Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- JudgeArdaStudge
Re: Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Statsejede klubber er den rene gift. De har intet andet til formål end at sportsvaske deres renommé, om det så skal kræve, at de hiver al i retten, hvad kan hives i retten. Samtidig er Guardiola ude og begræde det hårde kampprogram og at det resulterer i skader. Manden har ordret påstået, at med en 40-mand trup ville klubberne kunne begå sig, men omvendt også gå konkurs finansielt. Det er så man kun kan himmelvende ens øjne, når man hører den dopede buffoon tale om om, han er "en af os" overfor de andre klubber.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er sørgeligt, at det overhovedet er nødvendigt med så omfattende og kompliceret et regelsæt om APT mv.
Men PL ligger ganske rigtigt, som de har redt. Når man tillader diktaturstater at købe klubber og deltage i ligaen.
Specielt, at man tillader Saudi at købe Newcastle efter erfaringerne med Man C. Det er jo tudetosset. Men pengene bestemmer.
Men PL ligger ganske rigtigt, som de har redt. Når man tillader diktaturstater at købe klubber og deltage i ligaen.
Specielt, at man tillader Saudi at købe Newcastle efter erfaringerne med Man C. Det er jo tudetosset. Men pengene bestemmer.
Fordi det på papiret ikke er staten men PIF som ejer Newcastle. PIF er så ejet af kongen eller hvad han er, men deres argument er altid, at de to ting er særskilt.AJJ skrev:Det er sørgeligt, at det overhovedet er nødvendigt med så omfattende og kompliceret et regelsæt om APT mv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
PIF = "Peoples" Investment FondFowler89 skrev: ↑mandag, 17. feb, 2025 14:51Fordi det på papiret ikke er staten men PIF som ejer Newcastle. PIF er så ejet af kongen eller hvad han er, men deres argument er altid, at de to ting er særskilt.AJJ skrev:Det er sørgeligt, at det overhovedet er nødvendigt med så omfattende og kompliceret et regelsæt om APT mv.
De forstår sgu ironi, saudierne!
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Jeg kan ikke rigtig skrive dette i tråden: "Vore nærmeste konkurrenter", for det handler om Manchester FU.
De har fået endnu et problem på halsen:

Casemiro vil åbenbart gerne "sidde" kontraktperioden ud....
Til den hyre kan man sådan set godt forstå ham:

Jeg ku' også godt blive "afhængig" af en brutto-ugeløn på ca. 2,6 mill. DKK

Jeg ku' også godt blive "afhængig" af en brutto-ugeløn på ca. 2,6 mill. DKK

Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Ja de har skudt sig selv i foden med de høje lønninger Rashford og Bighead har også høje lønningerCynwal skrev: ↑tirsdag, 18. feb, 2025 11:04Jeg kan ikke rigtig skrive dette i tråden: "Vore nærmeste konkurrenter", for det handler om Manchester FU.
Jeg ku' også godt blive "afhængig" af en brutto-ugeløn på ca. 2,6 mill. DKK![]()
YNWA
Js og de lønninger vil ingen andre klubber betale 
Det er en sølle forfatning de er i.
Forleden mod Totterne var det virkelig sølle at se deres ansigtsudtryk.
Og så har Dorgu valgt dem… eftersigende pga af pengene.
Jeg får sgu ikke ondt af ham eller Højlund.

Det er en sølle forfatning de er i.
Forleden mod Totterne var det virkelig sølle at se deres ansigtsudtryk.
Og så har Dorgu valgt dem… eftersigende pga af pengene.
Jeg får sgu ikke ondt af ham eller Højlund.
- Cynwal
Milan foran 1-0 i Milano, så langt så godt i forhold til deres planer, men nu er de 10 mod 11 Feyenord spillere, p.gr.a. af et tåbeligt gult nr. 2 til Hernandez for at prøve at filme sig til et straffespark.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Så sidder Slot nok og jubler foran TV-skærmen. Feyenord har udlignet til 1-1, så lige nu er Milan ude!
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Milan ude - Feyenord videre 

Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
11 mod 10 hjælper også! De var fuldstændig spillet i bund indtil Milans røde kort.
Vi SMADRER det PIShold !
Ved ikke om det er "click bait", men vi ser flere og flere om klubber i kæmpegæld.
Aston Villa og Scum lige pt og Shitty sagen trækker i langdrag.
Everton har også problemer.....Chelsea har også været nævnt.
Kan det være stilhed før stormen ? Jeg håber det næsten. Der må vel være en øvre grænse for galskaben med lønninger og transfersummer, tænker jeg ?
Det kan vel ikke blive ved ? Det virker jo særdeles oppustet og som helt almindelig fodboldtilskuer, har jeg svært ved at forstå at det store regnestykke kan gå op.....
Både i medier og blandt fans er der en helt vanvittig "løs" tilgang til penge.... "700 mio" det er pebernødder! Det er som om vi spiller Fifa manager eller Matador med legetøjspenge......
Et problem er måske, at hvem er interesseret i at lønninger/transfersummer stagnere/falder udover mig selv og nok også rigtig mange andre fodboldfans, som også har svart ved at forstå mellemregningerne. Men vi bestemmer jo ingenting.....
Igen muligvis click bait, men jeg læste et rygte om at vi var interesseret i "Baleba" fra Brighton, men at Brighton kræver en milliard
HVad mon der ville ske, hvis man indførte en regel om at transferbeløbet skulle falde på én gang.... Ved godt det er utopi
Aston Villa og Scum lige pt og Shitty sagen trækker i langdrag.
Everton har også problemer.....Chelsea har også været nævnt.
Kan det være stilhed før stormen ? Jeg håber det næsten. Der må vel være en øvre grænse for galskaben med lønninger og transfersummer, tænker jeg ?
Det kan vel ikke blive ved ? Det virker jo særdeles oppustet og som helt almindelig fodboldtilskuer, har jeg svært ved at forstå at det store regnestykke kan gå op.....
Både i medier og blandt fans er der en helt vanvittig "løs" tilgang til penge.... "700 mio" det er pebernødder! Det er som om vi spiller Fifa manager eller Matador med legetøjspenge......
Et problem er måske, at hvem er interesseret i at lønninger/transfersummer stagnere/falder udover mig selv og nok også rigtig mange andre fodboldfans, som også har svart ved at forstå mellemregningerne. Men vi bestemmer jo ingenting.....
Igen muligvis click bait, men jeg læste et rygte om at vi var interesseret i "Baleba" fra Brighton, men at Brighton kræver en milliard

HVad mon der ville ske, hvis man indførte en regel om at transferbeløbet skulle falde på én gang.... Ved godt det er utopi

Jeg ville elske hvis der var hold i rygterne om at TudePep snart smutter fra Shitty.
Ja det er rigtig flot Pep, at du har formået at vinde trofæer med verdens anden største pengepung.
Måske har Nyborg henvendt sig ? De har endnu flere penge, så smut du hellere derhen.....Eller kan du jo tage til PSG, der vil du også være sikret trofæer. Det vil faktisk glæde mig, hvis du gjorde.... eller bare forlad Premier League tak....CRY ON BABY.
Er jeg lidt bitter?
Jeg kan sgu ikke holde ham ud og hans evindelige små spytklatter, han leger med konstant i kæften!... Ham og NCF vækker min indre djævel og det værst mulige jeg kan byde på HAHA
Ja det er rigtig flot Pep, at du har formået at vinde trofæer med verdens anden største pengepung.
Måske har Nyborg henvendt sig ? De har endnu flere penge, så smut du hellere derhen.....Eller kan du jo tage til PSG, der vil du også være sikret trofæer. Det vil faktisk glæde mig, hvis du gjorde.... eller bare forlad Premier League tak....CRY ON BABY.
Er jeg lidt bitter?

Jeg kan sgu ikke holde ham ud og hans evindelige små spytklatter, han leger med konstant i kæften!... Ham og NCF vækker min indre djævel og det værst mulige jeg kan byde på HAHA