Det er også korrekt at fjerde dommeren viser sit skilt med tillægstiden før Bellamys scoring. Nu ved jeg ikke lige helt hvad reglementer går på hvorvidt dommeren skal melde sin tid tillægstid til fjerde dommeren. Men et eller andet sted så kan dommeren jo ikke forudse hvad der vil ske i den mellemliggende tid. Af den grund vil jeg mene, det er forkert at give sin tillægstid så tidligt, som tilfælde her, til fjerde dommeren.Cynwal skrev:@Hekkem
Der er desværre et hul i din beregning af ekstratiden på træfortet som følger:
Dommeren meddeler ca 1 min før tid den ekstra tid han har på det tidspunkt til fjerde-dommeren, som derefter holder et skilt op ca. 89:00, så folk kan se, hvad der er lagt til. Du viser selv tydeligt, at Bellamy scorer i 89:et eller andet, altså efter at dommeren har meddelt tillægstiden til fjerdedommeren. Derfor er det helt legitimt, at dommeren lægger jubelscenen til som ekstra time. Dog mener jeg, at der er praksis for, at man kun lægger til for "ekstraordinære jubelscener", da normal jubel er en del af spillet. Så lad os sige, at 30 ud af 45 sekunders tillæg for jubelscene efter Bellamys scoring er legitimt.
Håber ikke mit klubtilhørsforhold vil blive draget i tvivl efter dette
Men dette kan jo sætte skub i debatten herom, samt sætte skub i reglementet skal efterses på dette område. Men der sker jo nok ikke en dyt, som vanligt fra FAs side, da det vil anerkede problemet og anerkende at mr. atkinson har lavet en mindre fejl, der medfører store følger for kampens udfald.
Det kan også godt være det blot skal være således, det er dommerens fingerspidsgefül der skal være afgørende for sådanne ting, hvilket jo på sin vis har sin charme. Men derfor kan man godt sætte sine spørgsmålstegn ved situationen, samt det mr. ferguson grimmasse til fjerde dommeren ikke falder heldigt ud, angående timingen og situationens alvor.