Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
The Real Kramer

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Real Kramer » lørdag, 27. okt, 2007 11:14

Styf skrev:
LarsU skrev:
LarsU skrev:Martin Jols sidste kamp i spidsen for Tottenham, ville være mit bud. Måske næstsidste. Han holder i hvert fald ikke til jul.
Sagde jeg det ikke nok?! Jeg har bare fingeren på pulsen...
http://tottenhamhotspur.rivals.net/defa ... id=8459703
Beslutningen blev jo taget inden kampen så det var nu ikke det sværeste at forudse. Det er omtrent lige så svært at forudse at den nye træner hedder Juande Ramos. :)
Og omtrent lige så svært at forudse at Spurs defensiv næppe bliver meget bedre end den har været tidligere på sæsonen. Det har ærlig talt været sørgeligt at se på, med den krise. Altså, vi kan jo ikke engang slå Liverpool, høhø.

Brugeravatar
Mikkel
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 52

Indlæg af Mikkel » lørdag, 27. okt, 2007 12:26

The Real Kramer skrev:
Styf skrev:
LarsU skrev:
LarsU skrev:Martin Jols sidste kamp i spidsen for Tottenham, ville være mit bud. Måske næstsidste. Han holder i hvert fald ikke til jul.
Beslutningen blev jo taget inden kampen så det var nu ikke det sværeste at forudse. Det er omtrent lige så svært at forudse at den nye træner hedder Juande Ramos. :)
Og omtrent lige så svært at forudse at Spurs defensiv næppe bliver meget bedre end den har været tidligere på sæsonen. Det har ærlig talt været sørgeligt at se på, med den krise. Altså, vi kan jo ikke engang slå Liverpool, høhø.
Hvad siger I til et switch? I får Rafa og får styr på defensiven. Og vi får Ramos?
Just the fax ma'am. Just the fax.

The Real Kramer

Indlæg af The Real Kramer » lørdag, 27. okt, 2007 13:02

Det kunne du tænke dig hva ? :)

Som jeg ser det har/havde både Rafa og Jol en ting med at sætte en central midtbanespiller ud og spille fløj (hhv. Gerrard og Davids/Tainio) - og det har været eet af vores helt store problemer i de sidste 2-3 år: at det snævrer sig ind, fordi den omplacerede midtbanemand har en naturlig preference for at trække ind mod midten. Det betyder at opspillet bliver alt for forudsigeligt og "lopsided" som man siger i England.

Men ok, hvis Ramos tager Alves og Poulsen med sig, begynder det måske at ligne noget.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 27. okt, 2007 13:55

Styf skrev:
LarsU skrev:
Eller måske blev der anvendt bare en smule ironi?! Jeg ved det ikke...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

wulfi

Indlæg af wulfi » lørdag, 27. okt, 2007 16:15

Come on Boro :twisted:

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » lørdag, 27. okt, 2007 16:35

Det var da en syg aflevering fra Lampard :shock:
Billede

wulfi

Indlæg af wulfi » lørdag, 27. okt, 2007 16:36

PIS :twisted:

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » lørdag, 27. okt, 2007 17:35

City får jo smadder...

6-0 nu
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » lørdag, 27. okt, 2007 18:32

Det var da helt utroligt at City kan gå så meget ned. Det er jo dicideret en skandale at tabe så meget til Chelsea når man ligger på 3. pladsen og alle har troet at City ville kunne udfordre mange hold og de ville kunne drille de store hold. Jeg så ikke kampen men jeg kan forestille mig at Chelsea har spillet en mega god kamp. Drogba scorede selvfølgelig. Jeg kan ikke lide hans atitude på banen men hold da kæft han er en fremragende angriber.
Billede

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » lørdag, 27. okt, 2007 18:46

Chelsea briljerede og begynder så småt at spille ret flot angrebsfodbold. Synes de har et godt pasningsspil, og Drogba er pt verdens bedste angriber. Hos ManCity syntes jeg at Micah Richards skuffede i forhold til för, eks mod ManU, men de spillede generelt skidt. Havde ellers glädet mig til at se Elano diske op med flere perler, men det udeblev.

ManU, som vi ellers var så meget efter i starten, er det desvärre alt for godt körende. Tevez, Rooney og Ronaldo er nok et af europas farligste offensive treklövere. Det ligner et mesterskab.

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 27. okt, 2007 19:15

Man kan sige meget - og vi har da heldigvis hånreretten mht. hvilket engelsk hold der sidst har vundet en CL-pokal (and this time it's for keeps) også krydret med en FA-cup, og har jeg heller ikke glemt vores gyldne år med UEFA, FA-, Liga-, Charity og Super-cup titler, 2002.

MEN!

Der bliver knaldhård konkurrence fra Arsenal, Chelsea og Manchester United. Vi kan ligeså godt se det i øjnene, endnu en gang - og vi bliver måske også nødt til, at se os selv som den ydmyge 4.'er i det selskab - men så langt så godt - for kan City ikke holde længere end 10 kampe før de får et 6-0 smæk, så kan de absolut regnes for ude af top 4 - vi har de trods alt ikke tabt med mere end 1 mål, trods til tider både mystisk og defensivt spil.

Så med udgangspunkt i, at vi er den outsider, der kan komme fra 3.- eller 4.-pladsen og stige i graderne, er jeg helt klar på, at i morgen giver vi Arsenal deres første bask, om det så skal være med livrem og seler - nej, det vil jeg trække i mig igen, for at slå Arsenal vil altid kræve hårdt arbejde, så slides det skal der bare per definition.

Det tror jeg også spillerne ved, og derfor må Kop være vores katalysator for, at få de sidste 10-25% ud af vores spillere så vi kan genkende LFC.

The Real Kramer

Indlæg af The Real Kramer » søndag, 28. okt, 2007 09:33

Så med udgangspunkt i, at vi er den outsider, der kan komme fra 3.- eller 4.-pladsen og stige i graderne, er jeg helt klar på, at i morgen giver vi Arsenal deres første bask,

Jo tak! Forza L'pool!

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » onsdag, 31. okt, 2007 21:03

Sådan super start for leicester
Chelsea 0-1 Leicester. 18 minutter spillet nu.
Mål scoret af Mcauley

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 31. okt, 2007 21:09

1-1, jaja, kan da stadig håbe det vil holde hjem...

Og BennyBoy i Blackburn har endnu engang revet en kasse. Han bliver ved med at imponere
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Merseyside Boys
Alder: 53

Indlæg af Merseyside Boys » onsdag, 31. okt, 2007 21:14

og Laudrup ser ud til at mindske heden under hans sæde
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Besvar