Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » søndag, 20. sep, 2009 10:43

RobertS skrev:Simpelthen drømmefodbold Barcelona leverer i øjeblikket mod Athletic Madrid! Og de har enda ikke fundet det bedste spil frem endnu :shock:
Det er en sandhed med modifikationer. Generelt set fungerede det godt offensivt, men sjældent har jeg set en defensiv, der er så forskrækkelig. Barca forærede Atletico to mål, men burde være straffet blevet straffet endnu flere gange for ringe forsvarsspil - faktisk havde Atletico mange muligheder for at score...

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » søndag, 20. sep, 2009 12:58

Boye skrev:
RobertS skrev:Simpelthen drømmefodbold Barcelona leverer i øjeblikket mod Athletic Madrid! Og de har enda ikke fundet det bedste spil frem endnu :shock:
Det er en sandhed med modifikationer. Generelt set fungerede det godt offensivt, men sjældent har jeg set en defensiv, der er så forskrækkelig. Barca forærede Atletico to mål, men burde være straffet blevet straffet endnu flere gange for ringe forsvarsspil - faktisk havde Atletico mange muligheder for at score...
Du så ikke LFC spille i går?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Boye

Indlæg af Boye » søndag, 20. sep, 2009 14:42

mig_der skrev:
Boye skrev:
Du så ikke LFC spille i går?
Jo

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » søndag, 20. sep, 2009 14:51

Sådan Barry!! :D 1-1. Mange tak.

Boye

Indlæg af Boye » søndag, 20. sep, 2009 14:52

ChinGanMew skrev:Sådan Barry!! :D 1-1. Mange tak.
Har du et stream? :) ville gerne se kampen, men kan ikke finde et, der virker.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » søndag, 20. sep, 2009 14:55

Ben Foster brillierer på træfortet....
YNWA

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » søndag, 20. sep, 2009 14:56

Boye skrev:
ChinGanMew skrev:Sådan Barry!! :D 1-1. Mange tak.
Har du et stream? :) ville gerne se kampen, men kan ikke finde et, der virker.
Ved mig virker det faktisk helt udemærket:
http://livefooty.doctor-serv.com/sun20. ... nCity.html
- Skal lige bemærkes, jeg bruger kanal eXtra2.

Boye

Indlæg af Boye » søndag, 20. sep, 2009 15:24

City har siddet på spillet i et godt stykke tid nu :o. Tevez havde en kæmpe afbrænder på stolpen! Dem der siger, at City ikke skal betragtes som en trussel i år bør vist revurdere situationen. De har maksimum point og er i skrivende stund det dominerende hold på Old Trafford. 1-1 ved pausen.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » søndag, 20. sep, 2009 15:29

Boye skrev:City har siddet på spillet i et godt stykke tid nu :o. Tevez havde en kæmpe afbrænder på stolpen! Dem der siger, at City ikke skal betragtes som en trussel i år bør vist revurdere situationen. De har maksimum point og er i skrivende stund det dominerende hold på Old Trafford. 1-1 ved pausen.
Og med denne stillig ryger Liverpool ned på 4. pladsen - det er OK.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Boye

Indlæg af Boye » søndag, 20. sep, 2009 15:31

jørgen lk skrev:
Boye skrev:City har siddet på spillet i et godt stykke tid nu :o. Tevez havde en kæmpe afbrænder på stolpen! Dem der siger, at City ikke skal betragtes som en trussel i år bør vist revurdere situationen. De har maksimum point og er i skrivende stund det dominerende hold på Old Trafford. 1-1 ved pausen.
Og med denne stillig ryger Liverpool ned på 4. pladsen - det er OK.
enig ;) håber dog stadig på en city sejr..
Senest rettet af Boye søndag, 20. sep, 2009 15:38, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 20. sep, 2009 15:32

city dominerer fulddstændigt scum. I den grad. Jeg frygter lidt, når vi skal spille mod dem. De er skræmmende gode.

SaintAnker

Indlæg af SaintAnker » søndag, 20. sep, 2009 15:42

Er sgu glad for Reina ikke er som ham Foster. Han er jo så usikker - jeg ville være bange hver gang han skulle lave noget :p

Boye

Indlæg af Boye » søndag, 20. sep, 2009 15:43

Så står den desværre 2-1 ved fletcher

EDIT: 2-2 ved en gammel kending :D vanvittigt mål
Senest rettet af Boye søndag, 20. sep, 2009 15:47, rettet i alt 1 gang.

SaintAnker

Indlæg af SaintAnker » søndag, 20. sep, 2009 15:46

Fandme flot mål af Bellamy. Og shit ham Foster er da for ringe :p

Johlle

Indlæg af Johlle » søndag, 20. sep, 2009 15:47

Hold da kæft en kasse af Bellamy! Jeg sidder altså tit og ærger mig over, at vi lod ham gå. For han gør det godt nok rigtig flot i øjeblikket. Og endda som kant.

Besvar