Emmy skrev:McRae skrev:Hæske skrev:haha hvor er det klasse af AAB og score 2 min inde i overtiden.
Forkert. Det er ikke "klasse" at udligne til 2-2 mod et grimt gult bundhold. AaB har ikke vist klasse-spil siden...jaaa...siden deres internationale kampe egentlig.
Men jeg kan da godt forstå at du som sønderjyde er godt tilfreds med det. Same here.
Fint nok at AaB fik udlignet, for Horsens skal i den grad ned i 1. division. Jeg glæder mog sådan til at se Lodbergs tudefjæs når det sker.
Mht. AaB så ser vi efter min mening deres sande niveau. De er i den grad et medgangshold og er slet slet ikke det klassehold de er blevet udnævnt til efter deres flotte resultater i europæisk fodbold. De popper op en gang imellem og snupper et mesterskab, men oftest svinger spillet enormt. Rammer de en stime kan de holde den kørende længe, men ellers er det ganske ordinært. Og nærmest pinligt at de lukker helt ned her i efteråret efter at de røg ud af uefacuppen. Hamrende uprofessionelt og jeg ville være edder tosset hvis jeg var fan.
Tjah, jeg er sgu ikke enig i bedømmelsen af truppens kvalitet - ikke den aktuelle trup, for den er altså til mere og altså også et mandskab, der sagtens kan begå sig i suppens aktuelle top-4 for bortset fra FCK er de øvrige klubber deroppe ikke bedre og det beviser deres resultater henover sæsonen også. Til gengæld er jeg enig at det er topmålet af amatør-indstilling hos spillerne, og bedre bliver det ikke af at man har ansat en taktisk kujon som træner. Jeg skred fra stadion, da Horsens kom på 1-2, for jeg troede at kampen var tabt - og det havde været fortjent. Og måske var det det, der skulle have været til for at Pehrsson kunne få en enkelt-billet til Stena Express.... Det kan ikke gå for stærkt med at få en ny - OG KOMPETENT - træner til klubben. Ja, JEG er edder tosset!
Ja, manden der er kendt for at bakke trænere op i umindelige tider (jeg var vel den sidste herinde, der indså nødvendigheden af at Houllier måtte væk), jeg har simpelthen mistet al tillid, tiltro og respekt for Magnus Tagmus og han skal bare pikle hjem til Sverige hurtigst muligt og jeg sætter ikke mine ben på Aalborg Stadion igen før han er væk. Jeg gider simpelthen ikke bruge op mod 3½-4 timer inkl. transport til og fra stadion for at glo på det kujonagtige lort, han sætter spillerne til at præstere. Italiensk fodbold ville sgu være mere underholdende at glo på, og husk på hvordan jeg altid har svinet dem for fodboldens absolutte Anti-Krist med deres defensive og destruktive indstilling. Så langt er jeg pt. ude at jeg frivilligt vil se en serie-A kamp hellere end at se AaB....
Lynge Jakobsen har fået stor ros i medierne gennem de sidste par år for sin evne til at finde rigtig gode spillere, der enten er billigt til salg eller helt gratis, men ud fra de rygter, jeg i øjeblikket hører, tror jeg at han er igang med et kæmpe-selvmål. Augo er solgt, og hverken Risgaard, Olfers eller Nomvethe har i skrivende stund fået tilbudt ny kontrakt, ligesom Enevoldsen og Michael Jakobsen (omend pt. skadet) konstant sættes i forbindelse med udenlandske klubber + at Lynge faktisk har udtalt at det kan komme på tale at skifte mere end to spillere ud til sommer! Det ligner nye 5-10 forbandede år.... Jeg siger ikke noget grimt om AGF mere, for vi er efterhånden mere udsat for amatør-håndtering på ledelsesniveau end århusianerne nogensinde har været....