Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. maj, 2009 13:23

Det har godt nok ikke noget med dagens kampe at gøre, men vil ikke oprette nyt emne"bare" for at fortælle Simon Kjær er på årets hold i Italien, det er fandme godt klaret af en 20 årig dansker i hans første sæson dernede :shock:

Årets hold i Serie A ifølge Goal.com:

Julio Cesar - Douglas Maicon, Simon Kjær, Giorgio Chinellini, Paolo Maldini - Esteban Cambiasso, Felipo Melo, Thiago Motta - Zlatan Ibrahimovic, Diego Milito, Mauro Zarate.

http://www.bold.dk/nyt/Simon-Kjaer-paa-aarets-hold
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 19. maj, 2009 16:30

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

bongfong

Indlæg af bongfong » onsdag, 20. maj, 2009 20:49

shaktar vinder iaften! 2-0

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » onsdag, 20. maj, 2009 21:13

Så er der scoret i aftenens UEFA cup finale.. 1-0 til shaktar, køligt sat ind af Luiz Adriano, som lobber den over keeperen.

Sider og holder lidt øje med Shaktars højre back Darijo Srna, da jeg har en idé om at han godt kunne passe ind på vores hold. Han er også anfører, og det har Rafa jo en lille svaghed for ;)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 20. maj, 2009 22:52

Srna er god, også i aften. En højreback jeg godt kunne se i klubben, men jeg synes også rigtig godt om Arbeloa, der dog før i tiden, så vidt jeg har forstået, har bebuddet om, at han gerne vil tilbage til Spanien på et tidspunkt. Oder was?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

YNWA

Indlæg af YNWA » onsdag, 20. maj, 2009 22:55

Srna er en rigtig dygtig højre back og et fint alternativ til Arbeloa idet han er bedre offensivt. Han minder mig en del om Alves dog er hans indlæg ikke helt af samme klasse.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 20. maj, 2009 22:57

YNWA skrev:Srna er en rigtig dygtig højre back og et fint alternativ til Arbeloa idet han er bedre offensivt. Han minder mig en del om Alves dog er hans indlæg ikke helt af samme klasse.
Men han sparker fremragende især på frispark.

Brugeravatar
Balthazar
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » onsdag, 20. maj, 2009 23:02

Masche20 skrev:Srna er god, også i aften. En højreback jeg godt kunne se i klubben, men jeg synes også rigtig godt om Arbeloa, der dog før i tiden, så vidt jeg har forstået, har bebuddet om, at han gerne vil tilbage til Spanien på et tidspunkt. Oder was?
Ja, det med at Arbeloa gerne vil hjem til Spanien har været oppe at vende de sidste to somre, mener jeg at huske. Srna gør det rigtigt godt synes jeg. Han placerer sig rigtigt defensivt, og er fremragende offensivt og virker generelt som en klog spiller. Jeg har bl.a. lagt mærke til at han tager begge arme om på ryggen når han prøver at blokere et indlæg fra modstanderens kant - bare en lille sjov detalje der viser at han tænker sig om, og prøver på at undgå at lave et dumt straffespark..

Han lagde iøvrigt op til 2-1 scoringen i overtiden, hvor han viste godt overblik med et godt fladt indlæg tilbage i feltet. Jeg er imponeret!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 20. maj, 2009 23:18

Øv bøv, dårlig kamp af Werder. Men de har tydeligvis problemer uden styrmanden Diego.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 20. maj, 2009 23:27

Nando skrev:
Masche20 skrev:Srna er god, også i aften. En højreback jeg godt kunne se i klubben, men jeg synes også rigtig godt om Arbeloa, der dog før i tiden, så vidt jeg har forstået, har bebuddet om, at han gerne vil tilbage til Spanien på et tidspunkt. Oder was?
Ja, det med at Arbeloa gerne vil hjem til Spanien har været oppe at vende de sidste to somre, mener jeg at huske. Srna gør det rigtigt godt synes jeg. Han placerer sig rigtigt defensivt, og er fremragende offensivt og virker generelt som en klog spiller. Jeg har bl.a. lagt mærke til at han tager begge arme om på ryggen når han prøver at blokere et indlæg fra modstanderens kant - bare en lille sjov detalje der viser at han tænker sig om, og prøver på at undgå at lave et dumt straffespark..

Han lagde iøvrigt op til 2-1 scoringen i overtiden, hvor han viste godt overblik med et godt fladt indlæg tilbage i feltet. Jeg er imponeret!
Det har jeg faktisk også set Arbeloa gøre, men ja, det var et godt indlæg og Srna spillede en rigtig god kamp og kan nu løfte pokalen for Shakhtar.

Marky

Indlæg af Marky » torsdag, 21. maj, 2009 12:31

Srna er bedre end arbeloa, det er helt sikkert :)

McRae

Indlæg af McRae » torsdag, 21. maj, 2009 12:39

Srna og Skrtel. Det ville være kønt. Så skal vi vist have de andre spillere på sprogkursus.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » fredag, 22. maj, 2009 15:03

Det her er godt nok en noget anderledes udmelding Wigans ejer kommer med: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 70,00.html

Normalt plejer det med fri billetter ikke helt og være det der står først på listen hos klubberne.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 24. maj, 2009 16:48

Riise for en sjælden gangs skyld på måltavlen for Roma, i en kamp der forøvrigt ser ud til at ende med en 3-2 sejr til nordmandens klub. Endda en af hans specialiteter:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2587142/

Og Martin Jørgensen har kraftædemig scoret et mål for Fiorentina. Nu går verden da af lave...

McRae

Indlæg af McRae » mandag, 25. maj, 2009 11:20

Det var ellers også noget af et mål, Anelka scorede i går:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2587926/

Besvar