Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Kom nu Aston Villa, bare et enkelt mål, så kuponen går hjem!!!!!!!! 

Så er Roma kommet igang i Serie A. Et lille beskedent mål i det 89. minut - til 2-1 til Roma.
Guess who?
Guess who?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Riise???jørgen lk skrev:Så er Roma kommet igang i Serie A. Et lille beskedent mål i det 89. minut - til 2-1 til Roma.
Guess who?
YNWA
Ja, han kan noget med de frispark. Ikke noget med at skrue bolden eller lave andre sjove tricks. Det er lige på og hårdt (MEGET hårdt), som vi så tit har set det fra ham, og det lykkes ham overraskende ofte at score ved hjælp af den metode.
Vi spillede ringe, og det var svært skuffende at se efter sæsonstarten. At to af de spillere, jeg så overhovedet ikke ville se score (Adebayor og Bellamy), står for tre af de fire mål gør bare ondt værre. Heldigvis havde jeg fået hældt så meget Guinness indenbords, at det ikke gjorde alt for ondt.
Jeg håber virkelig på, at Adebayor spiller, når de kommer på besøg til returkampen.
KJ
Jeg håber virkelig på, at Adebayor spiller, når de kommer på besøg til returkampen.
KJ
Det håber jeg ikke. Da har han forhåbentlig stadig karantæne.Claus KJ skrev:Vi spillede ringe, og det var svært skuffende at se efter sæsonstarten. At to af de spillere, jeg så overhovedet ikke ville se score (Adebayor og Bellamy), står for tre af de fire mål gør bare ondt værre. Heldigvis havde jeg fået hældt så meget Guinness indenbords, at det ikke gjorde alt for ondt.
KJ
- JudgeArdaStudge
Ja, magen til dumt svin skal man lede længe efter. Hvad er grunden til, at han håner gunners fans ved sin scoring og hvorfor stempler han Van Persie?
Kender ikke situationen inden han skred, men skyldes det virkelig arsenals manglende vilje til at give ham mere i løn?
Pinligt at det hele skal handle om penge. Der er sgu mange, der kunne lære noget af Torres, Gerrard og Carra. Ægte klubfølelser er desværre ved at være en mangelvare i dagens fodbold.
Kender ikke situationen inden han skred, men skyldes det virkelig arsenals manglende vilje til at give ham mere i løn?
Pinligt at det hele skal handle om penge. Der er sgu mange, der kunne lære noget af Torres, Gerrard og Carra. Ægte klubfølelser er desværre ved at være en mangelvare i dagens fodbold.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Efter han i hans anden sæson for klubben scorede 30 mål, begyndte han i sommerpausen at komme med udtalelser om, at Milan ville have ham, og han fik vist også nævnt Barcelona, hvilket han var glad for, så han kunne komme til en virkelig storklub, selvom han da selvfølgelig havde været glad for at være i Arsenal. Det skifte skete så ikke. Senere fik han mere eller mindre vrælet sig til en ny kontrakt, der vist skulle være på cirka £110.000 per uge, hvorefter han brugte resten af sæsonen på ikke at gøre den store indsats på banen og generelt lignede en mand, der ville væk fra klubben. Samtidig gik der vedholdende rygter om, at han skabte problemer internt i truppen med hans opførsel. Underligt nok så tog fansene ikke den udvikling alt for pænt, og stille og roligt blev fraværet af hyldestsangene afløst af mindre flatterende tilråb.Masche20 skrev:Kender ikke situationen inden han skred, men skyldes det virkelig arsenals manglende vilje til at give ham mere i løn?
Men jeg kan da godt se, at det er os Gooners, der er nogle utaknemmelige skarn, når vi ikke værdsætte så fantastisk en spiller, stakkels misforståede Adebayor.
KJ
Det sq lidt sørgeligt at se Alonso og Arbeloa spille sammen med Ronaldo.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Tænkte præcis det samme. Har ondt af dem
-
- Bestyrelsesmedlem
Så er der kommet to sager fra FA mod Adebayor fra kampen mod Arsenal.
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 68,00.html
Hvis den med voldelig adfær imod Van Persie går igennem får han 3 spilledags karantæne og han vil misse derby kampen imod manu i weekenden.
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 68,00.html
Hvis den med voldelig adfær imod Van Persie går igennem får han 3 spilledags karantæne og han vil misse derby kampen imod manu i weekenden.
Så har Xabi skadet sig selv med en hård tackling.
-
- Bestyrelsesmedlem
Og Zürich har scoret 2 kasser på 2 min. 2-3.
Nu hvor jeg tænker over det, så er Champions League egentlig utrolig lidt ophidsende, i hvert fald i de indledende puljekampe. Den eneste kamp der kan blive noget ved, er vel Inter-Barcelona.
Under alle omstændigheder interessant at Real næsten kunne være taget fra Zürich med kun et point, havde det ikke været for en røvelendig målmand, der dropper fælt på to frispark af Ronaldo.
Under alle omstændigheder interessant at Real næsten kunne være taget fra Zürich med kun et point, havde det ikke været for en røvelendig målmand, der dropper fælt på to frispark af Ronaldo.