Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 27. maj, 2009 22:37

mig_der skrev:Billede Billede
Cute! Med den grumsede røde trøje og blå vest kunne han næsten gå for at være Barca-fan.

Brugeravatar
hvepse
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Indlæg af hvepse » onsdag, 27. maj, 2009 22:38

manure havde ikke en chance! Barca stod for alt spillet, alle chancerne + manure skulle have haft vist den forkerte ronaldo ud (imo, kunne han have fået gult yderligere to gange) samt scholes skulle have haft rødt. Det er sgu en god aften!
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 27. maj, 2009 22:39

Tak Barca, af hjertet tak.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 27. maj, 2009 22:40

hvepse skrev:manure havde ikke en chance! Barca stod for alt spillet, alle chancerne + manure skulle have haft vist den forkerte ronaldo ud (imo, kunne han have fået gult yderligere to gange) samt scholes skulle have haft rødt. Det er sgu en god aften!
Det er efterhånden lang tid siden, at jeg har set en kamp, hvor klasseforskellen har været så åbenlys. Scum havde ikke én chance mod Barca.

Hvor er Barca dog bare et dejligt fodboldhold! De spiller som en drøm, en fryd for øjet.
YNWA

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » onsdag, 27. maj, 2009 22:41

PIMLIG præstation af man u... de har ikke spillet anderledes hele vejen gennem sæsonen men når de møder bedre hold bliver de straffet som vi gjorde det to gange og nu barca.... og hvor er ronaldo bare ikke verdens bedste fordboldspiller men verdens mest arrogante sammen med mr. alex...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 27. maj, 2009 22:43

Fodbolden sejrede i aften! Tillykke til FC Barcelona, de fortjener virkelig den succes de har opnået. Jeg sagde inden kampen, at Xavi og Iniesta var nøglen til succes. De to skuffede slet ikke og fortjent kunne Barca hæve pokalen med de store øre. Et knæfald skal lyde til Guardiola, den mand er simpelthen et geni. En taktikker uden lige, der tog røven på den gamle whiskey drikkende røv.../ræv...nej, undskyld, rØv! :clap:

Endnu engang stort og fortjent tillykke til F.C. Barcelona :flag9:
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 27. maj, 2009 22:47, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. maj, 2009 22:43

Synes disse smiley´s er fine, på en dag som idag.: :dance: :clap: :headbang:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. maj, 2009 22:46

Så findes der altså en fodboldgud. :D
En sjældent set overlegen sejr i en CL finale. Iniesta er pt. en af de bedste fodboldspillere jeg nogensinde har set. Han er fuldstændig fabelagtig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 27. maj, 2009 22:47

Emmy skrev:Så findes der altså en fodboldgud. :D
En sjældent set overlegen sejr i en CL finale. Iniesta er pt. en af de bedste fodboldspillere jeg nogensinde har set. Han er fuldstændig fabelagtig.
Som jeg har været inde på så mange gange de sidste 3 sæsoner.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » onsdag, 27. maj, 2009 22:49

Barca spiller fantastisk i aften, helt fantastisk!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 27. maj, 2009 22:50

Masche20 skrev:Fodbolden sejrede i aften! Tillykke til FC Barcelona, de fortjener virkelig den succes de har opnået. Jeg sagde inden kampen, at Xavi og Iniesta var nøglen til succes. De to skuffede slet ikke og fortjent kunne Barca hæve pokalen med de store øre. Et knæfald skal lyde til Guardiola, den mand er simpelthen et geni. En taktikker uden lige, der tog røven på den gamle whiskey drikkende røv.../ræv...nej, undskyld, rØv! :clap:

Hvordan lyder et knæfald? ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 27. maj, 2009 22:51

Hekkem skrev:
Men en overset perle. Med EM og CL i bagagen, må han da kandidere til årets fodboldspiller. Iniesta og Xavi..savl..Kom til Liverpool...*savl*.

Mhh...Xavi. Billede
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 27. maj, 2009 22:52

aarde skrev:
Masche20 skrev:Fodbolden sejrede i aften! Tillykke til FC Barcelona, de fortjener virkelig den succes de har opnået. Jeg sagde inden kampen, at Xavi og Iniesta var nøglen til succes. De to skuffede slet ikke og fortjent kunne Barca hæve pokalen med de store øre. Et knæfald skal lyde til Guardiola, den mand er simpelthen et geni. En taktikker uden lige, der tog røven på den gamle whiskey drikkende røv.../ræv...nej, undskyld, rØv! :clap:

Hvordan lyder et knæfald? ;)
Som en ordenlig tungeslasker. Beundrer ham virkelig.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. maj, 2009 22:55

Hekkem skrev:
Det er bestemt heller ikke først nu det går op for mig. Han bliver bare ved med at imponere og bygge på sit spil.
"We're not racist, we only hate the mancs"

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 27. maj, 2009 22:56

Barca var i aften garant for 90 minutters fodboldkunst på et niveau hvor ManU ikke kunne være med. Nu har de vist at de ikke kun kan spille flot, men også slå betonholdene fra det kolde England. Jeg fortryder at jeg holdt med Chelsea i semifinalen.

Besvar