Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Hvad er grunden til sørgebind i dagens engelske kampe?
Jeg ærger mig over at vi solgte Crouch hver gang jeg ser Tottenham spille i den her sæson.
Helt enig. Men bortset fra det: Tottenham - FulhamNicoen skrev:Jeg ærger mig over at vi solgte Crouch hver gang jeg ser Tottenham spille i den her sæson.

Hold nu kæft en MEGA change Sam Vokes fra Wolves da lige har brændt med mulighed for at udligne mod Man utd!

2-0 til Reading mod Villa.. FLOT!
Men på grund af det sædvanlige lave niveau hos dommerstanden fik BIF alligevel hevet et point hjem. Jeg har ondt af SønderjyskE.
AGF er godt i gang med at få prygl i Parken. Santin har lavet hattrick.
Jeg ku nu godt lide kommetaren i Onside: Brøndby klarede uafgjort hjemme mod SønderjyskE. Siger lissom lidt om hvor man efterhånden er begyndt at placere favoritværdigheden...McRae skrev:Men på grund af det sædvanlige lave niveau hos dommerstanden fik BIF alligevel hevet et point hjem. Jeg har ondt af SønderjyskE.
Crazy motherfucker, ham Arshavin. Har gjort forarbejdet ved begge mål, hvor Bendtner mere eller mindre bare skulle sætte en fod på.
Arh, i princippet har du ret, men ved den første scoring skal han, til hans credit, trods alt lige kæmpe sig ind mellem et par Porto forsvarere. Der viste han, for en gangs skyld, noget scoringsinstinkt.McRae skrev:Crazy motherfucker, ham Arshavin. Har gjort forarbejdet ved begge mål, hvor Bendtner mere eller mindre bare skulle sætte en fod på.
2-0 til Viola mod Cirkus München 

Du har helt ret. Udemærket fightervilje.AJ skrev:Arh, i princippet har du ret, men ved den første scoring skal han, til hans credit, trods alt lige kæmpe sig ind mellem et par Porto forsvarere. Der viste han, for en gangs skyld, noget scoringsinstinkt.McRae skrev:Crazy motherfucker, ham Arshavin. Har gjort forarbejdet ved begge mål, hvor Bendtner mere eller mindre bare skulle sætte en fod på.
Jeg sidder desuden her og jubler over at Fiorentina nu har udbygget deres føring til 2-0, på mål af Jovetic selvfølgelig. Bryder mig så undeligt lidt om Bayern. HADER dem virkelig.
Det skulle da heller ikke overraske mig hvis pølsetyskerne som sædvanligt ender med at hive den hjem ved at score to hurtige mål indenfor de sidste ti minutter.
Ja nu er den helt lige i Italien.
Edit: Det fik jeg skrevet lidt for hurtigt, flot mål af Jovetic.
Edit: Det fik jeg skrevet lidt for hurtigt, flot mål af Jovetic.
Senest rettet af Nicoen tirsdag, 09. mar, 2010 22:07, rettet i alt 1 gang.
Ikke længere! Endnu et fremragende mål af Viola!Nicoen skrev:Ja nu er den helt lige i Italien.
Senest rettet af Aarde tirsdag, 09. mar, 2010 22:08, rettet i alt 1 gang.
Ikke længere!!!
Jovetic igen!
EDIT: Pis og lort. Robben med et pænt mål...

Jovetic igen!
EDIT: Pis og lort. Robben med et pænt mål...
Senest rettet af McRae tirsdag, 09. mar, 2010 22:09, rettet i alt 1 gang.