en 10 graders vinkel, i stedet for helt hovedløst bare at losse bolden mod mål, så kunne der måske have været en chance. Eller hvis Wenger lod ham spille i boksen, hvor der er så uhyggeligt meget brug for ham i stedet for at smide ham ud på kanten, hvor han ingen gavn gør overhovedet.jørgen lk skrev:Min gamle chef sidder på tribunen i sin grimme trøje og håber (vel) på at stillingen holder.
Gid han må komme slukøret hjem, for Bendtner laver det der hovedstødsmål i slutminutterne.
Det eneste mål i denne kamp.
Jeg er rystet.
Fy for pokker for en måde at tage mesterskabet på. Stille sig med 7 mand i eget felt og sparke væk på bedste Stoke-manér, og så oven i købet mod et hold som intet havde at spille for, og som man netop har udraderet over 2 kampe i CL! Jeg håber aldrig nogensinde jeg skal høre diverse kommentatorer beskylde Liverpool for at være kedelige, og Scum for at være guds gave til fodbolden. "Theatre of dreams"? Fan'me nej, teater kan jeg gå med til, men det er sgu en røvsyg forestilling..
Iøvirgt havde det nok ikke ændret noget som helst, men hvordan fa'en kan dommeren lægge 3 minutter til, lade Scum foretage en udskiftning i ekstra tiden som tager 45 sekunder, og så fløjte af efer 2:58!?!?!
Iøvirgt havde det nok ikke ændret noget som helst, men hvordan fa'en kan dommeren lægge 3 minutter til, lade Scum foretage en udskiftning i ekstra tiden som tager 45 sekunder, og så fløjte af efer 2:58!?!?!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
ja det er vel meget sigende at scum vinder mesterskabet efter en meget ringe og kedelig spillet kamp, det manglede bare lige at de havde trukket en et måls sejr i land til sidst.
- JudgeArdaStudge
Kedelig kamp med nogle kedelige fans. Manure er bare på alle måder utiltalende. Tak for nada arsenal. Tam, tam affære og ikke et mesterskab værdigt. Bvadr.
Endnu et sort kapitel i fodboldhistorien.
Endnu et sort kapitel i fodboldhistorien.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 16. maj, 2009 15:55, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg sad og sagde det samme til min kammerat. Desuden forstår jeg ikke hvorfor Arsenal spillerne ALTID vælger de svære bolde i stedet for at skabe noget ordenligt. Det var virkelig frustrerende at se på.aarde skrev:Hvis nu Van Persie gad forsøge sig med et indlæg, når han får et frispark i en 10 graders vinkel, i stedet for helt hovedløst bare at losse bolden mod mål, så kunne der måske have været en chance. Eller hvis Wenger lod ham spille i boksen, hvor der er så uhyggeligt meget brug for ham i stedet for at smide ham ud på kanten, hvor han ingen gavn gør overhovedet.jørgen lk skrev:Min gamle chef sidder på tribunen i sin grimme trøje og håber (vel) på at stillingen holder.
Gid han må komme slukøret hjem, for Bendtner laver det der hovedstødsmål i slutminutterne.
Det eneste mål i denne kamp.
Jeg er rystet.
Lort.
De kunne ikke dominere Wigan og heller ikke Arsenal.
Sjældent har jeg set så dårlige mestre. Måske Herfølge klarede det bedre.
Det er simpelt hen et hold vi bør give baghjul næste år.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Jeg har stadig ikke helt forstået hvorfor Wenger vil have Bendtner ud på kanten, hvor han er relativt ufarlig. Det er sgu da Walcotts plads, men i stedet smider man så ham over på den anden side.
Men det er selvfølgelig heller ikke sikkert at Wenger havde nogen planer om at tage fra Manchester med en sejr alligevel...
Men det er selvfølgelig heller ikke sikkert at Wenger havde nogen planer om at tage fra Manchester med en sejr alligevel...

Så er der sgu countryfest på Old toilet
. Sikke vilde de var, da mesterskabet blev sikret...

Vidste ikke de havde en maskot. Bare vi dog havde det på anfield...
The *** is not yellow, it's chicken
Kom nu lige ned på jorden. Manchester U skulle bruge et point i dag, og det fik de forholdsvis ubesværet.
Har vi ikke set et andet hold i rødt spille mange kampe på den måde? Har vi ikke set masser af småjublende kommentarer over ”endnu en dag på kontoret” når en kamp er kørt hjem uden at bruge for mange kræfter – især når der venter en stor opgave forude?
Tillykke til Manchester U – de har fået flest point og er derfor set over sæsonen som helhed fortjente mestre.
Har vi ikke set et andet hold i rødt spille mange kampe på den måde? Har vi ikke set masser af småjublende kommentarer over ”endnu en dag på kontoret” når en kamp er kørt hjem uden at bruge for mange kræfter – især når der venter en stor opgave forude?
Tillykke til Manchester U – de har fået flest point og er derfor set over sæsonen som helhed fortjente mestre.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Der er top kamp i Bundesligaen. Bayern er bagud 2-1 mod Hockenheim efter knap fyrretyvende minut.
Tror kampen skulle bruges som en test-kamp forud mod Barcelona.
Arsenal er vel det hold der tilnærmelsesvis spiller tættest på Barcelona pasningsmæssig - og selvom der pt. er et niveauforskel, så kan united vel være tilfredse med det defensive idag.
Men stadig er det vel trist for publikumet på hjemmebane at se holdet spille mesterskabet hjem på den måde - men det nok hurtigt glemt efter kampen - for det mesterskabet der tæller i sidste ende.....
Arsenal er vel det hold der tilnærmelsesvis spiller tættest på Barcelona pasningsmæssig - og selvom der pt. er et niveauforskel, så kan united vel være tilfredse med det defensive idag.
Men stadig er det vel trist for publikumet på hjemmebane at se holdet spille mesterskabet hjem på den måde - men det nok hurtigt glemt efter kampen - for det mesterskabet der tæller i sidste ende.....
Jep og de andre er bare dårligere. Det er sgu tuderi det der...pt. har desværre 7 point mere end os, hvad siger det om os? Så uheldige har vi heller ikke været. Tværtimod, har vi i denne sæson haft det held som et tophold skal ha og som vi har manglet i tidligere sæsoner. Jeg er faktisk lidt forundret/skuffet over at Rafa ikke har kunne bringe holdet frem til nr. 19 i denne sæson, specielt når man ser på hvor dårlig manu og chelsea har været i store dele af sæsonen. At vi kommer til at give dem baghjul næste, vil jeg se før jeg tror på det. Det betyder jo at vi skal ha det samme held (måske endda lidt mere end i denne sæson) og de samtidig skal spille ligeså forfærdelig (sammenlignet med tidligere sæsoner) som de har gjort i år.Flemming skrev:Lort.
Som Liverpool -fan kan man vel kun være utrolig skuffet efter i dag, da vi i denne sæson havde chancen men ikke formåede og ta den!!! Når man har spillet 38 kampe i sæson og men ligger på 1.pldsen efter sidste er kamp er spillet, så er det fortjent!, ligeså vel som det er fortjent at WBA rykker ned! VI har da helt klart spillet nogle meget gode kampe i år, men vi har spillet endnu flere dårlig, desværre...
Men det skal da blive spændene og se hvor meget Rafa har lært af denne sæson! Når vi spilller på egne præmisser så vi vinder som regel. Når vi laver en opstillingen som er baseret for meget på hvordan modstanderen spiller, ender det som regel med uafgjort....
/Stephan
Senest rettet af Stephan C lørdag, 16. maj, 2009 16:18, rettet i alt 1 gang.