Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 09. sep, 2009 00:21

[quote="AJ"][/quote]
AJ - My Man - det er altid en fornøjelse at møde meningsfæller! ...og endnu mere rart at møde "folks" med meninger og holdninger til tidens debat.

Jeg står 100% bag udtalelsen om, at cykelsporten er velsignet med den hårdeste dopingkontrol af alle!

Nogle vil måske trække vejret roligt, men de psykiologiske og andre måleresultater der efterhånden bliver tilgængelige over tid - sammenkædet med muligheden for (tidsmæssigt) bagudrækkende test's bør give os en bedre mulighed for at dømme verdens øjeblikkeligst bedste atleter. Her er cykelsporten langt foran. Er eksempelvis Usain Bolt bange for, om der om 1 år opstår mulighed for at teste ham, for det "tilsætningsstof" der gør, at han sprinter som ind i H.......

Jeg har ikke belæg for at sige, at Usain Bolt er "dopet" frem. Blot vil jeg sige, at sammenligner man tiderne siden år 1900 for verdensrekorderne, sker der nogle mystiske spring, der som regel har været tegn på udefrakommennende påvirkninger...... og den sidste udvikling ser satme mystisk ud!!

Cykelryttere er på ingen måde helgener! - tværtimod har de nok desværre i mange tilfælde været foregangsmænd for blandingen af den rigtige doping-cocktail.

.... men jeg kunne også godt ønske mig, at den forudindfattede holdningsprægede heksejagt på vore dages cykelryttere stopper, og at vi alle fokuserer den samme naturlige skepsis overfor fremragende fysiske præstationer på alle andre sportsgrene - OG TRO MIG! DER ER RIGELIGT AT TAGE FAT I!!!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. sep, 2009 08:23

AJ skrev:Cynwall :clap: :clap: :clap:
Og reglerne i fodbold er mystiske. Manchester Citys Cristian Negouai fik en bøde på 2.500 (om det var kroner eller pund er ligegyldigt) for nøjagtig samme forseelse som Ferdinands. Han undskyldte sig med at han sad fast i trafikken.
Netop den jeg henviser til tidligere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. sep, 2009 08:27

Cynwal skrev: Af en eller anden grund er der fri klapjagt på cykelryttere, og generaliserende udtalelser som:" De er dopede hele bundtet" er der alt for få der siger imod.

Sandheden er, cykelsporten er den suverænt mest kontrollerede sportsgren, og den eneste, hvor der tages prøver til senere test, og der idømmes karantæne på basis af en gammel test, såfremt nyudviklede laboratorietests kan afsløre disse.

Eksempelvis var cykelsporten mig bekendt også de første (og stadig eneste?) der har taget Cera epo med på listen over forbudte stoffer.

Blev cykelsportens metodik for dopingprøve-udtagelse hvad angår antal prøver og hvornår de tages taget i anvendelse i andre sportsgrene, samtidig med at listen over forbudte stoffer i cykelsporten også blev anvendt, er jeg ikke i tvivl om, at doping-skelletterne ville rasle ud af skabene i hobetal - også i fodboldsporten, og også i andre klubber end Torinos Gamle Dames spillende Farmacia.

Og hvor tit tages der egentlig blodprøver fodboldspillere eller andre atleter? Hovedparten er vel stadig kun urin-test? Jeg mener også, at cykelsporten er den eneste idrætsgren med krav til en udøvers hæmatokrit værdi og jævnlig overvågning af samme for at afsløre unaturlige udsving?
Der er ikke herfra den store uenighed at spore i dine antagelser. Det var skam ikke for at gøre cykling som 'syndebuk' for doping, men blot for at sammenligne dommene.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 09. sep, 2009 20:09

Færøerne - Litava 2-1
YNWA

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 12. sep, 2009 16:26

Man har også spillet lidt fodbold Downunder. Ca. fra 04:25 - finder vi en tidligere Liverpool-spiller klaske lidt til en bold.
Umiddelbart efter scoringen ses en del jublende fans i røde trøjer. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror, at jeg kan genkende disse trøjer.

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3403939/
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » lørdag, 12. sep, 2009 18:00

Så score Chelsea :roll: '94 minut.

Men Spurs score imod ManU i det 54 sekund :) Defoe.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 12. sep, 2009 18:53

Tipsbladets optakt til Spurs-kampen:

Det er et hjemmehold i fremragende form, der tager imod Manchester United i lørdagens sene Premier Leaguekamp. Højtflyvende Tottenham har fyldt pointkontoen helt op efter maksimumgevinst i fire kampe, og Harry Redknapps transformerede mandskab står nu overfor sæsonens største prøve, når de røde djævle gæster White Hart Lane.

Lorteblad......
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » lørdag, 12. sep, 2009 19:49

CHOK! Scholes har fået rødt! DET SKER IKKE TIT VAR?! (Sarkasme er brugt)

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 12. sep, 2009 20:08

Ulækkert - Istedet for at Vidic berettiget skulle være blevet smidt ud så scorer de i den anden ende...
Billede

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 12. sep, 2009 20:56

Det siger lidt om Real Madrids bredde, at de starter med Van Nistelrooy, Raul og Cronaldo på bænken, og stadigvæk fører de 1-0 over Espanyol. Fremragende opspil i øvrigt, som Alonso selvfølgelig var en vigtig del af ;)

Kriller

Indlæg af Kriller » lørdag, 12. sep, 2009 23:03

OMFG!!

Hvor klam har man egentlig lov til at være? Tjek lige Adebayours reaktion over sit mål:
http://footylounge.com/films/adebayor/m ... f0888.html

Den mand chokerer en gang på gang på gang.. Hold op hvor er jeg glad for vi ikke har sådan en type på holdet.

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 12. sep, 2009 23:31

Èn ting er at han fejrer scoringen lige foran Arsenals fans. Noget andet er at han gerne løber helt ned i den anden ende af banen, bare for at gøre det. Men det overrasker mig ikke det store, at Adebayor opfører sig på den måde (eller "Ab'debayer" som de siger på TV2 News).

Kan huske da Robbie Keane scorede mod os i sidste sæson, foran The Kop. Han fortrak ikke en mine, men vendte bare om og luntede tilbage. DET er så til gengæld en måde at vise respekt på.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » søndag, 13. sep, 2009 03:49

McRae skrev:Èn ting er at han fejrer scoringen lige foran Arsenals fans. Noget andet er at han gerne løber helt ned i den anden ende af banen, bare for at gøre det. Men det overrasker mig ikke det store, at Adebayor opfører sig på den måde (eller "Ab'debayer" som de siger på TV2 News).

Kan huske da Robbie Keane scorede mod os i sidste sæson, foran The Kop. Han fortrak ikke en mine, men vendte bare om og luntede tilbage. DET er så til gengæld en måde at vise respekt på.
Keane jubler aldrig, når han scorer mod et af hans tidligere hold (dem er der trods alt nogle stykker af). Ifølge en spurs ven har Keane udtalt, at han ikke vil juble over et mål scoret mod en tidligere klub af hensyn til den tidligere klubs fans - det er meget sympatisk

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 13. sep, 2009 09:48

Adebayor = Sympatisk fætter

Se selv - http://www.youtube.com/watch?v=-c4A5UxzrCg

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 13. sep, 2009 10:18

Når man ser disse usympatiske handlinger fra Adebayor, så får det virkelig ens blod til at koge. På bare en sæson, er city
gået fra, at være et ok hold til, at være et hade hold, næsten på linie med chelsea. Jeg er faktisk ikke i tvivl om, at inden sæsonen er ovre, så er city på linie med chelsea.

Hvis man har været på ferie i udlandet, hvor der også har været "nyrige" russere, så kan man genkende noget af den opførsel, som man begynder så småt begynder, at kunne se hos city. mark hughes som i starten var en "ydmyg" person, er også begyndt at buldre mere i pressen.

En spiller som tevez (selvom det luner en smule), har også været ude med riven efter ferguson. Nu må jeg heller stoppe, inden jeg bliver alt for ophidset.

Ps. Det er dog fint, at hadet bliver i samme by.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar