Det er en sandhed med modifikationer. Generelt set fungerede det godt offensivt, men sjældent har jeg set en defensiv, der er så forskrækkelig. Barca forærede Atletico to mål, men burde være straffet blevet straffet endnu flere gange for ringe forsvarsspil - faktisk havde Atletico mange muligheder for at score...RobertS skrev:Simpelthen drømmefodbold Barcelona leverer i øjeblikket mod Athletic Madrid! Og de har enda ikke fundet det bedste spil frem endnu
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Du så ikke LFC spille i går?Boye skrev:Det er en sandhed med modifikationer. Generelt set fungerede det godt offensivt, men sjældent har jeg set en defensiv, der er så forskrækkelig. Barca forærede Atletico to mål, men burde være straffet blevet straffet endnu flere gange for ringe forsvarsspil - faktisk havde Atletico mange muligheder for at score...RobertS skrev:Simpelthen drømmefodbold Barcelona leverer i øjeblikket mod Athletic Madrid! Og de har enda ikke fundet det bedste spil frem endnu
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Jomig_der skrev:Du så ikke LFC spille i går?Boye skrev:Det er en sandhed med modifikationer. Generelt set fungerede det godt offensivt, men sjældent har jeg set en defensiv, der er så forskrækkelig. Barca forærede Atletico to mål, men burde være straffet blevet straffet endnu flere gange for ringe forsvarsspil - faktisk havde Atletico mange muligheder for at score...RobertS skrev:Simpelthen drømmefodbold Barcelona leverer i øjeblikket mod Athletic Madrid! Og de har enda ikke fundet det bedste spil frem endnu
Har du et stream?ChinGanMew skrev:Sådan Barry!!1-1. Mange tak.

Ved mig virker det faktisk helt udemærket:Boye skrev:Har du et stream?ChinGanMew skrev:Sådan Barry!!1-1. Mange tak.
ville gerne se kampen, men kan ikke finde et, der virker.
http://livefooty.doctor-serv.com/sun20. ... nCity.html
- Skal lige bemærkes, jeg bruger kanal eXtra2.
City har siddet på spillet i et godt stykke tid nu
. Tevez havde en kæmpe afbrænder på stolpen! Dem der siger, at City ikke skal betragtes som en trussel i år bør vist revurdere situationen. De har maksimum point og er i skrivende stund det dominerende hold på Old Trafford. 1-1 ved pausen.

Og med denne stillig ryger Liverpool ned på 4. pladsen - det er OK.Boye skrev:City har siddet på spillet i et godt stykke tid nu. Tevez havde en kæmpe afbrænder på stolpen! Dem der siger, at City ikke skal betragtes som en trussel i år bør vist revurdere situationen. De har maksimum point og er i skrivende stund det dominerende hold på Old Trafford. 1-1 ved pausen.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
enigjørgen lk skrev:Og med denne stillig ryger Liverpool ned på 4. pladsen - det er OK.Boye skrev:City har siddet på spillet i et godt stykke tid nu. Tevez havde en kæmpe afbrænder på stolpen! Dem der siger, at City ikke skal betragtes som en trussel i år bør vist revurdere situationen. De har maksimum point og er i skrivende stund det dominerende hold på Old Trafford. 1-1 ved pausen.

Senest rettet af Boye søndag, 20. sep, 2009 15:38, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
city dominerer fulddstændigt scum. I den grad. Jeg frygter lidt, når vi skal spille mod dem. De er skræmmende gode.Boye skrev:City har siddet på spillet i et godt stykke tid nu. Tevez havde en kæmpe afbrænder på stolpen! Dem der siger, at City ikke skal betragtes som en trussel i år bør vist revurdere situationen. De har maksimum point og er i skrivende stund det dominerende hold på Old Trafford. 1-1 ved pausen.
Er sgu glad for Reina ikke er som ham Foster. Han er jo så usikker - jeg ville være bange hver gang han skulle lave noget :p
Så står den desværre 2-1 ved fletcher
EDIT: 2-2 ved en gammel kending
vanvittigt mål
EDIT: 2-2 ved en gammel kending

Senest rettet af Boye søndag, 20. sep, 2009 15:47, rettet i alt 1 gang.
Hold da kæft en kasse af Bellamy! Jeg sidder altså tit og ærger mig over, at vi lod ham gå. For han gør det godt nok rigtig flot i øjeblikket. Og endda som kant.