Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » mandag, 25. maj, 2009 17:57

Velkommen i PL til Burnley og deres danske målmand Brian Jensen - og tillykke.

For første gang i 33 år er den gamle traditionsklub tilbage i den bedste række - ikke siden dengang det hed 1. division, bøsser blev brugt til jagt og Elvis stadig levede. Men man må nok erkende at Burnley også vil være favorit til en hurtig returbillet - men det var Stoke og Hull altså osse, så måske klarer de det.

McRae

Indlæg af McRae » mandag, 25. maj, 2009 18:02

Burnley har vidstnok arbejdet med et af de mindste budgetter i Championship, så nej, umiddelbart er der ikke den store sandsynlighed for at de vil overleve i PL. Deres stadion er heller ikke ligefrem up-to-date, så det skal nok blive et stærkt hjemmebanehold.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 25. maj, 2009 22:00

Jeg har selvfølgelig lige skulle undersøge Burnleys trup og fundet ud af hvor meget PL-erfaring deres respektive spillere har:

Clark Carlisle, midterforsvarer med en enkelt sæson for Watford, i hvilken de rykkede ned. Han blev endda udlejet til Luton i foråret.

Steven Caldwell, midterforsvarer med 28 kampe for Newcastle over flere sæsoner plus én sæson med Sunderland (den fuldstændig miserable i 2005-2006, hvor de sluttede klart sidst)

Joey Gudjonsson, midtbanespiller med 11 kampe for Aston Villa og ligeledes 11 kampe for Wolves (på lån), der rykkede ned.

Brian Jensen var på kontrakt hos WBA for én sæson, men spillede ikke et minut, og de rykkede naturligvis ned.

Robert Blake, angriber med to sæsoner for Bradford og et enkelt forår hos Birmingham. Dog med skiftende succes og en nedrykning.

Stephen Jordan, full-back (venstre mener jeg) for Man City i syv år, med 51 optrædener til følge. Dog ikke alle i PL-sammenhæng.

Russell Anderson er pt på lån fra Sunderland, for hvem han har spillet én PL-kamp.

Christopher Eagles nåede seks kampe for Man Utd.

Wolverhampton har dog en endnu mindre velklingende trup:

Jody Craddock, midterforsvarer der var med sidst Wolves rykkede ud af PL.

David Jones, midtbanespiller for Derby i 2007-08 sæsonen. Alle husker antagelig hvilken figur Derby gjorde som hold.

Matt Murray, målmand der var i truppen ved sidste PL-besøg, men han spillede ikke.

Jason Shackell, midterforsvarer der rykkede ned med Norwich i 2004-2005.

Dog er Wolves i besiddelse af stjernespilleren Darren Potter, der som bekendt opnåede to førsteholdsoptrædener for verdens bedste klub.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 27. maj, 2009 16:55

Jeg har en så pokkers grim tro på, at manc 100% desværre vinder i aften :(
Jeg kan kun blive overrasket.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 27. maj, 2009 17:58

LFC Søren skrev:blah blah blah
:shhh:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. maj, 2009 19:13

LFC Søren skrev:Jeg har en så pokkers grim tro på, at manc 100% desværre vinder i aften :(
Jeg kan kun blive overrasket.
Tjah, er desværre så sikker, at jeg har smidt lidt penge på sejr til dem i ordinær spilletid. Håber dog ikke det sker, men spiller altid på hvad jeg tror, og ikke hvad jeg håber ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 27. maj, 2009 19:15

ØV! Håbede lige på Simpsons også skal man se på CL optakt!

Peter brilliere allerede efter små 14 min med kommentaren: "Også over til Dk´s største eksperter. Det er en påstand men mon ikke jeg har ret?" (Citeret frit fra hukommelsen)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 27. maj, 2009 20:10

Lagde i mærke til ham den chubby båtnak, der stod sammen med en Barca fan og blev interviewet? Han er et glimrende bevis på, at Manure fans er mere interesseret i, hvordan det går Liverpool end, hvordan det går Manure.
Fandme sørgeligt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 27. maj, 2009 20:16

Tænkte lige præcis det samme.
Kan godt forstå han vil være mega glad, ville jeg godt nok også være uden tvivl.
Men hvorfor få den kommentar med omkring os? Det viser igen igen bare, hvor meget focus de har på os når de vinder, eller er tæt på det.

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » onsdag, 27. maj, 2009 20:50

Sådan er det bare. Lillebror vil have storebrors opmærksomhed. ;)

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 27. maj, 2009 20:53

Det er da utroligt, at scum fans gider at synge om os, når de nu er nede i Rom.....
YNWA

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » onsdag, 27. maj, 2009 20:54

BARCA!!!

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 27. maj, 2009 20:54

1-0 til BARCA!!!!!
YNWA

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 27. maj, 2009 20:56

Godt for kampen

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 27. maj, 2009 21:32

Hæske skrev:Peter brilliere allerede efter små 14 min med kommentaren: "Også over til Dk´s største eksperter. Det er en påstand men mon ikke jeg har ret?" (Citeret frit fra hukommelsen)
Vi er 849 brugere her på forum. Jeg vil tillade mig at kalde samtlige af dem for større eksperter end Dum, Dummere og Dummest.

Barca har med det hurtige mål bragt sig i en drømmeposition. Nu behøver de i princippet ikke skabe noget, men skal bare sørge for at holde bolden på egne fødder så lang tid ad gangen, som det er muligt - og endnu vigtigere skal den holdes på scums banehalvdel så den er så langt fra deres eget rystende reserveforsvar som det kan lade sig gøre.
Ovenstående er de nok det bedste hold til i hele verden, hvilket de på fornemt vis har demonstreret i resten af halvlegen, så det ser rigtig godt ud. Jeg tror de tager den.

Besvar