Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mig_der » onsdag, 29. feb, 2012 18:46

Arda skrev:To teorier:
Et: Gerrard starter måske ikke inde i aften, hvis han overhovedet spiller.
To: Stuart Pearce er en klaphat. Alright, ikke så meget en teori, men mere et fact.

På baggrund af disse teorier, er valget ikke så mærkeligt, hvis man spørger mig. Der er længe til EM, så til den tid kan Stevie godt stå med anførerbindet.
Måske han har set på hvordan Gerrard har performet og taget en vurdering udfra at Gerrard absolut ikke er så stærk som tidligere.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
McManaman
Geografisk sted: Shankly Gates
Alder: 38

Indlæg af McManaman » onsdag, 29. feb, 2012 18:46

Jeg kan ligeså godt sige det ligeud. Hvis Gerrard starter, og ikke bærer bindet, så har jeg mistet ALT min respekt for Pearce. Jeg er virkelig oppe i det røde felt lige nu.. For det ville ikke komme bag på mig hvis den inkompetente nar gav bindet til en med sølle 10 landskampe, i stedet for at lade det sidde på en spiller der har været med siden 2000 og har spillet 89 kampe for England. Parker har allerede været ude at sige hvor stolt han er, og de andre spillere lykønsker ham. Hvis Gerrard havde fået det, så går jeg ud fra Pearce have meldt det ud, at Parker kun bærer det mod Holland. Jeg er rasende lige nu! Synes det er at pisse op og ned af ryggen på Stevie og LFC.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 29. feb, 2012 18:53

Jeg tror ikke jeg kunne være meget mere ligeglad. Bevares, det er gennemført uforståeligt og ligner udadtil en joke, men jeg kan slet ikke hidse mig op over det. Jeg håber bare ikke, at kaptajnen tager det tungere, end hvad godt og nødvendigt er - han burde have set det komme, når det er FA og deres Pearce-puppet, vi snakker om.

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » onsdag, 29. feb, 2012 19:21

Babel you legend you! :lol:

Fra hans Twitter profil:

"Steve G playing tonight? Then I don't understand why he aint captain? Did the FA decided that? I respect Parker as a player, good midfielder but we are talkin about Steve G here..

I see it already happen Xavi laughing in his mind standing infront of Parker before the game with the refs thinking " Who's he ? "

Somebody in my mentions said Parker had 10 caps and Gerrard 89 caps.. WELL !!! I got 40 caps for Holland.. I think I should atleast wear the band once don't u think ? LMAO."

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » onsdag, 29. feb, 2012 20:50

Gerrard starter kraftedme inde... Fuck off Pearce. Just fuck off.

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » onsdag, 29. feb, 2012 21:01

McManaman skrev:Gerrard starter kraftedme inde... Fuck off Pearce. Just fuck off.
Jeg er ked af det på Stevies vejne og total uforståelig overfor valget. Man har valgt en mand hvis største præstation, hvis ikke eneste, som kaptajn er at få West Ham nedrykket. Det lugter langt væk af enten politik fra FA´s side eller også er det Pearce der mener han skal ud og gøre noget specielt for at have chancen for at beholde jobbet.

Om ikke andet kan man håbe at dette er med til at få Gerrard til at indse han skal stoppe efter EM (altså på landsholdet).

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » onsdag, 29. feb, 2012 21:14

Holland vinder 3-0

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 29. feb, 2012 21:33

Så blev Stevie lige pillet ud.. Godt han skulle spille den gang...

fuck nu af..
Billede

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » onsdag, 29. feb, 2012 21:40

Var det en skade eller hvad? Hold kæft han så trist ud..

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » onsdag, 29. feb, 2012 21:42

Kriller8 skrev:
McManaman skrev:Gerrard starter kraftedme inde... Fuck off Pearce. Just fuck off.
Jeg er ked af det på Stevies vejne og total uforståelig overfor valget. Man har valgt en mand hvis største præstation, hvis ikke eneste, som kaptajn er at få West Ham nedrykket. Det lugter langt væk af enten politik fra FA´s side eller også er det Pearce der mener han skal ud og gøre noget specielt for at have chancen for at beholde jobbet.

Om ikke andet kan man håbe at dette er med til at få Gerrard til at indse han skal stoppe efter EM (altså på landsholdet).
Jeg er helt enig med dig, omend jeg nyder at se Gerrard på landsholdet. Men det ville være en ærgerlig måde at slutte det på.. Altså på sådan en negativ facon. Jeg tror også han har været ude at sige at han stopper efter EM. Men ret mig hvis jeg tager fejl..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 29. feb, 2012 21:57

McManaman skrev:Babel you legend you! :lol:

Fra hans Twitter profil:

"Steve G playing tonight? Then I don't understand why he aint captain? Did the FA decided that? I respect Parker as a player, good midfielder but we are talkin about Steve G here..

I see it already happen Xavi laughing in his mind standing infront of Parker before the game with the refs thinking " Who's he ? "

Somebody in my mentions said Parker had 10 caps and Gerrard 89 caps.. WELL !!! I got 40 caps for Holland.. I think I should atleast wear the band once don't u think ? LMAO."
Babel din dejlige dreng. :sign1: Twitter-master #1.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » onsdag, 29. feb, 2012 22:01

Stevie udskiftet med en hamstring. Lige for at hælde en ekstra bøtte salt i såret... :cry:

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 29. feb, 2012 22:17

Gerrard kunne ligeså godt melde fra til England. Han har ikke alderen til, at være den der overtager efter nogle af alle dem, der diskvalificerede sig selv. Hvorfor ikke bare droppe England, og koncentrere sig om hjertebarnet Liverpool, et EM til England vil ikke være noget specielt, det er World Cup'en der er målet, og det vil Steven Gerrard ikke komme med til - det vil være en "Jon Dahl" efter min mening, hvor han blot vil stjæle pladsen fra en yngre spiller. Men det skal ikke undre mig, at Stevie sætter Brasilien højt på listen over personlige mål. Lad os se, hvad der sker.

Der findes mange spillere der gør det godt på klubhold, og uden at spille på landsholdet. Ian Callaghan spillede 857 kampe for LFC men blot knap en håndfuld for England, dog var han med i 1966-truppen, men England betyder ikke alt.

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 29. feb, 2012 22:18

Syntes i øvrigt, at Wales - Costa Rica by far må have været/er det mest seværdige set med Liverpool øjne, hvor Bellars skulle lede Gary Speed's to sønner ind på banen til Kick Off.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 04. mar, 2012 14:59

Så røg Villas-Boas
Fan af Manchester United

Besvar