Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Jeg har ikke noget i mod Ralf Pedersen, men han når ikke Holmstrøm til sokkeholderne. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om nogen der har været med i det program som gør. De fleste virker uhyre uvidende. Og det til en grad som er nærmest overraskende når man tænker på vi har at gøre med fodboldfolk.
- JudgeArdaStudge
Nu er Ralf jo gammel Randers mand, så han har en lille stjerne hos mig, men jeg medgiver gerne, at mange af dem er utrolig uvidende, men hvad kan man forvente med Carsten Werge som ordstyrer. Det sagt, så er det et underholdende program, især når Holmstrøm er med. Får altid en "øv"-følelse når han ikke er med. Får samtidig en mega "fuck no!"-følelse når Fernando Olsen eller Hans Brun er med. Det er en svær balancegang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Først må jeg lige understrege, at mit syn på Holmstrøm - som nævnt i mit indlæg - ikke bunder i hans optræden i Fodbold Uden Filter. Jeg ser ikke programmet, men blev ledt ind på klippet via linket her i tråden.
Dernæst skal jeg da ikke kunne udelukke, at min aversion måske bygger på for mange ubegrundede faktorer, hvorfor min egen personlige rant nok må siges at være en kende på den hårde side. Jeg bryder mig bare virkelig, virkelig ikke om manden. Og så får hans optræden i forgårs altså unægteligt mine tanker ledt hen på en om muligt endnu større aversion inden for det danske mediebillede:
Dernæst skal jeg da ikke kunne udelukke, at min aversion måske bygger på for mange ubegrundede faktorer, hvorfor min egen personlige rant nok må siges at være en kende på den hårde side. Jeg bryder mig bare virkelig, virkelig ikke om manden. Og så får hans optræden i forgårs altså unægteligt mine tanker ledt hen på en om muligt endnu større aversion inden for det danske mediebillede:
- JudgeArdaStudge
Hvis du synes, det var pinligt, så skulle du have set Fernando Olsens vise ord om racisme i al almindelihed, men i særdeleshed i dansk fodbold, som han mente var vidt udbredt og et kæmpe problem, hvor han tilmed nåede at drage moralske sammenligninger med Morten Olsens medvirken i Bet24 reklamerne. Manden tager kegler, som den største kegle længe set.
Eller Hans Brun, der mente, at en træner skal besidde en god mængde ondskab.
Eller Hans Brun, der mente, at en træner skal besidde en god mængde ondskab.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Vælger lige at smide den i den her tråd. Se forklaringen af huset:
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=47600257& ... archFrom=1
Pepe har kaldt dommeren "ludersøn". Ifm. med hans 10-dages karantæne for et par år siden lykkedes det også Pepe at anvende disse ord.
Set i lyset af ovenstående karantæne, står Pepe vel nu til et par dages karantæne..
Gad vide hvilken dom Suarez ville have fået i Spanien?
http://spn.dk/fodbold/intfodbold/primer ... 730398.ece
Set i lyset af ovenstående karantæne, står Pepe vel nu til et par dages karantæne..
Gad vide hvilken dom Suarez ville have fået i Spanien?
http://spn.dk/fodbold/intfodbold/primer ... 730398.ece
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
92 kampe, 100 mål status for christiano ronaldo, tænk hvis LFC havde en der præsterede bare det halve. Hvis Suarez kunne byttes med en der kunne score ville jeg juble. Men gætter på Carlton Cole, eller muligvis Defoe, i næste vindue. De er jo engelske.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Callesen skrev:Vælger lige at smide den i den her tråd. Se forklaringen af huset:

Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
- JudgeArdaStudge
Ranieri fyret i Inter. Hvem mon de så nupper nu?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
De har jo for vane at hyre tidligere Chel$ki managere, så mon ikke de vil prøve André Villas-Boas.Arda skrev:Ranieri fyret i Inter. Hvem mon de så nupper nu?
Villas-Boas kan jeg godt forstå de vil afprøve, specielt hvis de lader ham få lidt tid.Hr. Drejer skrev:De har jo for vane at hyre tidligere Chel$ki managere, så mon ikke de vil prøve André Villas-Boas.Arda skrev:Ranieri fyret i Inter. Hvem mon de så nupper nu?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
- JudgeArdaStudge
Jeg ser faktisk potentiale i Villas-Boas, men jeg ser samtidig også en del ligheder mellem Chelsea og Inter, som bekymrer mig på hans vegne - Ikke mindst på direktionsgangen, hvor der også har været godt gang i manager-svingdøren de seneste sæsoner.
Laurent Blanc er derimod linket til Chelsea. Der ser jeg sjovt nok ligheder mellem ham og Villas-Boas, især på det erfaringsmæssige plan. Men Chelsea har jo også en pæn statistik, de skal holde kørende: 8 managerer på 8 år, sagde tv2sport kommentatoren. -Skræmmende statistik.
Laurent Blanc er derimod linket til Chelsea. Der ser jeg sjovt nok ligheder mellem ham og Villas-Boas, især på det erfaringsmæssige plan. Men Chelsea har jo også en pæn statistik, de skal holde kørende: 8 managerer på 8 år, sagde tv2sport kommentatoren. -Skræmmende statistik.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 27. mar, 2012 23:20, rettet i alt 1 gang.
mig_der skrev:Villas-Boas kan jeg godt forstå de vil afprøve, specielt hvis de lader ham få lidt tid.Hr. Drejer skrev:De har jo for vane at hyre tidligere Chel$ki managere, så mon ikke de vil prøve André Villas-Boas.Arda skrev:Ranieri fyret i Inter. Hvem mon de så nupper nu?

Edit: Latteren er naturligvis ikke hånligt ment, men en naturlig reaktion ved tanken om en Inter-bestyrelse, der giver tid til deres managere.
Muamba har netop posted dette billede på hans Twitter:

Liverpool Football Klopp