Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så er det vist afgjort - både kampen og Kent Nielsen's skæbne. 1-1 og 1-3 hjemme mod de to absolutte bundhold er bare ikke godt nok.
Nogen der ser Boca - River Plate?
Der er sgu smæk på! Kanon underholdning
Der er sgu smæk på! Kanon underholdning
Er det stream?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Ja. channel 60341 på sopcast. kører meget fintRasmus skrev:Er det stream?
Så har C. Eriksen lavet sit første mål for Ajax, Romme har også nettet.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, i den noget så prestigefulde Gatorade Cup, mod upåagtede Go Ahead EaglesThommo skrev:Så har C. Eriksen lavet sit første mål for Ajax, Romme har også nettet.

Og Napoli havde ligeledes succes med at møde Juventus. Efter 0-1 ved pausen, fik man vendt kampen og vandt 3-1 på mål af Hamsik, Quagliarella og Lavezzi - lovely!
Nå, så det mener duAlonso skrev:Og Napoli havde ligeledes succes med at møde Juventus. Efter 0-1 ved pausen, fik man vendt kampen og vandt 3-1 på mål af Hamsik, Quagliarella og Lavezzi - lovely!

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Og jeg kunne nøjes med x´et, havde spillet på det møgnrg skrev:Nå, så det mener duAlonso skrev:Og Napoli havde ligeledes succes med at møde Juventus. Efter 0-1 ved pausen, fik man vendt kampen og vandt 3-1 på mål af Hamsik, Quagliarella og Lavezzi - lovely!Jeg kunne nu godt have nøjes med pause-resultatet.

Præcis, men alligevel har han fået åbnet mål kontoen, istedet for han "bare" laver assist dernedeMcRae skrev:Ja, i den noget så prestigefulde Gatorade Cup, mod upåagtede Go Ahead EaglesThommo skrev:Så har C. Eriksen lavet sit første mål for Ajax, Romme har også nettet.
Og alle målscorere har været linket til verdens bedste fodboldklub (men muligvis ikke den bedst ledede klub).Alonso skrev:Og Napoli havde ligeledes succes med at møde Juventus. Efter 0-1 ved pausen, fik man vendt kampen og vandt 3-1 på mål af Hamsik, Quagliarella og Lavezzi - lovely!
Quagliarella - navnet øvede jeg mig endda på for et par år siden.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
De tre spillere har været linket til samtlige topklubber i Europa de sidste mange år. Og det er der bestemt en grund til.
Den med verdens bedste fodboldklub vælger jeg ikke at kommentere på.
Den med verdens bedste fodboldklub vælger jeg ikke at kommentere på.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
1-0 til Chelsea mod Villa efter et kvarter. Godt for os.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
1-1 Carew. Super side skift, Young tæmmer den med brystet trækker ind i banen og skyder/aflevere imod bagerste stolpe, hvor Carew dukker op og sikker skyder den ind med en inderside. Stor forsvars fejl af Zirkov (mener jeg det er) der ikke følger med, men står og se fodbold.
Tvivler på det ender med 22 mand på banen. Der har været et par albuer, og hårde tacklinger allerde. 30 min spillet.
Tvivler på det ender med 22 mand på banen. Der har været et par albuer, og hårde tacklinger allerde. 30 min spillet.